Nowości produktowe | E-MTB | E-trekking: Austriacki producent rowerów Simplon z pięknego Vorarlbergu wprowadza na rynek dwa nowe lekkie e-rowery, RAPCON PMAX TQ i SILKCARBON TQ. Simplon podąża za trendem zapewniania umiarkowanego wsparcia silnika, znacznie zmniejszając wagę, a tym samym zbliżając się jak najbardziej do jazdy i prowadzenia bioroweru. Dla tych, którzy chcą więcej, dostępny jest również odpowiedni przedłużacz zasięgu.
Rowery elektryczne Simplon Light z silnikiem TQ
Lżejszy, cichszy, start! Motto Simplon pasuje: 3,9 kg całkowitej masy to kompletność Układ napędowy HPR50 firmy TQ z baterią 360 Wh na wadze. To deklaracja i jednocześnie najlżejszy system w swojej klasie. Dzięki 50 NM i 300 W silnik TQ zapewnia wystarczającą moc do pokonania nawet stromych podjazdów przy niewielkim wysiłku. Jednocześnie jest prawie bezgłośny i zapewnia kierowcy naturalne wrażenia z jazdy, między innymi dzięki niemal natychmiastowej przyczepności. Kolejną zaletą systemu jest jego kompaktowa konstrukcja. Silnik i akumulator są na tyle małe, że nie wpływają już zauważalnie na geometrię ramy roweru. Innymi słowy: rama nie musi być zbudowana wokół silnika i akumulatora, jak na przykład w przypadku zasilacza Panasonic GX Ultimate. Ta zaleta silnika TQ jest również widoczna w Simplon RAPCON PMAX TQ.
Dzięki 360 Wh bateria wystarcza na prawie każdą zwykłą wycieczkę. Jeśli chcesz być po bezpiecznej stronie lub masz naprawdę duże plany, możesz również zamówić dodatkową baterię 160 Wh w praktycznym konfiguratorze online firmy Simplon. Jednak nie jest to do końca tanie za 600 €.
Silnik TQ prezentowaliśmy już tutaj:
TQ HPR50: Prezentacja nowego układu napędowego do lekkich E-MTB
E-MTB / nowości produktowe: Dzięki TQ HPR50 możemy spodziewać się nowego napędu specjalnie dla lekkich E-MTB. Przy wadze całego systemu wynoszącej mniej niż 4 kilogramy jest to jedna z najlżejszych rzeczy na rynku, a przy momencie obrotowym 50 Nm i akumulatorze 360 Wh dane techniczne również wydają się obiecujące. Jest ruch […]
Nowy lekki E-MTB: Simplon RAPCON PMAX TQ
Simplon RAPCON PMAX TQ to wyrafinowany E-MTB; małe szczegóły, takie jak tarcze hamulcowe o rozsądnej wielkości (220 mm/200 mm), są natychmiast zauważalne. Ponadto długość tylnych widełek zmienia się wraz z różnymi rozmiarami ramy - rzadkość na rynku. W ten sposób geometria i związane z nią właściwości jezdne jeszcze lepiej dopasowują się do wzrostu kierowcy. Mówiąc o regulacji: na geometrię można dodatkowo wpływać za pomocą flip chipa. Można to wykorzystać na przykład, aby zrekompensować opcję mullet z tylnym kołem 27,5 ″, które można wybrać za pomocą własnego konfiguratora online firmy Simplon. Nawiasem mówiąc, można również wybrać skok sprężyny od 150 mm do 170 mm/165 mm. Od użytku jako rower na szlaki po szybkie enduro, wszystkie opcje są otwarte. Przy wadze zaledwie 17,6 kg każda trasa powinna przypominać biorower. Podstawowe wyposażenie jako całość jest już dość wysokiej jakości, ale za 8.599 euro ma też swoją cenę. W Simplon wydaje się, że nie ma kompromisów.
