Rynek: 12 lat rozwoju w Santa Cruz V10. Najnowszy etap rozwoju na rok 2015 niesie ze sobą kilka obiecujących zmian i ulepszeń. Gorąca broń zjazdowa będzie dostępna w sklepach specjalistycznych od stycznia.
Rama Santa Cruz V10 została całkowicie przeprojektowana dla nowej generacji. Rower toczy się na 27.5-calowych kołach i ma imponujące 216 milimetrów skoku sprężyny z tyłu. Santa Cruz nadal polega na sprawdzonym systemie VPP w zakresie czułej reakcji. W przeciwieństwie do poprzedniego modelu podwozie powinno mieć mniejszą progresję, a tym samym bardziej liniową charakterystykę. Geometria roweru może być regulowana w dwóch stopniach, dzięki czemu oferuje kierowcy kąt skrętu 64° lub 63,5°. Inne cechy w pełni karbonowej ramy to podwójnie uszczelnione łożyska, oś tylnego koła 157 mm i standard ISCG-05.
Kompletny rower jest dostępny w dwóch wersjach: Carbon C i Carbon CC. Carbon C z osprzętem Shimano ZEE waży 16,28 kg i posiada amortyzowany widelec FOX 40 RO/B. Amortyzator FOX DHX RC2 trzyma tył w ryzach. Droższy Carbon CC wyposażony jest w podzespoły SRAM X01 i według producenta waży na wadze zaledwie 15,53 kilograma. Amortyzowany widelec FOX 40 R Float RC2 Factory Kashima spełnia swoje zadanie z przodu, a amortyzator FOX DHX RC4 Factory Kashima z tyłu. Oba kompletne rowery są dostępne w trzech rozmiarach. Dostępne są również oddzielne zestawy ramek.
Schreibe einen Kommentar