Probike: Jensa Voigta nie trzeba już przedstawiać. W tym roku kwintesencja rouleur ściga się w zespole Trek Factory Racing. W zeszłym tygodniu podczas Bayern Rundfahrt przyjrzeliśmy się jego motocyklowi.
Jensie, jak lubi być nazywany w USA, obchodzi w tym roku pierwszą Seria Madone 7 podróżny. Charakteryzuje się szeregiem cech specjalnych.
Większość komponentów pochodzi od Bontrager, spółki zależnej Treka. Nic więc dziwnego, że Voigt ma 42 z przodu XXX Wyścig X-kierownica i jeden XXX-Trzon. Z przodu zamontowany jest również komputer SRM, który podaje Berlinerowi nie tylko moc, ale także wszystkie inne istotne parametry.
Białe Serano RL jest zamontowane na sztycy Race XXX Lite.
Umierać Eol 5 D3-Koła mają wysokość obręczy 50 milimetrów i są oznakowane Klin-Piasty od DT Swiss. Są pokryte nową górną rurową oponą Schwalbe, The jeden, dla którego Voigt oficjalnie pełni również funkcję nośnika reklamowego.
Jednak sercem sprzętu do pracy Voigt jest rama. Modele Madone z serii 7 charakteryzują się charakterystycznymi cechami grzebień ogon-Wykonane rury węglowe. Czujnik prędkości jest również zintegrowany z lewą kolumną.
Tylny hamulec jest aerodynamicznie ukryty za suportem. Jednak pozwala to również Trekowi obejść się bez zwykłego mostka hamulcowego na rozpórkach wsporczych, dzięki czemu rama jest zarówno sztywniejsza, jak i wygodniejsza z tyłu.
Shimano dostarcza elementy przerzutki. Oto 11x DuraAce Di2 zainstalowany. Korba miała zamontowane ostrza z przekładnią 53/39, kiedy mamy motocykl przed kamerą.
Ekscytujące jest to, że Voigt nie stosuje konwencjonalnego hamulca ani z przodu, ani z przodu, ale zamiast tego stosuje bezpośrednio montowany model hamulca bocznego DuraAce 9010 unika.
Voigt prowadzi swój ostatni sezon w tym roku. I jak przyzwyczaiłeś się do niego, będzie atakował także w pozostałych wyścigach sezonu. Jest wtedy również możliwość obejrzenia swojego roweru podczas wyścigu.
Schreibe einen Kommentar