Focus udowodnił już w przeszłości, że granice można poszerzać dzięki innowacjom. Z „Izalco Max 0.0”, prawowity następca popularnego “Izalco”, udowadniają to po raz kolejny. Ważąc zaledwie 5,4 kg i wysokość ramy 56 mm, rower jest znacznie lżejszy niż dopuszcza UCI do wyścigów. Taką wagę osiągnięto dzięki wyjątkowo lekkiej ramie głównej i specjalnie dobranym komponentom. To właśnie ma topowy model “Izalco Max”-Seria Srams jest fabrycznie nowa „Czerwona 22” a także lekkie jak piórko fi'zi:k „ZeroZero”-Części zamontowane. W tę koncepcję wpisuje się również DT-Swiss RRC1090 DiCut, który waży 32 gramów i jest wyposażony w Schwalbes "Jeden" są oszronione.
Oprócz topowego wariantu, który kosztuje 8999,00 euro, Focus oferuje także cztery inne modele, które będą tańsze ze względu na inne funkcje. Wersja drużynowa Ag2R zawiera również rower, który pomógł Francuzowi Christophe’owi Riblonowi wygrać etap Tour de France w Alpe d'Huez.
// Modele
Skupiać „Izalco Max 0.0” -8999,00 euro
Skupiać „Zespół Izalco Max Ag2R” -6999,00 euro
Skupiać „Izalco Max 1.0” -6599,00 euro
Skupiać „Izalco Max 2.0” -6599,00 euro
Skupiać „Izalco Max 3.0” -4999,00 euro
# Fokus „Izalco Max Team Ag2R”
# Skoncentruj się na „Izalco Max 1.0”
# Skoncentruj się na „Izalco Max 2.0”
Schreibe einen Kommentar