Nowości produktowe: Wraz z nowym Giant Revolt X, znany producent po raz pierwszy wyposażył swój sprawdzony model Gravel w amortyzację przedniego koła. Rower powinien zatem przypaść do gustu każdemu Jeźdźcy, którzy szukają przygód i chcą skorzystać z jeszcze większej wydajności i kontroli.
Giant Revolt X: nowe standardy dla rowerów szutrowych
Giant wyznacza nowe standardy dzięki Revolt od ponad dziesięciu lat, jeśli chodzi o rowery szutrowe. Jako jeden z pierwszych rowerów w tej kategorii, model jest jednym z pionierów. Aby jednak pozostać na bieżąco w czasie, dNowa rama „Giant Revolt X” została jeszcze bardziej ulepszona i teraz po raz pierwszy jest wyposażona w amortyzowany widelec o skoku 40 mm, który został opracowany specjalnie do jazdy po szutrze. W rezultacie geometria została również dostosowana i zoptymalizowana dla przodu, który został zmieniony przez amortyzowany widelec. Nieco większy zasięg i wyższy suport powinny również zapewnić maksymalną kontrolę i kontrolę na nierównym terenie.
Podczas gdy 40 mm skoku sprężyny z przodu powinno skutkować znacznym wzrostem komfortu, niskie, cienkie wsporniki siodełka służą poprawie elastyczności tylnego trójkąta Giant Revolt X. Według producenta niezbędna sztywność została dodatkowo poprawiona dzięki innowacyjnemu układowi węgla.
Maksymalny komfort i regulowany rozstaw osi
Dodatkowy komfort w Giant Revolt X zapewniają dodatkowe części, takie jak „Skontaktuj się również z kierownicą SL XR D-Fuse standardowa sztyca opuszczana. Jest uruchamiany za pomocą linki i można go wymienić na konwencjonalną sztycę o średnicy 30,9 mm lub karbonową sztycę w kształcie litery D firmy Giant. Tak zwany flip chip zapewnia wszechstronność w szerokości opon: rozstaw osi można zmienić o 1 cm, aw pozycji „długiej” dopuszcza się oponę o szerokości do 53 mm, natomiast maksymalna szerokość opony w wersji „krótkiej” to 45 kłamie. Jeśli chodzi o właściwości jezdne, większy rozstaw osi zapewnia większą stabilność, a krótszy rozstaw osi pozwala na szybszą i bardziej zwinną jazdę.
Revolt X jest również wyposażony w nowy system kół Giant „Carbon CXR X1” z szerokimi, bardziej gruboziarnistymi oponami bezdętkowymi. Konfiguracja kół zapewnia solidność przy minimalnej wadze i możliwość prowadzenia opon o dużej objętości przy niższym ciśnieniu, aby zapewnić płynniejszą jazdę, lepszą przyczepność i płynne przejścia w zróżnicowanym terenie.
Giant Revolt X – dostępność i cena
Revolt X Advanced Pro 1 będzie dostępny w sklepach specjalistycznych od późnego lata w cenie 5.999 euro. Jest on następnie wyposażony w SRAM Rival 1×12 wraz z tylną przerzutką GX Eagle do obsługi kasety 10-52 i lekkich karbonowych kół.
Schreibe einen Kommentar