Test rowerów dziecięcych 2019: W ciągu ostatnich kilku tygodni wraz z dziewięcioma małymi testerami wypróbowaliśmy i przetestowaliśmy łącznie jedenaście rowerów dziecięcych z 20-calowymi oponami. Jakie wnioski uzyskaliśmy, na co zwrócić uwagę przy zakupie roweru dziecięcego i jakie modele są godne polecenia.
Aktualizacja 2021: Co się stało?
Nawet jeśli artykuł z 2019 roku jest nadal aktualny, to w międzyczasie sporo się działo z rowerami dziecięcymi. Ujawniamy, na co w tej chwili uważać i które modele są szczególnie polecane.
Rower dla dzieci: Bulls, Puky, Woom - dziesięć najlepszych nowych rowerów dziecięcych na 2021 rok
Rowery dziecięce 2021: Zredukowany do niezbędnego minimum rower dziecięcy i młodzieżowy to lepsza alternatywa dla „szkolnego roweru” naszpikowanego wszelkiego rodzaju niepotrzebnymi elementami wyposażenia. Velomotion wyjaśnia, dlaczego tak się dzieje, na co należy zwrócić uwagę przy wyborze sportowego roweru dziecięcego - oraz prezentuje aktualne 24-calowe modele najgorętszych marek dla młodych rowerzystów. Rowerek dziecięcy wygląda naprawdę solidnie i praktycznie […]
Test roweru dziecięcego 2019: Spostrzeżenie nr 1 Waga jest ważna
Dzieci szybko kierują się wyglądem, jeśli chodzi o rower, a dorosłych oszukują wielkie nazwiska i „cechy dla dorosłych”. Ale wszystkim naszym dziewięciorgu testowym dzieciom pozwolono jeździć na rowerach i szybko nauczyli się doceniać rowery, które są łatwe w obsłudze - ważna była tutaj ergonomia... ale także waga. To się wyróżnia woom 4, ale który został mocno przycięty do lekkiej konstrukcji. Do tego takie koła Bull's Tokee Lite, które przy pełnym wyposażeniu pozostają znacznie poniżej dziesięciu kilogramów (słowo kluczowe: nóżka boczna), wyróżniają się tutaj.
Test rowerów dziecięcych 2019: Znalezienie sprzętu nr 2 to nie wszystko
Niektórzy przesadzają i utrudniają dzieciom korzystanie z roweru: KTM z napędem 2x6 z przednią przerzutką lub Specjalizuje się w oponach 2.8, co samo w sobie sprawia, że rower jest o kilogram cięższy niż to konieczne. Z drugiej strony wspaniale jest, gdy sprzęt jest naprawdę zaprojektowany z wielką dbałością o szczegóły dla dzieci, tak jak jest Pierwsi jeźdźcy ze wszystkimi modelami: własne pedały, własne siodło - ergo lekkie i indywidualne - ale niestety też drogie.
Test rowerka dziecięcego 2019: Spostrzeżenie nr 3 Nie pozwól rodzicom decydować
Rodzice lubią spontanicznie patrzeć na to, co im się podoba i jak lubią widzieć, jak ich dziecko jeździ na fajnym rowerze. Rodzice spontanicznie lubią takie rowery bergamota lub Specjalistyczny Riprock – te rowery są świetne – w Spezi nawet widelec amortyzowany – ale tylko wtedy, gdy dzieciaki są naprawdę na tyle pewnymi kierowcami, że mogą pokonywać terenowe trasy z rodzicami; jeśli są w stanie bezpiecznie pokonywać krótkie zjazdy terenowe. Tylko wtedy grube opony i amortyzowane widelce mają sens.
Różnica między sześciolatkiem, który od dwóch lat bezpiecznie jeździ na rowerze, a pięciolatkiem, który dopiero się uczy, jest ogromna. Podobnie jak w przypadku dorosłych, pierwsze motto brzmi: „musisz czuć się komfortowo na swoim nowym rowerze”.
