Cube Reaction Hybrid One 400: 1.799 euro
Prawdziwie wszechstronny - dzięki amortyzowanemu widelcowi na każdej powierzchni. Centralny silnik Bosch zapewnia wyraźne wsparcie, wyważona geometria podwozia gwarantuje dobrą zabawę – a do tego niska cena (1.999 euro z akumulatorem 500 Wh).
[stopka_tps]Wskazówki dotyczące zakupów elektrycznych rowerów górskich 2017
Elektryczne rowery górskie to sprzęt sportowy. Nie mają światła (doposażenie jest również bezproblemowe w przypadku StVO ze światłami akumulatorowymi), brak błotników, brak bagażnika. Ale rowery MTB mogą zdobyć punkty dzięki ultrasztywnym ramom, zaawansowanemu technologicznie podwoziu i oponom o wysokiej przyczepności. Wypróbowanie pomaga w przypadku rozmiarów kół. Z reguły można jednak powiedzieć, że jeśli masz mniej niż 1,75 m wzrostu, bardziej sensowne są bardziej kompaktowe koła 27,5”.
Silnik robi różnicę. W międzyczasie silniki środkowe z dużym momentem obrotowym są używane nie tylko do pełnych. Najpopularniejszymi przedstawicielami są Bosch CX, Yamaha PW, a także napęd niemieckiego producenta motoryzacyjnego Brose. Nadchodzi również specjalny napęd MTB od Shimano - od 2017 roku E8000 znajdzie się w wielu rowerach. Nisko położony środek ciężkości umieszczonego centralnie silnika jest szczególnie ważny w terenie i poprawia prowadzenie.
Miej oko na baterię. Magazyn energii powinien dostarczyć od 500 watogodzin - jazda pod górę wysysa energię, a zakup kolejnej baterii to kosztowna sprawa.
Bez kompromisów w kwestii hamulców. Hamulce tarczowe o średnicy co najmniej 180 milimetrów to absolutny standard ze względu na siłę hamowania i sterowność - ale 203 mm na przednim kole są lepsze i nie mają znaczących wad.
Uważaj! Dodatkowe wzmocnienie niesie ze sobą również ryzyko przeceniania siebie, wszak przy wsparciu motorycznym można wspinać się po niedostępnych wcześniej górach. Trzeba też znowu zejść - to wymaga odpowiednich umiejętności jazdy - bezpieczeństwo przede wszystkim!
[/tps_footer]
Schreibe einen Kommentar