Rynek: Eurobike jest duży: łącznie 1.280 wystawców z 54 krajów wystawia się w dwunastu halach. Aby stworzyć mały przegląd tego, co znajduje się w której hali i jakie innowacje lub atrakcje czekają na odwiedzających w dniu publicznym, oto mały przegląd.
Hala A1
De Rosa Ugo & Figli – A1 406
Jako pierwszy zrobił to włoski producent rowerów szosowych De Rosa. Włosi ścigają się od 60 lat i mają zróżnicowane portfolio. Jest tu co podziwiać, zwłaszcza pod względem doboru materiałów. Ponieważ w De Rosa nie polegają tylko na wysokiej jakości materiale karbonowym. Gama produktów charakteryzuje się ramami stalowymi, tytanowymi, aluminiowymi i karbonowymi.
To najwyższa półka w ofercie De Rosa 888 Superkrólowie. Koło występuje w wariantach R, SR i E oferowane, przy czym to E-Model wyposażony jest w obwód elektryczny.
Kolejnym przyciągającym wzrok jest model aero Protos.
Shimano — A1 103
W gigantycznym sprzęcie Shimano wszystko kręci się wokół nowego w tym roku rozszerzenie XTR-Grupa. Po raz pierwszy producent oferuje elektryczny system zmiany biegów do rowerów górskich.
Zalety znanego Twardy as Di2 powinien teraz znaleźć się również w tym obszarze. Na stoisku Shimano można z bliska przyjrzeć się nowemu napędowi i przetestować go na rolce.
Oprócz rozszerzenie XTR można podziwiać wiele innowacji spółek zależnych Pro i Pearl Izumi.
Ritchey-A1 106
Ritchey zaatakuje w przyszłym roku nowym crosserem. The Dysk szwajcarskiego krzyża powinien być doskonale wyposażony do użytku w terenie i zachwyca filigranową stalową ramą w prostym stylu retro.
Oprócz wielu siodełek, w tym nowego Vector Evo do rowerów wyścigowych, na wystawie są również nowe mostki i kierownice. Kolejną atrakcją są WCS Apex Carbon Clincher. W walce z czasem 60-milimetrowe felgi powinny znaleźć niezbędne tysięczne, by odnieść zwycięstwo. Kompletny zestaw kołowy waży 1.561 gramów i jest kompatybilny ze wszystkimi popularnymi napędami.
Simplon-A1 405
Austriacy z Simplon są również obecni w hali A1 i prezentują szerokie portfolio. Oprócz motocykla enduro Kuro 275 też o to pytasz Inissio Granfondo z, który wie, jak przekonać wieloma funkcjami. The Inissio Granfondo spełnia pragnienie większej siły hamowania, dlatego hamulce tarczowe Shimano są instalowane w połączeniu z systemem osi przelotowej, który ma optymalnie absorbować występujące siły.
Dla nieco mniej ambitnych rowerzystów na miejscu dostępne są również rowery trekkingowe i elektryczne. Częścią tego jest Simplon Seks, który bazuje na ciekawej karbonowej ramie.
Hala A2
Mikołaja – A2 203
Niemiecka kuźnia ręczna Nicolai po raz kolejny pokazuje imponującą jakość i technologię. Kalle Nicolai jest znany jako wielki fan skrzyń biegów Pinion, więc widać, że obok obecnych jonmodeli również wiele rowerów, czy to fat, enduro czy all-mountain, ze skrzynią biegów.
Swoim wystawowym modelem Ion 16, któremu na życzenie klienta nadano specjalną geometrię, udowadniają, że Nicolai nie produkuje kół od podstaw. Ponadgabarytowe motocykle nie stanowią problemu dla inżynierów Lübbrechts, więc każdy kierowca może wyrazić swoje specjalne życzenia.
Lekki — A2 319
Lekki jest na własnym terenie w Friedrichshafen. Wysokiej klasy karbonowa kuźnia prezentuje w tym roku pierwsze piasty do tarcz hamulcowych.
Oprócz obecnych modeli, takich jak kamień milowy lub lekki archetyp, prezentowana jest również ciekawa koncepcja roweru, który generuje prąd poprzez magnesy na tylnym kole, dzięki czemu może obejść się bez dynama, baterii czy innych źródeł zasilania. Magnesy są częścią silnika, który może być również używany jako hamulec lub generator. Rower waży mniej niż 15 kilogramów.
