Look ma swój nowy topowy model tego lata w ramach Grand Départ Tour de France na Korsyce 695 samolot po raz pierwszy zaprezentowany publiczności. Następnie kierowcy zespołu Cofidis mogli jeździć nim przez Francję przez trzy tygodnie. Pierwsze modele bolidu węglowego są w obiegu od wczesnej jesieni.
Ta wyjątkowa rzecz 695 samolot jest konsekwentne skupienie się na integracji systemów. Znajduje to odzwierciedlenie nie tylko w aerodynamicznie zintegrowanych komponentach, ale także w dużej liczbie części wewnętrznych, które są instalowane na rowerze.
,de 695 samolot na podstawie znanego 695, ale przeszedł aktualizację aerodynamiczną w porównaniu z tym. W ten sposób zainstalowałem Look samolot na przykład specjalnie opracowany widelec, w którym zintegrowany jest hamulec przedniego koła. Pozwala to na zastosowanie kół o różnych szerokościach obręczy od Mavics Kosmiczny węgiel 40Cktóre zostały zamontowane na moim testowym rowerze do kół Zipp Firecrest. Tylny odpowiednik jest podobny do hamulca przedniego koła ukryty pracował. Hamulec nie znajduje się na wspornikach, jak to zwykle bywa w przypadku innych ram, ale bezpośrednio za suportem.
Oprócz koncepcji hamulca mostek i sztyca są również zaprojektowane do integracji. Aby móc przykręcić kierownicę, należy najpierw poluzować małą nasadkę aerodynamiczną z mostka. Oprócz różnych opcji regulacji, posiada również m.in ukrył się zacisk otwarty. Chociaż sztyca jest zintegrowana z ramą, dzięki wyrafinowanemu systemowi dystansowemu i nasadce do mocowania siodła, Look umożliwia również szeroki zakres indywidualnych regulacji.
Ponadto jest to również ekscytujące zed2-Korba. Jest wykonany w całości z włókna węglowego i mieści się w powiększonym suportze. Umożliwiło to Lookowi ogromne zwiększenie sztywności w tym obszarze. Interesujące jest również zastosowanie dwóch otworów na śruby na ramię korby, co pozwala na zastosowanie łopatek o różnych wymiarach montażowych.
Sama rama jest pięknie zaprojektowana. Również tutaj Look polega na wykorzystaniu węgla. Aby spełnić żądanie 695 samolot Francuzi muszą temu sprostać wraz ze swoimi specjalistami od torów i wynalazcą Formuły 1 dr René Hilhorst opracował tkaninę węglową 1.5K, która łączy w sobie wyjątkowo niską wagę z wysoką wytrzymałością - podstawę konstrukcji, która pozwala na całkowitą masę 6,5 kilograma bez stwarzania zagrożenia dla bezpieczeństwa.
Mój 695 samolot był z Shimano Dura Ace 9070 Di2 wyposażone. Jak zwykle w przypadku elektronicznych grup osprzętu, wszystkie kable zostały poprowadzone wewnętrznie, chociaż firma Look zaplanowała również wewnętrzne poprowadzenie kabli w celu wykorzystania mechanicznych grup osprzętu. Precyzja zmiany biegów była znakomita. Precyzja, z jaką łańcuch przesuwa się po poszczególnych zębatkach, nawet pod naciskiem, jest imponująca. Licencjonowani kolarze, którzy szukają sztywnego roweru, który przenosi moc bezpośrednio na drogę, powinni być z tego zadowoleni. Rower jest zwinny, kierownica precyzyjna.
Z 695 samolot możesz bezpiecznie pędzić po zakrętach z kryteriami, ale masz też pod sobą rasowego zawodnika na prostych, który dobrze przecina wiatr. Jeśli musisz mocno hamować, nacisk stoperów jest imponujący. Trzeba tylko uważać w deszczu. Jednak nie wynika to z hamulców, ale z zainstalowanych opon. Mavici Yksion Pro stać Kosmiczne węgle Chociaż dobre na pierwszy rzut oka, nie zbliżają się do ich jakości. Ponieważ podczas deszczu koła wyglądają dobrze, opony są nieco słabe i mają tendencję do gwałtownego zsuwania się.
//Wniosek
Wrażenia z jazdy, które 695 samolot przekazywana jest znakomita od pierwszej chwili. Wrażenie to potwierdza niska waga. Geometria jest sportowa, właściwa pozycja siedzenia jest szybko znajdowana pomimo wielu opcji regulacji. Wyposażenie tego przyciągającego wzrok Francuza nie pozostawiało nic do życzenia. Integracja jest tutaj nie tylko najwyższym priorytetem, ale jest również konsekwentnie reinterpretowana. W związku z tym nie powinno dziwić, że cena tego wszystkiego może wywołać łzy w oczach niejednej osoby.
//Najważniejsze cechy produktu
- bardzo ładny wygląd, dzięki integracji systemu rower wygląda bardzo schludnie
- doskonała precyzja kierowania
- mocny i zwinny dzięki sztywnemu suportowi i zoptymalizowanej geometrii tylnego trójkąta
- bardzo dobry sprzęt
//cena i sieć
- 4.699,00 Euro
- www.lookcycle.com
Schreibe einen Kommentar