Rynek: Gruby rower z silnikiem elektrycznym i ramą składającą się z elementów modułowych, dzięki czemu ma bardzo niezależny wygląd – wydaje się, że firma Bees Bikes niczego nie pominie, co mogłoby wywołać dość gorącą dyskusję wśród fanów rowerów. Ale za tym wszystkim nie kryje się bynajmniej zwykły chwyt, ale koncepcja, która daje klientowi niezwykle dużą swobodę w indywidualnym projektowaniu swoich rowerów.
W związku z planowanym zakupem nowego roweru spora liczba klientów z pewnością zetknie się z określeniem „system modułowy” jednego lub drugiego producenta. Termin ten zwykle oznacza, że kupujący może wybierać spośród szeregu dodatkowych części i komponentów, aby dostosować swój przyszły rower do swoich życzeń i potrzeb.
Z kolei firma BEES BIKES oferuje system modułowy innego rodzaju: Tutaj idą o jeden, jeśli nie kilka kroków dalej i dają klientowi swobodę wyboru nie tylko w wyposażeniu, ale także w kształcie rama. Nawet decyzji między w pełni a hardtailem nie można już zmienić po prostu kupując nowy rower: wymieniając odpowiednie ramy, możliwe jest przekształcenie roweru BEES ze sztywnego na sprężynowy tylny koniec. Godne uwagi: wszystkie komponenty są produkowane w Niemczech i według producenta mogą być ładowane do 120 kg.
Możliwe jest również dostosowanie do różnych rozmiarów jeźdźców, co znacznie wykracza poza zakres, który można zwykle osiągnąć przy wysokości mostka i siodełka. Rower BEES można dostosować do rowerzystów o wzroście od 1,60 m do 2,10 m poprzez wymianę części. To samo dotyczy różnych formatów opon, od konwencjonalnych opon MTB po opony do grubych rowerów.
Pierwsze modele to rowery elektryczne z 250-watowym silnikiem środkowym Brose i są dostępne w cenie od 3.500 euro. W niedalekiej przyszłości ruszy również produkcja ram niezmotoryzowanych. Rowery BEES mają być sprzedawane w sprzedaży detalicznej, a dealerzy i klienci składają odpowiednie części do zamierzonego zastosowania.
Schreibe einen Kommentar