Rynek: Otwarty dopiero w październiku 2014 r. ROSE Biketown Monachium otrzymał wczoraj w Berlinie nagrodę Store of the Year Award w kategorii „Out of Line” od Niemieckiego Stowarzyszenia Detalistów. Kryteria oceny dla jury obejmują stopień innowacyjności, korzyści dla klienta, potencjał tworzenia wartości, wartość doświadczenia, funkcję wzoru do naśladowania i unikalne zalety sprzedaży.
Poza flagowym sklepem w centrali firmy w Bocholt, monachijski concept store jest obecnie jedynym sklepem stacjonarnym firmy wysyłkowej. W futurystycznie wyglądającym sklepie klienci mają do dyspozycji 20 tabletów, na których mogą indywidualnie skonfigurować swój wymarzony rower. Oczywiście pracownicy pomogą w doborze odpowiednich podzespołów i dodatków - wtedy w pełni skonfigurowany rower można obejrzeć w rzeczywistych rozmiarach na dużym ekranie w 360°.
Rowery są następnie produkowane na zamówienie w Bocholt i zwykle można je odebrać w sklepie koncepcyjnym w ciągu tygodnia. Alternatywnie rowery mogą być również dostarczane bezpośrednio do klientów. Dyrektor zarządzający ROSE, Thorsten Heckrath-Rose, jest słusznie dumny z nagrody – w końcu nagroda trafiła do firmy z branży rowerowej po raz pierwszy w historii: „To wyjątkowy sukces całego naszego zespołu. Stworzyliśmy świetny pomysł na połączenie cyfrowego świata, handlu internetowego i stacjonarnego. Patrzy na to nie tylko branża rowerowa, ale cały niemiecki handel detaliczny”.
Schreibe einen Kommentar