Uniwersalny adapter do kokpitu Busch+Müller 2.0: Specjaliści od lamp rowerowych z Sauerland stawiają na zrównoważony rozwój i lokalizację produkcji w Niemczech. Oprócz lampek i lusterek mają w swoim portfolio także uchwyty na urządzenia mobilne.
Universal Cockpit Adapter 2.0 składa się zasadniczo z dwóch elementów mocujących. Jeden do urządzenia mobilnego i drugi do kierownicy. W opakowaniu znajduje się również gumowa podkładka i 2 paski napinające dla dodatkowego wsparcia. Instrukcja obsługi składa się z jednej kartki i nie jest tak naprawdę potrzebna, ponieważ montaż uchwytu jest oczywisty. Jeśli chodzi o zastosowany materiał, busch+müller stawia na plastik, a uchwyt na smartfona również jest wyłożony pianką.
Szybki montaż bez użycia narzędzi
Montaż można wykonać w bardzo krótkim czasie i bez użycia narzędzi. Wszystko, co musisz zrobić, to założyć pasek napinający wokół kierownicy i zacisnąć go za pomocą wbudowanego mechanizmu blokującego. Uniwersalny uchwyt przeznaczony jest do urządzeń o szerokości od 68 do 100 mm, długości od 120 do 160 mm i grubości do 13 mm. Wkładanie urządzenia jest nieco kłopotliwe, ponieważ najpierw trzeba nacisnąć przyciski odblokowujące z boku i z tyłu. Centralny przycisk odblokowujący byłby tutaj znacznie łatwiejszy w obsłudze.
W zależności od smartfona boczne przyciski są również wciskane przez uchwyt i prowadzą do niepożądanej obsługi. Aby zapobiec przypadkowemu wysunięciu urządzenia z uchwytu, firma busch+müller zainstalowała czerwony drążek blokujący, za pomocą którego można zablokować przyciski odblokowujące. Łączenie dwóch jednostek montażowych wymaga pewnej praktyki. Najpierw należy nacisnąć boczne przyciski, zanim urządzenie mobilne zostanie umieszczone na górze wird.
Uniwersalny adapter do kokpitu Data Busch+Müller 2.0
Materiał | plastik, pianka |
Montaż | Szybko i łatwo, bez użycia narzędzi |
stabilność | Bezpieczne trzymanie urządzenia mobilnego. Jednak na szutrowych i leśnych ścieżkach uchwyt chwieje się |
Waga | 135 gramów |
Cena detaliczna | 25,90 Euro |
Bezpieczne trzymanie dzięki współczynnikowi chybotania
Podczas naszej jazdy próbnej mogliśmy obejść się bez pasów, ponieważ nasze urządzenie testowe było bezpiecznie i stabilnie umieszczone w uchwycie. Kolejną pozytywną rzeczą, o której warto wspomnieć, jest to, że urządzenie można obracać o 90°. Niestety pozytywne wrażenia opuściły nas po opuszczeniu ulicy. Na nierównych poszyciach leśnych lub wyboistych żwirowych ścieżkach uchwyt zaczyna się chwiać dzięki chwalonemu wcześniej mechanizmowi obrotu o 90°. Utrudnia to odczytywanie informacji podczas jazdy. Mimo to nie odnieśliśmy wrażenia, że urządzenie może wypaść.
Schreibe einen Kommentar