Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

KomponentenTesty

składniki: XLC SA-S02 i SL Road: Purystyczni towarzysze Twojej wycieczki

10 Kwiecień 2014 by Wit Hammer

XLC3

Istnieje wiele różnych opinii na temat tego, jak powinna wyglądać dobra kombinacja siodła i sztycy. Jeśli do wyglądu dodamy wygodę, wszystko jest w porządku.

Purysta SA-S02 od XLC jest skierowany przede wszystkim do zwolenników radykalnego dostrajania wagi, ponieważ przy zaledwie 98 gramach, które pokazały nasze wagi, siodło jest jednym z lekkich w swojej kategorii. Nie tylko to, ale także dobrze w tym wygląda. Odniesienie do użytego materiału jest uwiecznione na siedzeniu błyszczącego lakierowanego siodła unisex: Czysty węgiel. Jego strukturę przedstawiono poniżej. Znajduje to odzwierciedlenie w słupkach. XLC nie drukuje tutaj skali pozycji.



wyposażenie

Szlachetne i atrakcyjnie wyprofilowane siodło leży w dłoni podczas składania. Sam montaż trwa zaledwie dwie minuty, co jest również zasługą niezwykle łatwego w użyciu zacisku XLC Droga SL sztyca się zbliża. Ten mu pasuje SA-S02 wyjątkowo dobre, a także oferuje przyjemny flex. W ten sposób wspiera właściwości tłumiące siodła. Przy długości 278 milimetrów i szerokości 125 milimetrów ma również sportowe wymiary.

XLC1

Konkluzja

XLC SA-S02 jest przeznaczony do użytku wyścigowego. Obawy, że może być na to zbyt twardy, rozwiewają się stosunkowo szybko. W rzeczywistości na początku pozostawia przyjemne wrażenie. Wygodnie amortyzuje mniejsze uderzenia i nie uciska krocza. Reaguje dobrodusznie na zmiany pozycji. Aby jednak wrażenie to zostało utrzymane, podczas treningu należy dobrze stać, bo po prawie 100 kilometrach w końcu czuć twardość zastosowanego materiału. Jeśli jednak lubisz dłużej posiedzieć w siodle, polecamy dobre wyściełanie w spodniach. Wtedy jest SA-S02, którego cena to niecałe 170 euro, jest wiernym towarzyszem nawet w dłuższych podróżach.



Najważniejsze cechy produktu

  • niska waga
  • bardzo dobre wykonanie
  • purystyczny design

cena i sieć

  • 170,00 Euro
  • www.xlc-parts.com
tagi:wskazówka tygodniaXLC SA-S02Droga XLC SL

O Wit Hammer

Veit Hammer studiował i doktoryzował się w Niemczech, Norwegii i Japonii. Zanim został redaktorem naczelnym cyfrowego magazynu rowerowego Velomotion od jego uruchomienia w 2013 roku, pracował dla magazynu ProCycling i portali internetowych MTB-News i Rennrad-News.

Atera Forza M: Wygraj bagażnik na rower, aby przeżyć więcej przygód

Tour de France Philipsena

Zapowiedź Tour de France nr 3: Masowy sprint w Dunkierce

Van der Poel Tour de France

Tour de France nr 2: Mathieu van der Poel pokonał Tadeja Pogacara

Zapowiedź 2025. etapu Tour de France 2

Zapowiedź Tour de France nr 2: Czy Pogacar już zaatakuje?

Tour de France nr 1: Jasper Philipsen wygrywa spektakularne otwarcie

Zapowiedź 2025. etapu Tour de France 1

Zapowiedź Tour de France nr 1: Kto wygra żółtą koszulkę w Lille?

Tour de France 2025 w telewizji

Tour de France 2025: Wszystkie 21 etapów na żywo w telewizji

Nowe modele do turystyki i codziennego użytku: Rower elektryczny KTM 2026

Szachownica Tour de France 2025

Tour de France 2025: 10 Niemców, 5 Szwajcarów i 3 Austriaków

Grupa bezprzewodowa do rowerów szutrowych: Shimano GRX Di2 1x12

Między odejściem a rzeczywistością: Recenzja i prognozy Eurobike 2025 na 2026 r.

Sporty kosmiczne: Nowe centrum serwisowe Fox i Marzocchi w Palatynacie

Idealna ochrona na upalne dni: Ochraniacze na kolana Alpinestars A-Motion Plasma

Nowe rowery z kierownicą typu drop bar z Austrii: Innowacje KTM na Eurobike 2025

Related Stories

  • składniki: Shimano 105 5800: 11-rzędowa, trzecia
  • składniki: Mavic Crossmax Enduro: żółty, żółty, Mavic
  • składniki: DT Swiss RC Spline 55 T: Aero z gwarancją wszechstronności
  • składniki: Oval Concepts 946CX: napęd terenowy
  • składniki: Shimano Ultegra 6870 Di2: Hamulce hydrauliczne, elektroniczna zmiana biegów
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH