Nowości produktowe: Dzięki Logoline Mavic wprowadza na rynek kolekcję tekstyliów lifestylowych, dzięki którym można uczcić długą tradycję, a także nowoczesne produkty Francuzów.
Francuski producent kół z ponad 130-letnią tradycją jest jednym z absolutnych weteranów branży rowerowej. Obecnie Mavic ponownie zyskuje na popularności – a każdy, kto widzi to tak samo i docenia produkty Annecy – czy to na rowerze MTB, rowerze wyścigowym, czy szutrowym – może teraz wyraźnie to ogłosić. Dzięki Logoline, Mavic, który wszedł na rynek odzieży i obuwia rowerowego dobre 15 lat temu, oferuje teraz swobodną odzież rekreacyjną, którą można stylizować zarówno nowocześnie, jak i klasycznie.
Tekstylia „wyprodukowane w Europie”
W ofercie znajdują się T-shirty, bluzy i bluzy wykonane z tkaniny bawełnianej produkowanej w Europie; Kolekcja została wyprodukowana w Portugalii. Rozróżnia się „Heritage” z klasycznym logo Mavic, które istnieje od 100 lat, oraz „Corporate” z nowoczesnym designem. Większość produktów jest oferowana w wielu kolorach; Dostępna również czapka Mavic Trucker Cap jest dostępna nawet w ośmiu wersjach.
Czapka typu trucker i klasyczna czapka rowerowa
Jeśli uznasz tę czapkę za zbyt nowoczesną, być może przypadnie Ci do gustu klasyczna czapka rowerowa w kolorze beżowym z logo Mavic na przodzie - niestety nie było jeszcze wiadomo, czy ta również znajdzie się w kolekcji.
Ceny: T-shirt od 25 €, bluza od 49 €, bluza z kapturem 79 €, czapka typu trucker 25 €
Schreibe einen Kommentar