Eurobike / Markt: Jest wiele nowości na nadchodzący sezon od firmy Bocholt zajmującej się bezpośrednią sprzedażą wysyłkową ROSE - od E-MTB Elec Tec, przez nowy aero racer X-Lite CW, po prototyp enduro Pikes Peak. Przyjrzeliśmy się nowym ulubieńcom na stoisku Eurobike.
RÓŻA X-Lite CW
Nowy aero racer firmy ROSE nosi nazwę X-Lite CW i jest bezpośrednim następcą popularnego Xeona CW. Już doskonałe właściwości aerodynamiczne zostały udoskonalone, ale decydującą innowacją są modele z hamulcami tarczowymi. Te ostatnie występują w standardzie flat mount i zwiększają maksymalny prześwit na opony do 28mm.
Oczywiście nadal będą dostępne modele z hamulcami szczękowymi. Cechą wspólną wszystkich modeli jest obracana o 180° sztyca aerodynamiczna, która umożliwia ustawienie siodełka pod kątem do 76° - więc nic nie stoi na przeszkodzie, aby używać go jako roweru triathlonowego. Ceny X-Lite CW zaczynają się od 3.249 euro, za topowy model X-8800 z grupą SRAM Red 22 trzeba zapłacić 4.999 euro.
ROSE Elektro Tec
Podwójna premiera w portfolio ROSE: nowy Elec Tec to nie tylko pierwszy zmotoryzowany rower górski w asortymencie bezpośredniego sprzedawcy, ale także jeden z pierwszych rowerów elektrycznych z nowym napędem firmy Continental. Ale najpierw do kluczowych danych: jeśli chodzi o rozmiar opony lub koła, kupujący mogą wybierać między nowymi, szerokimi kołami 27,5+ i konwencjonalnymi, wypróbowanymi kołami 29-calowymi. Rama karbonowa z łatwością mieści oba standardy. Zostańmy przy ramie - w całości z włókna węglowego, hardtail, sportowa geometria zoptymalizowana do jazdy po szlakach dla widelców o skoku 120 mm.
Akumulator do napędu Continental jest dyskretnie zintegrowany z ramą, a sama jednostka napędowa również ładnie pasuje do projektu. System Conti eBike jest wyposażony w jednostkę sterującą z kompaktowym wyświetlaczem i łącznością Bluetooth 4.0, która pozwala w każdej chwili połączyć system ze smartfonem. Dzięki aplikacji Conti telefon komórkowy może być również używany jako dodatkowy ekran z dodatkowymi informacjami, na przykład.
System oferuje użytkownikowi różne funkcje związane z wydajnością, kondycją i pogodą, a także inteligentną nawigację, która oblicza trasy w zależności od poziomu naładowania baterii i wybranego trybu wspomagania oraz pokazuje kierowcę na wyświetlaczu.
Szczyt ROSE Pike's Peak
Jako jeden z nielicznych producentów na tegorocznych targach firma ROSE miała okazję zapoznać się z kartami rozwojowymi i zaprezentować prototyp nowego roweru enduro/all-mountain Pikes Peak. Podczas gdy model targowy nadal miał aluminiową ramę, Pikes Peak będzie dostępny w produkcji seryjnej z pełną karbonową ramą, która podobno nadaje się zarówno do użytku all-mountain, jak i enduro. Ta elastyczność została osiągnięta dzięki nowej technologii PROGEO, która umożliwia regulację geometrii i progresji amortyzatora.
Jeśli chodzi o koła, ROSE stosuje 27,5″ w standardzie Boost i nie ma mocowania przedniej przerzutki – pozostaje tylko napęd 1x jako opcja, a kinematyka tylnego trójkąta została również dostosowana do ich specjalnych wymagań. Lubimy łożyska o dużych rozmiarach, które są o wiele trwalsze i łatwiejsze w utrzymaniu niż ich miniaturowe wersje, często używane przez konkurencję.
Oprócz zupełnie nowych motocykli, istniejące portfolio zostało oczywiście również zaktualizowane modelowo. Rower do jazdy na czas Aero Flyer ma nowo zaprojektowany kokpit, który łączy ramę, mostek i kierownicę w jedną całość - dla jeszcze mniejszego oporu powietrza.
Xeon Team GCF otrzymał również kompleksową aktualizację, nie tylko w kwestii wyposażenia, ale przede wszystkim w zakresie ramy. Dolna rura i rura podsiodłowa zostały odmłodzone, a wsporniki siodełka zostały dostosowane do nowego języka projektowania. Aktualizacje sprawiają, że rama jest prawie 100g lżejsza. Na życzenie klienta rama jest teraz przystosowana do szerszych opon do 28 mm. ROSE Xeon Team GCF to pierwszy z modeli 2016 dostępnych w sklepie internetowym: www.rosebikes.de
Rozwija się również obszar Cross: Team DX Cross jest wyposażony w sportową aluminiową ramę, karbonowy widelec i hamulce tarczowe w standardzie Flatmount. Ponadto osie przelotowe z przodu iz tyłu zapewniają dodatkową sztywność. Oczka na błotniki, bagażniki i lowridery oznaczają, że Team DX Cross można w razie potrzeby przekształcić w pojazd dojeżdżający do pracy lub turystyczny. Ceny wszechstronnego roweru zaczynają się od 1.899 euro.
Schreibe einen Kommentar