Nowości produktowe: Wraz z nową rodziną BMC Fourstroke, zupełnie nowa linia cross-country szwajcarskiego producenta premium jest w blokach startowych. Nowa seria składa się z modeli Fourstroke 01, Fourstroke i Fourstroke LT. Jeszcze przed oficjalną premierą wyścigowa maszyna XC była w stanie zdobyć złoto na Mistrzostwach Świata z Titouanem Carodem w Val di Sole, płynnie kontynuując sukcesy swojego poprzednika.
W nowej rodzinie BMC Fourstroke wszystkie elementy poprzedników zostały przejęte, ponownie przemyślane i poprawione w procesie rozwoju. Rama premium z włókna węglowego została przeprojektowana od podstaw we wszystkich modelach, z przeprojektowaną geometrią, zoptymalizowanym zawieszeniem i dodatkową wszechstronnością, aby ustanowić nowe standardy dla rowerów górskich pod względem prędkości. Flagowy model Fourstroke 01 jest również wyposażony w gotową do wyścigów technologię Autodrop, pierwszą w pełni zintegrowaną automatyczną sztycę na rynku.
Nowa rodzina czterosuwów BMC — rewolucyjne DNA
Nowa seria Fourstroke została zaprojektowana tak, aby oferować nieograniczone możliwości dzięki rewolucyjnej ramie. Wszystkie modele oparte są na identycznym rdzeniu DNA z trzema różnymi osobowościami.
Modele Fourstroke 01 i Fourstroke to wyczynowe rowery XC zaprojektowane tak, aby przekraczać wymagania najlepszych rowerzystów na świecie. Wyposażone są w nowe zawieszenie APS Dual-Link ze skokiem 100 mm z przodu iz tyłu w wysokiej jakości ramie z włókna węglowego ze zintegrowaną ochroną. Obie serie są zbudowane wokół progresywnej geometrii BWC, która teraz pozwala na przenoszenie dwóch bidonów w ramie głównej na duże odległości. Udowodniono, że dostępna wyłącznie w serii 01 zupełnie nowa technologia Autodrop zapewnia korzyści wyścigowe wszystkim motocyklistom i jest pierwszą w branży.
Fourstroke LT to trzeci model w szwajcarskiej rodzinie cross-country, który został opracowany dla rowerzystów, którzy szukają jeszcze lepszych osiągów na szlaku. Fourstroke LT umożliwia ściganie się po szlakach z prędkością XC dzięki skokowi zawieszenia APS Dual-Link o skoku 120 mm i geometrii BWC z ramą w całości z włókna węglowego, która zapewnia miejsce na dwie butelki do picia, zintegrowaną blokadę widelca i ochronę ramy.
„Każdy model spełnia potrzeby różnych rowerzystów, ale ma tę samą ramę, która została przeprojektowana od podstaw i zawiera rewolucyjne podstawowe elementy: całkowicie nowy system zawieszenia, zaktualizowaną geometrię i ulepszoną konstrukcję, która może pomieścić dwa koszyki na bidon”. Stefan Christ, szef działu badań i rozwoju w BMC
Technologia BMC Autodrop
Dzięki zupełnie nowemu systemowi BMC Autodrop seria 01 otrzymuje pierwszą w pełni zintegrowaną, automatyczną sztycę podsiodłową. Ta rewolucyjna technologia umożliwia natychmiastowe opuszczanie sztycy regulowanej za naciśnięciem przycisku, aby jechać jeszcze szybciej. Dzięki tej unikalnej technologii jeźdźcy nie muszą już zsiadać, aby opuścić siodełko, ponieważ można je intuicyjnie ustawić w dwóch pozycjach. Wynik? Większa prędkość, krótsze czasy okrążeń i mniejsze zmęczenie dla tej przewagi ułamka sekundy, która może ostatecznie przynieść zwycięstwo.
„Używamy Autodrop nawet sto razy podczas wyścigu, dzięki czemu możemy skupić się na torze i dać sobie przewagę, aby wygrać.” — Mistrz Świata Titouan Carod, BMC MTB Racing Team.
