E-Performance: Brose, niemiecki specjalista w dziedzinie technologii napędów, po długim okresie rozwoju, w końcu wystartował na rynku rowerów elektrycznych w 2015 roku. Firma jest jednym z największych dostawców motoryzacyjnych na świecie i wykorzystała tę wiedzę do stworzenia napędu do rowerów elektrycznych opracowanego i wyprodukowanego w Berlinie, który staje się coraz bardziej popularny.
Pierwsze rowery z napędami Brose trafiły na rynek w marcu ubiegłego roku – w niecały rok niemieckiej firmie udało się mocno zadomowić na rynku i wyciąga niezmiennie pozytywne wnioski: „Jesteśmy dumni z naszego pierwszego roku w handlu detalicznym i cieszymy się, że coraz więcej osób wybiera nasz system” mówi Christoph Bantle, dyrektor zarządzający Brose Antriebstechnik. O tym, że coraz więcej producentów decyduje się na dyski Brose, decyduje także otwarte podejście, które wyraźnie wyróżnia tego producenta na tle konkurencji: „Współpracując z Brose, mogliśmy znacząco wpłynąć na ważne parametry, opracować akumulator według własnego uznania i zaprojektować silnik tak, aby jak najlepiej pasował do małej przestrzeni montażowej roweru. Udało nam się w pełni zintegrować układ napędowy z rowerem, a nie tylko zbudować ramę wokół silnika” – relacjonuje Peter Schlitt, dyrektor generalny Rotwild.
Oprócz Rotwild na Brose polegają również Bulls, BH Bikes i Specialized. W szczególności fakt, że amerykański producent Specialized zaufał firmie Brose w zakresie swojego pierwszego roweru E-MTB Levo, z pewnością można uznać za wyróżnienie. Latem koncepcja szybko otrzymała złotą nagrodę Eurobike za mistrzowskie wdrożenie układu napędowego, jak stwierdziło jury w swoim oświadczeniu.
Technicznie rzecz biorąc, można powiedzieć tylko pozytywne rzeczy – napęd przetrwał testy przeprowadzone przez firmę bez żadnych skarg: „W teście wytrzymałościowym w Alpach przejechaliśmy z naszymi silnikami 300.000 XNUMX km. To świadczy o jakości i trwałości naszej technologii.” raportuje dumny menadżer ds. rozwoju firmy Brose, Alexander Eham.
Schreibe einen Kommentar