Rynek: Największy producent rowerów w Wielkiej Brytanii idzie w jego ślady: po tym, jak pierwsza edycja Black Edition została wyprzedana w ciągu kilku dni na początku roku, Brompton wprowadza na rynek drugą edycję limitowaną. Zainspirowany ideą jazdy rowerem po dużych miastach nocą, rower składany Brompton Black Edition zachwyca bardzo modnym, zredukowanym wyglądem.
Również w drugiej Black Edition elementy w eleganckiej, matowej czerni przyciągają wzrok. Jako jasny kontrast, rama główna jest dostępna w odważnych kolorach Orange, Lime Green i Lagoon Blue. Jeśli podoba Ci się to trochę bardziej subtelne, możesz również użyć kolorów ramek czarno-białych. Wyposażony w 2 lub 6 biegów, Black Edition jest dostępny w trzech modelach jako S, M lub H.
Oczywiście limitowana edycja ma wszystkie zalety roweru składanego Brompton. Po złożeniu rozmiar praktycznego roweru miejskiego można zmniejszyć do jednej trzeciej. Brompton jest również imponujący pod względem masy: przy średniej masie wynoszącej zaledwie 11 kilogramów, rower można doskonale zintegrować z codziennym miejskim życiem. Zabranie go ze sobą w pociągu lub w samochodzie nie stanowi problemu, podobnie jak w taksówce. Limitowana edycja jest już dostępna we wszystkich sklepach Brompton Junction oraz u wybranych sprzedawców detalicznych.
Na początku sprzedaży zainicjowano również ogólnoświatowy konkurs dla filmowców, którzy pasjonują się kolarstwem. W 15-sekundowym filmie uczestnicy proszeni są o skupienie się na swoim rodzinnym mieście. Skupić się należy na wskazówkach poufnych osób i nieznanych miejscach. Trzy najlepsze zgłoszenia zostaną nagrodzone specjalnie wykonanym Bromptonem. Zwycięzca zaprasza również na wycieczkę do Londynu i możliwość wzięcia udziału w Mistrzostwach Świata Brompton 2016.
Sieć
Schreibe einen Kommentar