Rynek: Na sezon 2017, własna marka H&S Bike Discount, Radon, ogłosiła naprawdę gorący e-rower all-mountain, Slide Hybrid 140. W oparciu o udane koncepcje Slide i ZR Race Hybrid, rower powinien mieć bardzo wyważoną charakterystykę podjazdów i zjazdów, a jednocześnie oferować mocny napęd. Podstawowa receptura Radon Slide Hybrid 140 zdecydowanie brzmi bardzo obiecująco.
Sercem nowego członka rodziny e-rowerów Radon jest hydroformowana rama ze 140 mm skokiem z tyłu. Geometria i kinematyka są zaprojektowane do szerokiego zakresu zastosowań, tylny trójkąt opracowany przez Bodo Probsta powinien zapewnić kolarzowi więcej radości z jazdy na zjazdach. Amortyzator z mocowaniem typu trunnion o metrycznych wymiarach montażowych jest używany po raz pierwszy w firmie Radon. Najnowsza technologia amortyzatorów pozwoliła projektantom na większą elastyczność w konstrukcji ramy i uzyskanie jeszcze lepszej reakcji. Aby zrekompensować większe obciążenia w sektorach rowerów elektrycznych i all-mountain, inżynierowie dali Radon Slide Hybrid 140 dodatkowe rezerwy i lekko progresywną charakterystykę sprężyny.
Amortyzator Rock Shox odpowiada za ujarzmienie tylnego trójkąta TUZ z czterema drążkami o średnicy 140 mm. W zależności od wybranej wersji, w połączeniu z amortyzowanym widelcem Rock Shox Sector lub FOX Float 34, zapewnia to płynne poruszanie się po wyboistych szlakach. Według producenta umiarkowany zasięg, nisko położony środek ciężkości i bardzo centralna pozycja siedząca powinny dawać kolarzowi poczucie, że nie siedzi na rowerze, a w nim. Swobodny kąt główki wynoszący 66,2° zapewnia maksymalną kontrolę, a stromy kąt siodełka wynoszący 73,2° pozwala kierowcy na maksymalny nacisk na pedał.
Centralny silnik Bosch Performance CX zapewnia moc, która mocno ciągnie łańcuch z ogromnym momentem obrotowym. Przerzutki zmienia się za pomocą Shimano XT lub SRAM NX - obie grupy to 11-biegowe przerzutki. Na tylnym kole zastosowano nowy Boost Standard, który gwarantuje jeszcze większą sztywność boczną i stabilność. Dzięki technologii Magura Trail z czterema tłokami na przednim kole i dwoma tłokami na tylnym kole szybki pocisk powinien zawsze szybko i bezpiecznie zatrzymywać się.
Radon Slide Hybrid 140 będzie dostępny od maja 2017 roku. Cena roweru z baterią 400 Wh to 2.999 euro, za mocniejszy akumulator 500 Wh trzeba zapłacić 200 euro więcej. Oprócz modelu standardowego pojawi się również topowy model z wyposażeniem z najwyższej półki. Cena za to wynosi wtedy 3.799 euro.
Schreibe einen Kommentar