BMC Fourstroke — nowe możliwości
Większa przyczepność oznacza większą prędkość. Zmieniony system zawieszenia Advanced Pivot oferuje kinematykę na najwyższym poziomie i pierwszorzędne osiągi podwozia, aby zapewnić optymalną przyczepność i wysoką wydajność w każdym terenie. Ten nowy i ulepszony system zawieszenia został zaprojektowany, aby zapewnić szybsze czasy i uczynić jazdę jeszcze przyjemniejszą. Liczne pomiary pokazują, że zawieszenie Fourstroke i APS jest szybsze niż lżejsze motocykle z lżejszymi systemami zawieszenia. Dowodzi to, że lepsza przyczepność i efektywność pedałowania są ważniejsze niż waga.
Ewolucja technologii Big Wheel Concept Race jeszcze bardziej rozwija geometrię XCO dzięki progresywnym optymalizacjom, aby udoskonalić pozycję rowerzystów. W stromym terenie zapewnia to lepsze przenoszenie mocy i jednocześnie poprawia osiągi na zjazdach. Zoptymalizowany kąt główki 66,5˚ i długi przód są dostosowane do szybkiego i progresywnego stylu jazdy, aby z łatwością pokonywać najbardziej strome i najtrudniejsze trasy. Krótkie dolne rurki tylnego trójkąta o długości 429 mm zapewniają moc i przyczepność na najbardziej technicznych odcinkach, a obniżony suport i stromy kąt rury podsiodłowej 76,7˚ zapewniają doskonały rozkład masy i prowadzenie.
BMC Fourstroke — ulepszony projekt
Fourstroke jest z natury wszechstronny. Nowe modele Fourstroke 01, Fourstroke i Fourstroke LT zostały przeprojektowane, aby pomieścić dwie butelki bez uszczerbku dla wydajności i funkcjonalności.
Nowa rodzina czterosuwów charakteryzuje się niezrównanym przenoszeniem mocy. Przeprojektowane podwozie i tył zapewniają doskonałą sztywność skrętną i sztywność suportu. Tylny koniec ma teraz drugie pionowe usztywnienie, które podobno zwiększa sztywność o 20% podczas pedałowania. Dzięki wewnętrznemu prowadzeniu kabli, które poprowadzone są przez przedni trójkąt, dolny łącznik i tylny trójkąt, konserwacja modeli Fourstroke została znacznie uproszczona. Na długich dystansach modele mają prześwit na opony wynoszący 62 mm, aby można było zamontować nowoczesne opony 2,4″ XC. Zintegrowany ogranicznik widelca, dopasowana osłona tylnego trójkąta i błotnik na dolnym łączniku chronią ramę i zapewniają dłuższą żywotność. Seria 01 posiada również dedykowany punkt dostępu na rurze podsiodłowej, który znacznie upraszcza konserwację sztycy z funkcją automatycznego opuszczania.
Rozmiary BMC Fourstroke, dostępność i ceny
Czterosuw 01 jest dostępny w czterech rozmiarach (S, M, L, XL), trzech modelach i jako zestaw ramowy. Fourstroke 01 LTD i ONE będą dostępne od czerwca 2023, TWO od października 2022 od lutego 2023 i będą kosztować 12.999 10.999 euro, 8.999 5.499 euro, XNUMX XNUMX euro i XNUMX XNUMX euro za ramę.
Czterosuwowy jest dostępny w czterech rozmiarach (S, M, L, XL) i czterech modelach. Fourstroke ONE będzie dostępny od października 2022 r., TWO od kwietnia 2023 r., THREE od czerwca 2023 r., a FOUR od września 2023 r. W cenie 7.499, 6.499, 5.299 i 4.299 euro.
Czterosuw LT oferowany jest w czterech rozmiarach (S, M, L, XL) i trzech modelach. Fourstroke LTD będzie dostępny od kwietnia 2023, ONE od stycznia 2023 i TWO od września 2023 i będzie kosztował 11.999 5.899 euro, 4.499 XNUMX euro i XNUMX XNUMX euro.
Schreibe einen Kommentar