Jeleń – A2 201
Rotwild powołał zespół AMG Rotwild MTB Racing Team we współpracy z AMG i po raz pierwszy zaoferuje klientom końcowym modele, których używają Nadine Rieder, Lukas Baum i reszta zespołu. Koła są zaprojektowane w całości do wyścigów i oferują bezlitosne wyścigowe osiągi.
Jednak reszta portfela niewiele się zmieniła. Pozostaje wierny modelom z poprzedniego roku i opiera się na wyraźnym rozgraniczeniu między Cross Country, Allmountain i Enduro. Odpowiedniki odpowiednich modeli, rowery elektryczne Rotwild, są ekscytujące. Dla każdego roweru górskiego istnieje odpowiedni rower elektryczny. Ole Wittrock, dyrektor ds. marketingu, wyjaśnił, że dla Rotwild ważne było, aby koło nie było zbudowane wokół silnika, ale aby silnik był zintegrowany z istniejącą koncepcją.
Hala A3
Sram-A3 204
Sram swoim tegorocznym stoiskiem izoluje się nieco od konkurencji. W prawie zamkniętym kompleksie Schweinfurt pokazuje inżynierię na najwyższym poziomie. Oprócz wielu elementów sprężynowych, takich jak Rock Shox Szczupak i MonarchPlus-Damper pokazuje innowacje w obszarze hamulca i napędu.
Nowy jest ekscytujący XX1 korba pomiarowa. The kwark XX1 Korba pomiarowa jest ze znanym już systemem Quark Wyposażone w miernik mocy, oferują teraz również endustykom i kolarzom przełajowym możliwość bardzo dokładnej analizy treningu.
Układ oparty jest na dobrze znanym jedenastobiegowym napędzie i również wykonany jest z karbonu. Korba może być używana z następującymi suportami: GXP, PressFit GXP, BB30, PressFit 30, BBright. Dane są przesyłane przez ANT+.
Scott Sports-A3 300
Podobnie jak w poprzednich latach, Scott ma jedno z największych stoisk na Eurobike. Wynika to z niemal nieskończonej gamy produktów, dzięki czemu każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. Rowery dziecięce, rowery enduro, rowery wyścigowe dla mężczyzn i kobiet oraz szereg artykułów odzieżowych, Scott nie ogranicza się do żadnego konkretnego obszaru kolarstwa.
Nowością jest seria modelowa tzw Prawdziwy Model Fully jest dostępny w wielu wariantach, dlatego stosowane są nie tylko koła o różnych rozmiarach, ale także skok zawieszenia, który różni się w zależności od zastosowania.
Rowery Radon — A3 205
Radon Bikes prezentuje produkty nadchodzącego sezonu na zupełnie nowym stoisku. Jako główny programista, Bodo Probst jest otwarty na wszystkie pytania i wyjaśnia nowości sezonu.
Oprócz rowerów wyścigowych jest też nowy Radon zjeżdżalnia węglowa aby zobaczyć, który został po raz pierwszy założony na koła 650B. Nowością jest w pełni maraton ostry. Aluminiowa rama wyposażona jest w 29-calowe koła i 100-milimetrowe podwozie, które bazuje na dobrze znanej kinematyce.
DT Swiss – A3 402
Szwajcarscy eksperci od kół z DT Swiss mają na swoim stoisku wyjątkową niespodziankę. Nino Schurter udostępnił swój rower jako kolarz drużynowy, więc rower wielokrotnego mistrza świata XC, wyposażony w komponenty DT Swiss, jest tutaj wystawiony - nieumyty, Oczywiście.
Istnieje również szereg innowacji w sektorze wirników. Masz je zarówno na ulicę, jak i teren Klin-Seria poprawiona.
Storck-A3 100
W nadchodzącym roku szlachecki producent Idstein Storck będzie obchodził swoje 20-lecie. Na targach Eurobike prezentowane są cztery nowe modele. Wśród nich nowy aero racer Airfast, Sceneria G2Że Wizjoner CSL, czyli ewolucja Visioner C i nowość T.IX, pierwszy crosser firmy Storck.