Test: Dzięki swoim funkcjom i specyfikacjom Cateye Adventure CC-AT200W porusza się między ustalonymi obozami komputerów rowerowych - to nie tylko prędkościomierz czy prędkościomierz, ale nie jest też pełnoprawnym komputerem rowerowym do ukierunkowanego treningu. Może dlatego jest to właściwe rozwiązanie dla wielu motocyklistów-hobbystów.
Korzyści
Funkcjonalność małego czarnego komputera jest przejrzysta, ale dobrze przemyślana. Zacznijmy od tego, czego nie oferuje: Na przykład nie można monitorować rytmu ani tętna - nie ma też odpowiednich czujników dostępnych do rozszerzenia. Adventure oferuje barometryczny pomiar wysokości i oczywiście standardowe funkcje, takie jak prędkość, całkowity dystans, dzienne kilometry itp. Przydatna jest również funkcja odliczania w komputerze: jeśli znasz całkowity dystans swojej wycieczki, możesz go wprowadzić przed uruchomić i w każdej chwili przejrzeć na wyświetlaczu komputera pozostałe kilometry. Nie jest to funkcja, której absolutnie potrzebujesz, ale i tak miły bonus.
Instalacja
Podłączenie komputera i czujnika prędkości przebiega szybko i bezproblemowo. Uchwyt na kierownicę może być używany zarówno do mostka, jak i kierownicy i można go zamocować bez użycia narzędzi. Jak to zwykle bywa w przypadku Cateye, konfiguracja niestety nie jest taka łatwa. Dostajesz dość szczegółowe instrukcje, ale te składają się głównie z obrazków - czasami wolelibyśmy jedno lub drugie wyjaśnienie w formie tekstowej. Ale po około 15 minutach jesteśmy gotowi do działania - parowanie z czujnikiem trwa dłużej niż z innymi komputerami, ale zadziałało od razu.
Praktyka
W praktyce pierwszą rzeczą, która rzuca się w oczy, jest to, co Cateye nazywa „ClickTec Plus”. Przez to programiści rozumieją działanie komputera za pomocą jednego przycisku, który jest przymocowany do spodu i jest aktywowany przez naciśnięcie samego komputera - nieważne gdzie. W praktyce ten system faktycznie ułatwia korzystanie z niego – wystarczy w dowolnym momencie nacisnąć dowolne miejsce na komputerze, aby przewinąć funkcje. Wyświetlacz prędkości dominuje nad wystarczająco dużym wyświetlaczem, który zajmuje około połowy powierzchni. Poniżej znajdują się dwie mniejsze linie, z których jedna stale pokazuje aktualną wysokość i nachylenie, druga jest zarezerwowana dla pozostałych funkcji, takich jak dzienne kilometry, odliczanie itp. Dolny wiersz można następnie przewijać za pomocą przycisku ClickTec. Komunikacja z nadajnikiem była zawsze stabilna, mieliśmy tylko krótkie zakłócenie w okresie testowym, którego później również nie udało się odtworzyć.
[siatka ceny]
Schreibe einen Kommentar