Jazda próbna: Mieliśmy okazję przetestować nowy S-Pedelec Bulls Dail-E Grinder na wewnętrznej wystawie ZEG w zeszły weekend. Sportowy e-rower zostanie wprowadzony na rynek w 2017 roku i powinien wywołać spore zamieszanie dzięki wysokiej jakości wyposażeniu i przemyślanemu, dyskretnemu designowi.
Jasne - na pierwszy rzut oka naprawdę udana konstrukcja nowego Bulls Dail-E Grinder jest szczególnie przekonująca i nie musi się też ukrywać przed rowerami nieelektrycznymi. Centralny silnik Bosch Performance CX jest elegancko zintegrowany z ramą i prawie nie rzuca się w oczy, również dlatego, że akumulator 400 Wh (500 Wh dostępny również jako opcja) idealnie pasuje do dolnej rury. Dail-E Grinder ma być przede wszystkim rowerem dla tych, którzy na e-rowerze chcą czuć się sportowo i stylowo – w drodze do pracy, a także w niedziele do ogródka piwnego czy na wycieczki z rodziną i przyjaciółmi.
Silnik Bosch Performance CX obsługuje prostego speedstera do prędkości 45 km/h, którą faktycznie można osiągnąć dość szybko - prawdziwy S-Pedelec, którym osoby dojeżdżające do pracy mogą podróżować znacznie szybciej i jednocześnie bardziej ekologicznie przez gęstą zabudowę miejską obszarach, zwłaszcza w dużych miastach Ruch przychodzący niż samochodem. W odniesieniu do podstawowej koncepcji nowicjusza Bulls, zastosowano nowoczesną wytrzymałość i wewnętrzny model Gravelracer Daily Grinder - zorientowane na komfort wymiary, które harmonizują dyskretnie sportową pozycję siedzącą z przydatnością na długich dystansach. Nic więc dziwnego, że Dail-E Grinder ma klasyczną kierownicę wyścigową, a dzięki grupie Shimano Ultegra w S-Pedelec jest więcej rowerów wyścigowych niż trekkingowych.
W każdym razie wyposażenie Dail-E Grinder jest niezmiennie wysokiej jakości: począwszy od wspomnianej grupy Ultegra, która montowana jest nawet w elektronicznej wersji Di2, poprzez koła z karbonowymi obręczami, hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano, aż po małe, ale ważne detale, takie jak wysokiej jakości błotniki i odporne na przebicie opony Schwalbe, naprawdę nie ma na co narzekać. Tylko amortyzowany widelec może na początku nie pasować do orientacji roweru: ale dzięki Rock Shox Paragon Gold Bulls zainstalował przynajmniej jeden z lekkich i wydajnych trekkingowych widelców amortyzowanych, co z pewnością zapewnia mile widziany plus komfortu dla wielu na złych ścieżkach rowerowych. W świetle tych kluczowych danych cena 4.999 euro wydaje się wyjątkowo tania.
Jazda próbna Bulls Dail-E Grinder: Wygodna, sportowa, szybka
Mieliśmy okazję przetestować jeden z upragnionych motocykli na wewnętrznym torze testowym. Pierwsze spostrzeżenie: geometria niekoniecznie wydaje się obca nawet komuś, kto zwykle siedzi na wyścigówce. Nieco wygodniejszy i wyprostowany, ale wciąż całkiem znajomy. Drugi spostrzeżenie: silnik Performance CX zapewnia odpowiednią przyczepność: nawet w trybie Eco możesz łatwo przyspieszyć do szybkiej „prędkości przelotowej” bez żadnego wysiłku. Z miernikiem mocy lub opcjonalną jednostką sterującą Nyon firmy Bosch, Dail-E Grinder może być również używany jako poważny rower treningowy: na przykład możesz ustawić wspomaganie silnika tak, aby uruchamiało się tylko przy 100 watach (lub więcej). Masz więc efekt treningowy, ale dzięki silnikowi możesz robić postępy znacznie szybciej.
Nawiasem mówiąc, zauważyliśmy niski poziom hałasu podczas jazdy jako wyjątkowo pozytywny. Błotniki i bagażniki są niezwykle stabilne. Nic nie trzeszczy, nie trzeszczy i wszystko stoi dokładnie tam, gdzie powinno. Hałas silnika jest również ledwo słyszalny - nawet przy wyższych poziomach wsparcia jest zagłuszany przez przepływ powietrza. Mimo że w ciągu dnia byliśmy poza domem z rowerem testowym, musimy pochwalić oświetlenie nowego Bulls S-Pedelec: Znamy już reflektor Supernova M99 Pro LED z innych (znacznie droższych) e-rowerów i nowszych wszyscy znają oddzielnego pilota i cenią sobie światła mijania, które można przełączać za pomocą pilota na kierownicy.
Podsumowując, dzięki nowemu Dail-E Grinder, Bulls stworzył naprawdę dobrze zaokrąglony i wyjątkowo atrakcyjny cenowo pakiet, który jest skierowany do doświadczonych e-rowerzystów sportowych, którzy szukają wygodnej bazy do dojazdów do pracy i wycieczek.
Schreibe einen Kommentar