Test: Imponujące liczby: pojemność akumulatora prawie 1000 Wh, współczynnik wspomagania silnika 4,3. Ale również:
Drugi akumulator kosztuje aż 1990 euro. Stromer jest inny: w tylnym silniku jest niesamowita moc, znak 45 jest szybko osiągany, prowadzenie i wrażenia z jazdy są bardziej jak motocykl - w tym hamulce! Szybkie szybowanie przy niewielkim wysiłku może zainspirować, bo jazda i kolarz doskonale współgrają. Szerokie opony zapewniają minimalny komfort. Z punktu widzenia ergonomii jest niewiele do dostosowania – cyfrowo dużo: możesz użyć aplikacji i chmury, aby dostosować charakterystykę wspomagania, typ kierowcy i wiele więcej, ale także aktywować immobilizer i zbadać skradzione rowery. Zintegrowany w górnej rurze, niestety niewidoczny: wyświetlacz dotykowy. Zaawansowana technologia zapewniająca mnóstwo radości z jazdy.
Schreibe einen Kommentar