Test rowerów dziecięcych 2019: Wniosek nr 4 Istnieją duże różnice cenowe nawet dla najmłodszych
Ponieważ na dobry MTB można wydać 2.000, ale także 8.000 euro, rozpiętość na naszym polu testowym również waha się od 300 do 700 euro. To jest ogromny i świetny rower osiem strzałów za 299 euro jest bardzo pozytywna. Ale także 700 euro za to Pierwsi jeźdźcy nie są oburzające, ponieważ rower jest bardzo wysokiej jakości.
Ogólnie można powiedzieć, że inwestycja w dobry rower dziecięcy nigdy nie jest zła, ponieważ wartości odsprzedaży dobrze utrzymanego roweru dziecięcego są ogromne - utrata wartości jest znacznie mniejsza niż w przypadku rowerów dla dorosłych.
Aby szybko i łatwo sprzedać rower dziecięcy, firma The Rynek rowerów Velomotion Na. Tutaj znajdziesz również atrakcyjne oferty nowych i używanych rowerów dziecięcych od osób prywatnych lub wyspecjalizowanych sprzedawców.
Test rowerów dziecięcych 2019: Zwycięzca testu
woom 4
Woom 4 zwraca na siebie uwagę przede wszystkim rekordową wagą. Ważący 7,7 kg jest o ponad 4 kg (!) lżejszy niż najcięższy rower w teście i waży dobre 700 g mniej niż następny najlżejszy rower w naszym polu testowym. Atrakcyjny wizualnie rower można szybko rozpędzić i jest to świetna zabawa dla dzieci. Przekonujące jest również ergonomicznie interesujące połączenie kierownicy i mostka oraz ogólnie rozsądne wyposażenie. Istnieją niewielkie odliczenia punktowe za brakującą podstawkę boczną i tanio wyglądające dźwignie hamulca.
Test rowerów dziecięcych 2019: zwycięzca w kategorii cena/wydajność
Ośmistrzałowy X-Coady 20
Eksperci od rowerów dziecięcych z Puky już od jakiegoś czasu wprowadzają na rynek rowery młodzieżowe pod nazwą Eightshot. X-Coady 20 pokazuje, że doświadczenia z branży rowerów dziecięcych przeniosły się również na większe rowery. Najtańszy rower w naszym teście zachwyca solidnym wyposażeniem, całkiem przyzwoitą wagą poniżej 10kg i pełnym wyposażeniem do codziennego użytku łącznie z boczną stopką. Z nieco szerszymi, ale niezbyt szerokimi oponami, możliwe są również pierwsze wypady w teren.
Test rowerów dziecięcych 2019: Wszechstronne
Bull's Tokee Lite 20
Udany wygląd, niska waga, cechy na co dzień: Bulls Tokee prawie nie pozwolił sobie na żadne słabości w teście i jest doskonałym wszechstronnym pojazdem na co dzień ze sportowym akcentem. Również pozytywne: dzięki mocowaniu Monkey Link lampkę akumulatorową można szybko i łatwo zamontować.
Rower żabka 55
Dzięki smukłym rurom i licznym projektom ram, Frogbike 55 wyróżnia się wizualnie z tłumu. Inne składniki również mają rację: to drugi najlżejszy rower w teście, wyposażenie praktycznie nie ma słabych punktów, a opony dają też frajdę w terenie. Niestety, podobnie jak w przypadku wielu innych motocykli, nie ma stopki bocznej.
Test rowerów dziecięcych 2019: Specjaliści od jazdy terenowej
Bergamotka Bergamotka Potwór 20
Chłopcom spośród testerów szczególnie spodobał się Bergamonster z jego muskularnym wyglądem. Jasne, opony nie prowadzą się tak łatwo po asfalcie jak węższe opony, ale w terenie jest dużo przyczepności i komfortu. Reszta wyposażenia też całkiem przyjemna.
