Rynek: Od ponad sześciu dekad tradycyjna marka Kettler oznacza „Made in Germany” i jest jedną z najbardziej znanych marek rowerowych w kraju. Bastian Schweinsteiger również zapewnił sobie miejsce w historii Niemiec, wygrywając Mistrzostwa Świata 2014. Od czerwca Kettler Alu-Rad i aktualny mistrz świata kroczą wspólną drogą. Jako ambasador marki Bastian Schweinsteiger będzie prowadził kampanię na rzecz większej aktywności fizycznej wśród dzieci i młodzieży.
Piłkarza i tradycyjną markę łączy wspólny mianownik: pasja do ruchu, sportu i zabawy. Bastian Schweinsteiger nie ukrywa, że jest fanem marki od dzieciństwa. Od czerwca 2018 roku jest jednak nie tylko fanem, ale także ambasadorem marki. Dzięki tej współpracy mistrz świata w piłce nożnej z 2014 roku z Brazylii chce zachęcić dzieci i młodzież do większej aktywności fizycznej, a tym samym wnieść decydujący wkład w poprawę zdrowia. Gwiazda piłki nożnej postrzega rower jako idealny sprzęt sportowy, który sprawia, że ruch staje się przyjemnością, a jednocześnie wspiera zdolności poznawcze. Kettler Alu-Rad oferuje specjalnie opracowany rower dla dzieci i młodzieży w rozmiarach 24 i 26 cali.
„Sport, zabawa i jakość niemieckiej marki – to właśnie kojarzy mi się z firmą Kettler. Kettcar, stół do tenisa stołowego i oczywiście legendarne aluminiowe koło Kettler symbolizują jakość Made in Germany. Jako ambasador marki jestem dumny, że mogę być dziś częścią tej historii.” – Bastian Schweinsteiger
Oprócz współpracy z lokalnymi klubami piłkarskimi, różnorodne działania marketingowe obejmują również komunikaty prasowe, różne kampanie reklamowe i kampanie internetowe, takie jak nasza własna mikrostrona i oferty w mediach społecznościowych. Kettler Alu-Rad do dziś pozostaje wierny swojej odpowiedzialności „Made in Germany”. Wszystkie rowery tej tradycyjnej marki są nadal projektowane, montowane i malowane w Kraju Saary. Obejmuje to również odbiór techniczny i testy jakości.
Schreibe einen Kommentar