Wściekłe przyspieszenie i wysoka prędkość maksymalna sprawiają, że e-special 10.7 to prawdziwy sportowiec. Silnik Bosch zapewnia duży ciąg w dużym zakresie częstotliwości pedałowania i reguluje delikatnie, ale z lekką pulsacją. Przerzutkę można przesuwać pod obciążeniem, a zatrzaskuje się wyraźnie i precyzyjnie. Niezwykle żwawy 4-tłoczkowy hamulec ponownie łapie S-Pedelec, ale jego sterowność to coś dla profesjonalistów.Wyprostowana pozycja siedząca, precyzyjnie reagujący amortyzowany widelec, który nurkuje podczas zwalniania i elastyczny mostek kierownicy skierowany daleko do przodu: to wszystko można tolerować Nie dotyczy to mocy silnika i skuteczności hamowania, więc duża prędkość na Victorii nie jest przyjemna - wręcz przeciwnie, dla niedoświadczonego rowerzysty strzał może nawet przynieść odwrotny skutek.
Schreibe einen Kommentar