Filed Under: E-rowery Tagged With: E-rower, Testowanie, Wycieczka po promieniu Winory
Wielki test rowerów elektrycznych FOCUS 2016, 2017 i 2018.
Velomotion to Twój cyfrowy magazyn o wszystkim, co ma związek z rowerami i e-rowerami: niezależny pod względem redakcyjnym i dziennikarskim oraz zawsze aktualny, nasz zespół doświadczonych redaktorów rowerowych informuje o najnowszych rowerach, akcesoriach, nowościach i trendach, a także o wszystkim, co rowerzyści to dziś chyba ulubiony środek transportu.
Nowy napęd do roweru elektrycznego firmy Bosch? Nowy układ napędowy do rowerów górskich od Shimano? Opony Schwalbe w stu procentach pochodzące z recyklingu? Nowy katalog mandatów dla rowerzystów? NA www.velomotion.de dowiesz się pierwszy. Wszystkie testowane rowery lub produkty są szeroko testowane w praktyce przez naszych redaktorów, a doświadczeniami szczerze dzielą się z czytelnikami. Codziennie około 30.000 XNUMX czytelników (źródło: Google Analytics) odwiedza Velomotion.de, aby zapoznać się z obszernymi testami praktycznymi, nowościami produktowymi, przewodnikami i raportami z profesjonalnego kolarstwa. W szczególności zabytki kolarstwa, takie jak Giro d'Italia, Tour de France lub klasyki, takie jak Paris-Roubaix, są prezentowane w Velomotion przez nasz kompetentny zespół ekspertów o dużej wiedzy specjalistycznej i analizowane po wyścigu.
Silny kanał Velomotion na YouTube, który ma około 20.000 XNUMX subskrybentów, co tydzień publikuje nowe i bardzo obszerne filmy. Czy to analizy laboratoryjne wszystkich popularnych napędów do e-rowerów, praktyczne testy nowych MTB na najbardziej wymagających trasach, czy nowe rowery wyścigowe z fachową wiedzą - filmy Velomotion są wysoko cenione przez wszystkich widzów.
Dla wszystkich, którzy chcą dać się porwać oponom z głębokim bieżnikiem, zwłaszcza zjazdowym, lub po prostu lubią patrzeć, jak inni rzucają się z gór, powinni zapoznać się z www.gravity-magazine.de i wrzuć powiązany kanał Youtube.
ogolone mówią
Ja to widzę zupełnie inaczej: jeździ się bardzo dynamicznie, a jego zwinność sprawia dużo frajdy. Napęd jest szczególnie przyczepny na niskich biegach, zachowanie podczas przyspieszania wywołało uśmiech na twarzy każdego kierowcy testowego (każdy chce od razu zrobić okrążenie). Wsparcie jest najpłynniejsze przy kadencji około 70/min (co również jest dość energiczne). Zmienna pozycja siedzenia, łatwa regulacja, również sportowa, a następnie dobrze harmonizująca z solidnym ogólnym charakterem. Silnik pracuje dobrze, mógłby być ciut cichszy (ale to nie przeszkadza).
Zawieszenie przez obszerne, dobrze działające opony wystarczające. Również zabawa poza asfaltową drogą.
powyżej 25 km/h silnik jest całkowicie odłączony i nie hamuje. Potem siadasz na dobrym, płynnie działającym „normalnym” rowerze.
Zmiana biegów jest łatwa do zmiany przy odrobinie wprawy. Przerwa w pedałowaniu nie jest konieczna, ale należy na krótko odłączyć zasilanie od pedałów.
Rekomendacje!
Tomek mówią
Widzę to jak Rasi. Super szybki przejazd zakrętem. Ani śladu inercji. Testowaliście tam jakiegoś "ogórka"? Mam tu dwa egzemplarze i wychodzą jak "kot Schmidta".
ogolone mówią
aktualizacja: pierwsze 1500 km zrobiłem na rowerze. Jestem ubrana jak pierwszego dnia.
Był z nim w trasie w codziennym ruchu miejskim, ale także na górskich wycieczkach do 80 km:
Bez ograniczeń nadaje się do użytku codziennego i turystycznego. Dzięki stabilnemu bagażnikowi z nisko położonym środkiem ciężkości, rowerem łatwo się prowadzi nawet z ciężkim bagażem. Grube opony mają dobrą przyczepność i są bardzo stabilne. Nie widzę wady małych kółek, raczej podkreślają zwrotność. Świetne hamulce, dobre światło, wygodne siodło, dobre ergonomiczne uchwyty. Wyświetlacz sprawny, ale bardzo wrażliwy na zarysowania (-> od razu przyklej folię wyświetlacza do telefonu!)
Wysunięcie siodełka/sztycy siodełka (Imbus), przednie koło wyciągnięte (szybkie zwolnienie), kierownica pochylona w dół (Imbus) i poprzecznie (szybkie zwolnienie): w ten sposób dostaję 2 koła – ciasno, ale łatwo – obok siebie w kierunku wzdłużnym w mój wariant passata. (jest jeszcze dużo miejsca na bagaż).
Wciąż i teraz bardziej niż kiedykolwiek: Rekomendacja!
wino mówią
Taaaaa. Świetny rower. Znam tę z uśmiechem na ustach!!
Na wyboistych drogach chciałbym mieć amortyzację i trochę szkoda, że nie mieści się w bagażniku busa VW ze zdjętym przednim kołem.
Ale poza tym zawsze czekam na syczenie.