Rynek: Nieco ponad cztery tygodnie temu szwajcarski producent BMC miał jedno z najbardziej imponujących i użytecznych stoisk na targach Eurobike – mimo że BMC ma w zanadrzu tylko kilka prawdziwych innowacji na rok modelowy 2017. Oczywiście w obszarze drogowym wszystko kręci się wokół nowej wszechstronnej maszyny drogowej – w naszym przeglądzie ujawniamy, które modele będą również dostępne w 2017 roku.
Nie zawsze musi to być coś nowego: motto BMC na rok 2017 mogłoby brzmieć mniej więcej tak. Zamiast niezliczonych nowych modeli, skupiono się na nowej maszynie drogowej, której mogliśmy przyjrzeć się z bliska podczas Dni Mediów. W istniejącym portfelu dokonuje się co najwyżej drobnych ulepszeń. W końcu nie ma zbyt wielu powodów do zmian – nie tak dawno temu Greg van Avermaet sensacyjnie zdobył olimpijskie złoto w Rio na swojej drużynowej maszynie BMC.
rowery wyścigowe: Jazda próbna: BMC Roadmachine 01 – Tradycyjnie nowoczesny
Jazda próbna: podczas Eurobike Media Days w zeszłym tygodniu mieliśmy pierwszą okazję zmierzyć się z nową wszechstronną maszyną wyścigową ze Szwajcarii, BMC Roadmachine. Po kilku obszernych okrążeniach testowych topowym modelem Roadmachine 01 jesteśmy pewni, że BMC naprawdę ruszyło w drogę. Kilka tygodni temu na Velomotion mieliśmy […]
Rowery szosowe BMC 2017 w skrócie
W 2017 roku nie ma większych zmian dla maszyny wyścigowej BMC teammachine. Na nadchodzący sezon dostępne są łącznie cztery warianty ramy: Oprócz trzech modeli z włókna węglowego SLR01, SLR02 i SLR03, dostępny jest również niedrogi wariant ramy ALR01 z aluminium: ten ostatni jest dostępny z Sora, Tiagra, 105, a teraz także grupa Ultegra — więc kto ją ma?Jeśli chcesz mieć wysokiej jakości napęd w swojej aluminiowej wyścigówce, nie musisz już pomagać.
Ceny topowego modelu SLR01 zaczynają się od 4.299 euro (z mechaniczną Ultegrą) do 10.999 euro z Dura Ace Di2. Staje się tańszy dzięki nieco cięższym wariantom SLR02 i SLR03, które są dostępne za mniej niż 3.000 euro z grupą Ultegra. Aluminiowa wersja z grupą 105 za 1.499 euro jest również gorąca pod względem ceny.
Największą atrakcją w ofercie BMC na rok 2017 jest nowa, wszechstronna maszyna szosowa. Położony gdzieś pomiędzy wyścigami a wytrzymałością, wyposażony w wysokiej jakości sprzęt, jest dokładnie tym, czego wielu kupujących szukało od dłuższego czasu. Sprytną i wizualną gratką jest samodzielnie opracowany mostek, wewnątrz którego kable i kable znikają i są poprowadzone do ramy.
Istnieją również trzy różne ramy karbonowe dla maszyny szosowej, analogicznie do maszyny zespołowej. Najwyższy model z ramą RM01 i grupą Dura Ace Di2 kosztuje aż 9.999 02 euro. Nasza wskazówka cenowa to Roadmachine RM2 z grupą Ultegra Di4.500: za XNUMX € otrzymujesz wysokiej jakości technologię, dobrze przemyślaną geometrię i dobrze zaokrąglony ogólny pakiet.
Granfondo BMC pozostanie również w ofercie szwajcarskiej na rok 2017 i nadal jest jednym z niewielu rowerów długodystansowych, które są dostępne z klasycznymi hamulcami do rowerów szosowych. Na karbonowej ramie zainstalowana jest grupa Tiagra, 105 lub Ultegra. Ceny wahają się od 1.899 € do 3.099 €
Aero racer timemachine TMR pozostanie niezmieniony w nadchodzącym sezonie poza drobnymi zmianami w wyposażeniu. Do wyboru są dwie różne lekkie ramy z włókna węglowego. Podczas gdy topowy model TMR01 jest dostępny tylko z grupą Ultegra lub jako zestaw ramek, TMR02 jest również dostępny w wariancie za 2.599 euro z grupą 105.
Schreibe einen Kommentar