Specjalistyczny Riprock
Tak, Specialized Riprock to najcięższy rower na naszym polu testowym, ważący ponad 12 kg. Wina za to głównie amortyzowanego widelca – ale w przeciwieństwie do wielu innych widelców terenowych dla dzieci, Specialized działa wyśmienicie – podobnie jak reszta wyposażenia. Gorąca wskazówka dla doświadczonych małych motocyklistów terenowych.
Nasze zestawienie najlepszych: rowery dziecięce 2019 z 20 calami w teście
Najlepsza lista 20-calowych rowerów dziecięcych: Lepsze lekkie i mniejsze
Test rowerów dziecięcych: uwaga rodziców dzieci w wieku od pięciu do ośmiu lat: oto jedenaście 20-calowych rowerów dziecięcych, których sportowy, zredukowany design kryje w sobie wiele użyteczności – przynajmniej w większości przypadków. Możesz również uzyskać wysokiej jakości materiały w niskich cenach, co zapewnia dużo radości z jazdy. Zaprojektowanie dobrego roweru dziecięcego jest albo bardzo łatwe, albo prawie niemożliwe — w zależności od […]
MK mówią
Niestety muszę się zgodzić z Panem V. Szukam roweru, którym mój syn będzie mógł jeździć do szkoły, a nie fajnego roweru na weekendowe wypady. Szkoda, że nie zostało to tutaj uwzględnione.
rowerzysta turystyczny mówią
Dlaczego zawsze mówimy tutaj o przydatności do codziennego użytku? Na przykład żaden z testowanych rowerów nie miał błotników ani bagażnika. Nie zauważyłem na żadnym z nich stałej instalacji oświetleniowej. Ostatecznie są to wszystkie ramy z dwoma kołami (czasami ze znacznie mniejszą liczbą szprych niż normalnie!), pedałem i łańcuchem. Nie ma dużej różnicy w stosunku do roweru biegowego, tylko ceny.
Lars mówią
Bo 6-latek jeździ po chodniku, leży po ciemku w łóżku, zazwyczaj chowa się w czasie deszczu i powinien przechować bagaż z rodzicami na kolejną wycieczkę rowerową po Chinach, a to wszystko na rowerze, który różni się od rowerek biegowy wykorzystuje pełnoprawny układ hamulcowy, przerzutki, 20-calową ramę i inne znacznie droższe komponenty. Nawiasem mówiąc, całość nazywa się rowerem dziecięcym.
Florian mówią
Ten, kto pisze, że dzieci chronią się podczas deszczu i nie potrzebuje błotników, najwyraźniej nie ma dzieci. Naprawdę nie można się tak kłócić. Podłączyłem już światła z wtyczką do 16″ naszego syna. Widoczność to A&O w ruchu drogowym z dziećmi.
Zastanawiam się też, skąd nagle bierze się cały ten szum wokół wagi. Jak mogliśmy wcześniej nauczyć się jeździć??? Nie do wiary…
Sąsiedzi są zachwyceni... a długoterminowa jakość nie idzie w parze z ceną.
Jednak nasz Puky ZLX F nie wygląda jak zroszony po prawie roku normalnego użytkowania... niestety.
Tomasza Mannsbergera mówią
Dość proste tutaj komentarze.
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, że dzisiejsze rowery, które naprawdę mają to, czego potrzeba, są zawsze wyposażone bez akcesoriów lub nie są wyposażone???!
Oczywiście później dostajesz akcesoria! Ponieważ tutaj możesz być tak indywidualny, jak to tylko możliwe!
I oczywiście światła, reflektory i dzwonki są tego częścią...
I wygląda na to, że żaden z komentatorów nigdy nie kupił dziecięcego rowerka ani nie miał z nim do czynienia... ergo, opiekunowie, którym się po prostu znudziło!
Specialized byłby faworytem, gdyby guma nie była tak szorstka, a waga tak wysoka...
