Rose Bikes oferuje szeroką gamę rowerów. Od rowerów wyścigowych, przez rowery trekkingowe, po downhillowe: Mieszkańcy Bocholt nie ograniczają się tylko do jednej kategorii rowerzystów. Częścią przepisu na sukces jest z pewnością wewnętrzny konfigurator, za pomocą którego możesz złożyć swój rower według własnych pomysłów.
Zestawiliśmy również nasz rower testowy w konfiguratorze. Jednak podstawa pozostaje ta sama: nowa Granitowy Wódzramę, na której w tym roku po raz pierwszy pojawiły się koła 650B.
sprzęt i praktyka
Wyposażenie topowego wariantu roweru all-mountain jest usiane najlepszymi obecnie komponentami. Połączenie podwozia Fox i napędu Sram jest rzadko spotykane, ale ma sens. Wyposażony w Foxa 34 Talas FIT-Widelec amortyzowany, DT Swiss XM-1501-Koła, Avid Eliksir 9-Hamulce i Sram X0obwód, w podstawowej konfiguracji nie ma na co narzekać. Zmodernizowaliśmy tylko mechanizm korbowy i za dopłatą 99 euro zamiast X9-Podkręć jeden X0- Miej zainstalowaną wersję.
Pomimo wysokiej jakości wyposażenia, Rose Granitowy Wódz dumny ciężar na wadze. Ważący 13,2 kilograma zdecydowanie nie jest to jeden z najlżejszych rowerów w terenie all-mountain, ale masywna rama powinna wykazywać pewną sprężystość. Rozpakowany robi fajne wrażenie. Kable są schowane w ramie, a spawy są starannie wykończone. Rower wyróżnia się niedopowiedzeniem.
Powłoka Kashima obudowy Fox zajmie się resztą i stanowi prawdziwy akcent na ciemnoszarej, matowej czarnej ramie. Na kokpicie pojawia się zgrabna wyścigowa twarz Następna-Płaskownik, który jest dość wąski na 720 milimetrów. Wygląda też na bardzo przeciążoną ze względu na liczne kable: przerzutki, hamulce i manetki do sztycy i amortyzatora powodują dość chaotyczną plątaninę linek z przodu.
Róża nie ma jednak błyszczeć stojąc w miejscu, ale udowadniać swoje prawdziwe walory w działaniu. Po zaledwie kilku metrach SDG spada Obwód-Osiodłaj się. Ze względu na niskie wypełnienie powoduje niezadowolenie. Poza tym to wychodzi Granitowy Wódz dobre wrażenie na płaskich fragmentach pedałów. Kompaktowa geometria dodaje mu dodatkowej zwinności i sprawia, że wygląda bardzo zabawnie.
Manuały są dziecinnie proste dzięki krótkiemu tylnemu trójkątowi, a rower łatwo manewruje po korzeniach i ciasnych zakrętach. Nawet jeśli plątanina kabli z przodu jest trochę brzydka, przynosi korzyści Granitowy Wódz poprzez powiązane komponenty. Zwłaszcza na stromych podjazdach duży zakres potrójnej korby jest siłą. Amortyzator, który można zablokować na kierownicy, zapewnia również, że moc przykładana do pedałów jest przekształcana bezpośrednio w napęd, dzięki czemu możesz z łatwością pokonać każdy podjazd.
jaskółki Hansa Dampfa początkowo nas nie przekonuje. Przy szerokości 2,35 cala początkowo wydaje się być za duży. Jednak wrażenie stopniowo zmienia się na pozytywne, co wynika głównie z doskonałej przyczepności na szybkich zjazdach.
Jednak fakt, że trzeba to trochę ułatwić, wynika z kompaktowej geometrii. Rower nie oferuje dużej płynności, więc zawsze masz wrażenie, że rower szybko osiąga swoje granice. The płaski bar zapewnia dość ciężką przednią pozycję ciała. z Wznoszący się i trochę więcej rozruchu może z łatwością temu przeciwdziałać. Podwozie również nie jest do końca przekonujące pod względem osiągów na zjazdach. Chociaż to jest przydatne Granitowy Wódz sprężyna jedzie całkowicie, ale nie pojawia się poczucie komfortowego tłumienia i dobrej reakcji.
Konkluzja
Po teście pozostaje pytanie, czy all-mountain naprawdę potrzebuje tyle podróży, co Rose Granitowy Wódz sprawa jest. Ze 145 milimetrami z tyłu i 150 milimetrami z przodu wydaje się nieco za duży. I nawet jeśli uwzględni się przydatność roweru do enduro, trzeba powiedzieć, że balansowanie między tymi dwiema dyscyplinami jest w tym przypadku tylko częściowo skuteczne. Poza tym to jest Granitowy Wódz ale solidny rower, który ma wszystko, czego potrzeba, aby być zabawnym rowerem na szlaki z zaledwie kilkoma ustawieniami w konfiguratorze.
Najważniejsze cechy produktu
- bardzo dobre właściwości podjazdowe, ale dobre osiągi na zjazdach ze względu na brak płynności
- zamykany amortyzator
- lekkie, stabilne koła
cena i sieć
- www.roseversand.de
- 3.398 euro (z korbą X0)