Fakty o lekkim E-MTB RAPCON PMAX TQ
- Materiał ramy: Węgiel
- Silnik: TQ HPR50 z 50NM
- Akku: 360 Wh (opcjonalny dodatkowy akumulator jako akumulator butelkowy 160 Wh)
- Pokaz: TQ, zintegrowany z górną rurą
- Skok zawieszenia: 150/150mm lub 170/165mm
- rozmiar koła: 29″, opcjonalnie cefal 29/27,5″
- modele: 1, indywidualnie dostosowywane za pomocą konfiguratora
- Cena: od € 8.599
Geometria
Geometria dla wariantu ze skokiem 150 mm z przodu iz tyłu:
Rozmiar | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|
rura podsiodłowa | 370 | 395 | 420 | 445 |
Górna rura | 569 | 590 | 607 | 634 |
kąt skrętu | 65 ° | 65 ° | 65 ° | 65 ° |
kąt siedziska | 79 ° | 79 ° | 79 ° | 79 ° |
główka | 97 | 104 | 115 | 125 |
tylny trójkąt | 436 | 438 | 443 | 447 |
Radstand | 1198 | 1223 | 1253 | 1280 |
opuszczanie suportu** | 39/20 | 39/20 | 39/20 | 39/20 |
długość wideł | 561 | 561 | 561 | 561 |
wyprzedzenie wideł | 44 | 44 | 44 | 44 |
Podróż G | 150 | 150 | 150 | 150 |
wysokość przekroku | 733 | 733 | 733 | 733 |
N | 150 | 150 | 150 | 150 |
Stos | 615 | 625 | 635 | 645 |
Dosięgnąć | 446 | 446 | 486 | 506 |
SIŁA* | 1,38 | 1,34 | 1,31 | 1,27 |
Geometria dla wariantu ze skokiem 170 mm z przodu i 165 mm z tyłu:
Rozmiar | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|
rura podsiodłowa | 370 | 395 | 420 | 445 |
Górna rura | 568 | 589 | 606 | 633 |
kąt skrętu | 64 ° | 64 ° | 64 ° | 64 ° |
kąt siedziska | 78 ° | 78 ° | 78 ° | 78 ° |
główka | 97 | 104 | 115 | 125 |
tylny trójkąt | 436 | 438 | 443 | 447 |
Radstand | 1209 | 1234 | 1264 | 1290 |
opuszczanie suportu** | 32/13 | 32/13 | 32/13 | 32/13 |
długość wideł | 586 | 586 | 586 | 586 |
wyprzedzenie wideł | 44 | 44 | 44 | 44 |
Podróż G | 170 | 170 | 170 | 170 |
wysokość przekroku | 743 | 743 | 749 | 749 |
N | 165 | 165 | 165 | 165 |
Stos | 627 | 633 | 643 | 650 |
Dosięgnąć | 435 | 455 | 475 | 495 |
SIŁA* | 1,44 | 1,39 | 1,35 | 1,31 |
* Im wyższy iloraz STR, tym bardziej wyprostowana pozycja siedząca
** Lewy BB drop na 29" z przodu iz tyłu z flip chipem nisko, prawy BB drop na 29" z przodu i 27,5" z tyłu z flip chipem wysoko
Sprzęt
Rapcon PMAX TQ firmy Simplon można indywidualnie wyposażyć za pomocą konfiguratora online lub u specjalistycznego sprzedawcy. Jest wyposażony w następujące podstawowe wyposażenie:
Hamulec | Sram DB-8;4 tłok, 220mm przód, 200mm tył |
siodło | Selle Italia X-Land E-Bike Flow MGN |
Lenker | Simplon CARBON RISER 800 |
trzon | Zero III 35mm x 0° |
wirniki | DT Swiss H 1900-29, Schwalbe Nobby Nic 62-622 |
widelec | Yari 29, 150 mm, WZMOCNIENIE |
sztyca | Kindshock RAGE-I 31.6, skok 150 mm |
Uchwyty | Blokada rekina Simplon |
grupa napędu / przełączania | Sram GX1 Eagle |
korba | FSA CK-745 Alu dla Bosch Gen. 4 170mm |
niemy | Rockshox Deluxe Select+ 150mm |
silnik / akumulator | Jednostka napędowa TQ HPR 50 + TQ HPR50, akumulator 360 Wh |
komputer pokładowy | Wyświetlacz HPR50 V1 zintegrowany z górną rurą, zdalny na kierownicy |
wysokość podatku | Acros AZA-636 |
Nowy Light-E-Trekking: Simplon SILKCARBON TQ
Wraz z SILKCARBON TQ, Simplon wprowadza na rynek wysokiej jakości rower e-trekkingowy. Również tutaj nacisk kładziony jest na lekkość, co jest zasługą eleganckiej ramy z włókna węglowego. Możesz użyć konfiguratora online Simplon, aby skonfigurować Silkcarbon do różnych obszarów użytkowania: wszystkie opcje są otwarte, od rowerów miejskich po rowery trekkingowe. Amortyzowany widelec, opony z kolcami, napęd paskowy, regulowana sztyca - wszystkie te opcje w połączeniu z nowoczesnym silnikiem TQ obiecują wiele radości z jazdy w bardzo indywidualnych obszarach użytkowania. A wszystko to prawie z poczuciem lekkości biobike'a. Podstawowe wyposażenie Silkcarbon TQ jest solidne, ale nie tanie. Jednak dobrze przemyślana karbonowa rama i karbonowe części to rekompensują.