Woom, już… następna powinna być kolejna… Żaba?
chrześcijański mówią
Oczywiście rowery nie nadają się do jazdy, bo są dostępne wszystkie akcesoria i to właśnie rodzice i ich dzieci mogą decydować o tym, jak wysoka będzie waga. Lampa z przodu iz tyłu, kilka zdejmowanych błotników i kilka odblasków na szprychach, dzwonek i każdy rower nadaje się do codziennego użytku. Ale rodzice musieliby się przyłączyć i zdecydować... aw weekend teren jest brudny. Niektórzy sprawiają, że jest to dla nich zbyt łatwe.
Lars mówią
Poza tym dzieci w tym wieku zwykle kładą się do łóżka, gdy jest ciemno, a nie na rowerach, gdy pada deszcz, a zgodnie z Prawem o Ruchu Drogowym, właściwie na chodniku. Tata nie ma stopki bocznej, ale ja jako ogórek muszę z niej skorzystać i przeciągnąć rower przez kolejny krawężnik, który został doposażony w niezliczone komponenty, których nigdy nie będę potrzebował, pomyślało dziecko, które właśnie wkładanie bagażu do toreb rodziców, żeby nie obciążać już i tak ciężkiego rowerka dziecięcego, który moi rodzice ustawili przed drzwiami w sposób zgodny z niemieckim prawem o ruchu drogowym i wyjątkowo brzydki. 😉
Lars mówią
Test w żadnym wypadku nie wprowadza w błąd. Z drugiej strony jej apodyktyczny, a jednocześnie całkowicie nietrafiony i po prostu wprowadzający w błąd komentarz wydaje się bezużyteczny. Jeśli potrzebujesz akcesoriów do swojego roweru, jeśli takie istnieją, możesz je przymocować według własnego uznania. Dorosłemu Johannesowi nie powinno być trudno zamontować podstawkę boczną (której wielu testujących nawet nie potrzebowało) czy lampy. Oczywiście można też doczepić blachę na regularne i stałe wyprawy w ulewę czy bagażnik na kolejną wyprawę rowerową 6-latka z sakwami, ale czy normalne dzieci tego potrzebują, to wątpliwe. Te komponenty są zupełnie nieistotne dla porównania. Równie totalna bzdura jest obowiązkowym wymogiem przepisów o ruchu drogowym. Z jednej strony dzieci w wieku od 5 do 9 lat, które podróżują 20 Zöllern, prawdopodobnie nigdy nie będą jeździć po ciemku, a z drugiej strony, według StVo, muszą poruszać się po chodniku i faktycznie dostać się wyłączony podczas przechodzenia przez ulicę. Gdyby Jan był bardziej zainteresowany rzeczywistością i jej prawami, czytelnicy byliby bardziej pomocni. Jak często błotniki, światła i bagażniki są potrzebne maluchom w życiu codziennym, można oczywiście zapytać niezależnie od StVo. Ale odpowiedź będzie taka sama dla prawie wszystkich rodziców, NIGDY. Nawet kwestia stojaka bocznego jest wątpliwa, podczas gdy, co dziwne, zdecydowana większość dorosłych go nie potrzebuje, ale wydaje się tak ważna dla dzieci Johannesa. Bezpieczeństwo zapewnia przede wszystkim zachowanie w ruchu drogowym oraz waga roweru, co jest korzystne również dla zdrowia, jeśli małe dziecko musi podnosić lub pchać pojazd po schodach lub piętach. To zdecydowanie powinno zdarzać się częściej iz pewnością nie jest takie łatwe dla 20-kilogramowego dziecka z rowerami cięższymi niż rowery rodziców, tylko dlatego, że dołączono komponenty, które nigdy nie są używane.
Danny z Konigsee mówią
Cóż, ludzie, bądźmy szczerzy, nawet ja jako dorosły parkuję swój rower na stopce bocznej, czy też wszyscy po prostu rzucają swój rower w kąt lub gdziekolwiek jest obecnie miejsce?
