Test: Sezon przełajowy już się rozpoczął w niektórych częściach świata i wiele osób w tym kraju również nie może się doczekać jego rozpoczęcia. Traktujemy to jako okazję iw nadchodzących tygodniach będziemy badać komponenty, które powinny pomóc Ci w treningach i zawodach.
Z Michelinem Odrzutowiec przełajowy przetestowaliśmy oponę, która sprawdzi się również podczas letnich wyjazdów nad wzgórzem i doliną zaprasza. Jak wynika z profilu, składana opona, która waży niecałe 330 gramów, to opona, która powinna błyszczeć przede wszystkim na suchej glebie. I jest w tym zaskakująco dobry.
Przy szerokości 30 milimetrów opona jest stosunkowo wąska. Drobny profil gwarantuje niskie opory toczenia. Jest to szczególnie zauważalne na suchym podłożu, ale także na trawie, jeśli przeniesiesz ciężar ciała na tylne koło. W takich warunkach łatwo jest pokonywać zakręty. Staje się niebezpieczna dopiero wtedy, gdy ziemia mięknie. Wtedy opona ma tendencję do szybkiego zsuwania się. To samo dotyczy zakrętów, na których rozrzucany jest żwir. Zaleca się tutaj ostrożność.
Michelina Odrzutowiec przełajowy jest przeznaczony dla 2 do 5 barów. W użytkowaniu najlepsze było średnie napełnienie 3 bary.
Konkluzja
Jeśli szukasz dobrej opony, z którą możesz być szybki zarówno na szosie, jak iw suchym terenie, jeździsz z Michelin Odrzutowiec przełajowy z pewnością dobrze. Niska waga to kolejny plus. Jednak opona w ogóle nie lubi mokrych i śliskich podłóg.
Najważniejsze cechy produktu
- niska waga
- niski opór toczenia
- czysta sucha opona
cena i sieć
- 44,50 Euro
- www.paul-lange.de
Schreibe einen Kommentar