- Materiał ramy: Węgiel
- Silnik: TQ HPR50 z 50NM
- Akku: 360 Wh (opcjonalny dodatkowy akumulator jako akumulator butelkowy 160 Wh)
- Pokaz: TQ, zintegrowany z górną rurą
- Skok zawieszenia: sztywna, opcjonalnie 65 mm
- rozmiar koła: 29 "
- modele: 2 (kobiety, mężczyźni), każdy indywidualnie regulowany za pomocą konfiguratora
- Cena: od € 5.799
Geometria
modelka damska
Rozmiar | XS (41) | S (46) | M (51) | L (56) |
---|---|---|---|---|
rura podsiodłowa | 410 | 460 | 510 | 560 |
Górna rura | 555 | 580 | 600 | 615 |
kąt skrętu | 69,0 ° | 69,5 ° | 70,5 ° | 70,5 ° |
kąt siedziska | 74,0 ° | 73,0 ° | 72,5 ° | 72,5 ° |
główka | 110 | 130 | 150 | 170 |
tylny trójkąt | 465 | 465 | 465 | 465 |
Radstand | 1097 | 1107 | 1117 | 1127 |
opuszczanie suportu** | 72,5 | 72,5 | 72,5 | 72,5 |
długość wideł | 460 | 460 | 460 | 460 |
wyprzedzenie wideł | 51 | 51 | 51 | 51 |
wysokość przekroku | 640 | 640 | 642 | 643 |
Stos | 589 | 610 | 631 | 652 |
Dosięgnąć | 386 | 394 | 401 | 409 |
SIŁA* | 1,52 | 1,55 | 1,57 | 1,59 |
wzór męski
Rozmiar | S (46) | M (51) | L (56) | XL (61) |
---|---|---|---|---|
rura podsiodłowa | 460 | 510 | 560 | 610 |
Górna rura | 580 | 600 | 620 | 640 |
kąt skrętu | 69,5 ° | 70 ° | 70,5 ° | 71 ° |
kąt siedziska | 73 ° | 72,5 ° | 72,5 ° | 72,5 ° |
główka | 130 | 150 | 170 | 190 |
tylny trójkąt | 465 | 465 | 465 | 465 |
Radstand | 1107 | 1117 | 1132 | 1147 |
opuszczanie suportu** | 72,5 | 72,5 | 72,5 | 72,5 |
długość wideł | 460 | 460 | 460 | 460 |
wyprzedzenie wideł | 51 | 51 | 51 | 51 |
wysokość przekroku | 822 | 863 | 902 | 944 |
Stos | 610 | 631 | 652 | 673 |
Dosięgnąć | 394 | 401 | 414 | 428 |
SIŁA* | 1,55 | 1,57 | 1,57 | 1,57 |
* Im wyższy iloraz STR, tym bardziej wyprostowana pozycja siedząca
** Lewy BB drop na 29" z przodu iz tyłu z flip chipem nisko, prawy BB drop na 29" z przodu i 27,5" z tyłu z flip chipem wysoko
Sprzęt
Silkcarbon TQ można również indywidualnie wyposażyć za pomocą internetowego konfiguratora Simplon lub u specjalistycznego sprzedawcy. Jest wyposażony w następujące podstawowe wyposażenie:
Hamulec | Magura MT4, 2-tłokowa, 180mm,180mm |
siodło | Żel Selle Italia S5 Superflow |
Lenker | Simplon CX-4 KOMFORT |
trzon | Simplon ZERO II 80mm x 17° |
wirniki | Dysk Simplon 8.6, Schwalbe Marathon Supreme 50-622 |
widelec | Simplon F10.6 Matowa czerń |
sztyca | Wędka węglowa Simplon SL 31.6x320 |
Uchwyty | Simplon „SOFT PUS” |
grupa przełączania | Shimano Deore-10, Linkglide |
korba | FSA CK-745 Alu dla Bosch Gen. 4 170mm |
Światło | Lupin SL Nano Classic, 600 lumenów, mocowanie widełkowe, Toplight 2C am |
Gepäckträger | Carrier Racktime Alumee, Snap It 2 |
Błotnik | Błotnik Hebie Alumee |
Stać | Podstawka boczna HEBIE FIX 40 (0661) |
pedały | Simplon GRIP II, aluminium/guma |
silnik / akumulator | Jednostka napędowa TQ HPR 50 + TQ HPR50, akumulator 360 Wh |
komputer pokładowy | Wyświetlacz HPR50 V1 zintegrowany z górną rurą, zdalny na kierownicy |
Bagażnik na akcesoria | PASEK napinacza belki |
osłona łańcucha | Klakson Catena A08 |
dzwon | Dzwonek KNOG OI |
wysokość podatku | Acros AZA-642 |
Schreibe einen Kommentar