Oświetlenie i StVZO to konieczność,
czy wiesz ile rowerów widzę cały czas w nocy io zmierzchu. Również dzieci.
To już nie jest normalne.
Dzieje się tak tylko dlatego, że rowery sprzedawane są bez norm i zasad.
Nie zapomnij zadzwonić dzwonkiem, nawet rozmowy w tle nie pomogą nikomu na rowerze/chodniku.
Jeśli to usłyszę, po prostu zbuduj na tym światło.
Czy któryś z moderatorów doposażał kiedyś coś w rowerze, chłopaki, nie róbcie tego, to nigdy nie jest oryginalne i pasuje od razu. Wieczne majstrowanie, kabel na ramie z pewnością będzie wyglądał najpiękniej, bo jak to zwykle bywa, mało prawdopodobne jest, aby kabel został poprowadzony w środku.
Maniacy ekologii wśród was z pewnością używają dynama rowerowego i żadnych szkodliwych dla środowiska akumulatorów / akumulatorów. Mam też nadzieję, że na rowerze jest odpowiedni wspornik do tego dynama.
Nie kupuje się samochodu i nie majstruje później przy niektórych akcesoriach. Nie, zamawiasz/kupujesz tak, jak chcesz, żeby było wykończone.
Pomyśl tylko o tym 😉
Voxi mówią
Cytat Danny'ego: „Nie kupujesz samochodu, a potem majstrujesz przy niektórych akcesoriach. Nie, zamawiasz/i kupujesz tak, jak chcesz, żeby było gotowe.” Koniec cytatu.
Daleko od tego, moja droga. Niewiarygodna liczba osób później dodaje akcesoria do samochodu. Rynek jest OGROMNY 🙂 Dotyczy to również rowerów.
W przeciwnym razie zgadzam się z Larsem. Obecnie sam szukam 20″ dla naszej córki, a rynek głównego nurtu naciska tutaj dwanaście lub trzynaście kilogramów. Jak bardzo jest to niepełnosprawne? To około 50% masy ciała naszych dzieci! Wyobrażam sobie dorosłych na drodze z 40-50-kilogramowymi rowerami i jak długo jeszcze będą mogli cieszyć się jazdą... I słyszę krzyki tych rodziców, którzy narzekają, jak ciężkie są ich tornistry. W każdym razie moja córka nie będzie jeździła rowerem do szkoły (w najbliższym czasie) ani z bagażem w ciemności ani w deszczu, więc zrezygnuję z tych ciężkich gadżetów na rzecz wagi.
Cóż, na szczęście każdy może robić to, co chce (a dla Danny'ego: co chce) i co uważa za słuszne! W każdym razie cieszę się, że znalazłam TĘ stronę i inspirację, bardzo dziękuję!
Scrambler mówią
Dziękuję za wspaniały raport z testów. Uważam za niezwykle ważne, aby test przeprowadziły dzieci na drodze iw terenie, a nie dorośli w laboratorium.
Mój mały jeździ obecnie Woomem3 (z pasującym stojakiem i dzwonkiem, który można zamówić bezpośrednio w Woom) i już nie może się doczekać następcy z biegami.
Jeśli chodzi o komentarze, to bardzo dziwne jest dla mnie, jak ludzie muszą być tak niemili w stosunku do świateł, błotników i stojaków...
Każdy powinien sam decydować, co jest dobre dla jego dzieci. A jeśli nie podoba Ci się wybór testowanych rowerów, możesz kupić rower 20″ ze wszystkim, czego zapragnie Twoi rodzice na najbliższej promocji w dyskoncie.
W każdym razie wolę polegać na testowej ocenie dzieci, ponieważ powinny one sprawiać radość z jazdy, a także cieszyć się korzystaniem z roweru. W przeciwnym razie po prostu stoi i masz ciągle jęczące dzieci.