Sezon wyścigowy w Europie właśnie nabrał tempa, a pogoda w tym kraju powoli się poprawia. Wykorzystaliśmy to jako okazję do przegonienia jednym z najpopularniejszych karbonowych bolidów po wciąż zaśnieżonych szlakach Rudaw.
karbon HMF, proces kształtowania IMP3, system tłumienia wstrząsów SDS, konstrukcja rurowa, haki karbonowe SCDS; Scott używa wszystkich tych terminów, aby reklamować swoją generację z 2013 roku Skala Rama. Wszystko razem powinno prowadzić do najniższej możliwej wagi przy maksymalnej sztywności i wysokim komforcie. A wczesna pochwała jest wspaniała.
W zeszłym roku Nino Schurter wygrał z wynikiem 27,5 Skala zarówno w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata, jak i w Mistrzostwach Świata, a także zdobył srebro na Igrzyskach Olimpijskich w Londynie. Użył 27,5 zamiast 29, głównie ze względu na swój niski rozmiar ciała, po testach przeprowadzonych przez jego zespół Scott Swisspower, który pokazał mu zalety większych kół w porównaniu z wersją 26. Patrząc w ten sposób, możesz również użyć 29era Skala spodziewaj się niektórych.
// Umeblowanie
Średniej klasy 29er jest bardzo dobrze wyposażony w dostarczonej nam wersji za 3300 euro. Kompletna grupa osprzętu Shimano XT, a także hamulce XT są zamontowane na ramie z włókna węglowego - oba komponenty są znane ze swojej funkcjonalności i trwałości. Całość dopełniają sztyce, kierownice, mostki, chwyty, siodełka oraz koła firmy Synchros. Te ostatnie produkowane są przez firmę DT Swiss i wyposażone w silniki 2,1 RocketRons firmy Schwalbe. Z przodu Scotta Skala 900RC Działa Fox Float 32 z osią sztywną 15 mm, którą można ustawić na trzy różne tryby za pomocą Scott Rideloc - całkowicie otwarte do zjazdów, całkowicie zablokowane do podjazdów po asfalcie i bez wielu wybojów od podłoża oraz nieco twardsze zawieszenie do trudne przejścia wspinaczkowe. Rama ma również prawie wszystkie nowoczesne standardy. Ma zwężoną główkę ramy, suport PressFit, mocowanie hamulca Postmount zintegrowane z trójkątem tylnej ramy i haki z włókna węglowego.
// Wniosek
Szybko okazało się, że sprzęt został starannie dobrany. Komponenty XT wykonują swoją pracę niezawodnie. Jednocześnie przełożenie 38/24 zębów z przodu i 11 do 36 zębów z tyłu zostało bardzo dobrze dostosowane do potrzeb 29er - wystarczająco małe na strome podjazdy i wystarczająco duże na przejazdy z pchaczem. Widelec amortyzowany Fox również działał świetnie. Odpowiedziała bardzo wrażliwie i dobrze wykorzystała swoją podróż.
Przełączanie między różnymi trybami działało doskonale i było przeze mnie odpowiednio często używane. Z drugiej strony komponenty Synchros wykazywały niewielkie słabości. Zupełnie nie mogłem się dogadać z uchwytami. Obciążenie moich rąk na śniegu, który czasami był bardzo ubity, było w rzeczywistości dość duże, ale nigdy nie miałem bólu nadgarstka, nawet podczas bardzo długich przejażdżek. Siodło też mi nie pasowało. Jednak oba są częściami bardzo zależnymi od indywidualnych potrzeb i które zazwyczaj można wymienić za rozsądną cenę.
Niemniej jednak motocykl przez większość czasu pokazywał swoją pozytywną stronę. Dzięki umiarkowanej wadze 10,6 kg (z uchwytami na bidon i pedałami XTR) Scale wspinał się bardzo dobrze. Przyczynił się do tego również płaski kąt skrętu, który zapewniał płynne prowadzenie zarówno na podjazdach, jak i zjazdach. Nieco ciężkie koła również przyczyniły się do tego wrażenia, ale trochę pozbawiły motocykl jego zwinności. Z drugiej strony rama wydawała się bardzo sztywna w każdej sytuacji. RocketRons zapewniały dobrą przyczepność, nawet na mocno zaśnieżonych trasach. Pomimo hojnie zwymiarowanego słupka 34,9, tył roweru miał wystarczającą elastyczność, aby zapewnić odpowiedni komfort. To pokazuje, jak Scott łączy lekką konstrukcję, sztywność i wygodę w ramie. Ogólnie rzecz biorąc, 29er mnie kupił Skala przekonuje swoją górną ramą z włókna węglowego i dobrym osprzętem.
//Najważniejsze cechy produktu
- dobre właściwości wspinaczkowe
- pięknie wykonana rama
- niezawodny widelec Fox
//cena i sieć
- 3300 Euro
- www.scott-sports.com
Schreibe einen Kommentar