Nowości produktowe: Wraz z modelem Besta, HoheAcht poszerza swoją ofertę e-rowerów klasy premium. Besta, bestia - przetłumaczona z planowanego języka Esperanto - została zaprojektowana jako lekki E-Enduro i E-Allmountain. Dzięki lekkiemu, mocnemu silnikowi Shimano EP8 bestia ma doskonałe wsparcie przy niewielkiej wadze.
piekielna żmija, coleus lub cierniste jabłko – to niektóre z częściowo polaryzujących kolorów, w których możesz kupić swój E-MTB Besta. Same te nazwy byłyby właściwie powodem, aby go kupić, ale chcemy powiedzieć ci trochę więcej o Besta z HoheAcht. Młoda firma została założona w Eifel w 2020 roku i bierze swoją nazwę od najwyższej góry i wulkanu w Eifel: HoheAcht. Oprócz Besty, wszystkie e-rowery są malowane i montowane tutaj w Niemczech, aby umożliwić najlepszą możliwą kontrolę jakości i wzmocnić lokalne struktury. Besta występuje w trzech wersjach: Besta Dio - bestia Boga - to topowy model z wyjątkowym zawieszeniem Öhlins w limitowanej edycji. Besta Monto - górska bestia - to model ze średniej półki z dobrym wyposażeniem, takim jak amortyzowany widelec Rockshox Zeb i hamulce tarczowe Hayes Dominion A4. Niedrogi model Besta Roko – rockowa bestia – jest wyposażony w solidną mieszankę komponentów Shimano i SRAM i kosztuje 5.699 euro.
Fakty o E-MTB HoheAcht Besta
- Materiał ramy: Węgiel
- Silnik: Shimano EP8 (85 Nm)
- Akku: Shimano 630Wh
- Skok zawieszenia: Przód 160mm, tył 150mm
- rozmiar koła: 27.5 "
- modele: 3 warianty wyposażenia (Besta Roko, Besta Monto, Besta Dio) Besta Roko i Monto są dostępne w różnych kolorach
- Cena: 5.399 - 9.999 Euro
Obszar zastosowania E-MTB HoheAcht Besta
HoheAcht zaprojektował Bestę jako lekkie e-enduro. Dzięki 160 mm skoku sprężyny z przodu i 15 mm z tyłu e-MTB plasuje się między enduro a all-mountain. Tylne widełki HoheAcht Besta znajdują się na dłuższym boku na 450 mm, co powinno zapewnić płynną pracę i dobre właściwości podjazdowe E-MTB. Ponadto kąt rury podsiodłowej wynoszący 76,5° znajduje się po bardziej stromej stronie – ma to również pozytywny wpływ na podjazdy. Swobodny kąt główki wynoszący 64,5° i duży zasięg (483 mm dla rozmiaru L) zapewniają również płynną jazdę w dół. Firma HoheAcht zaprojektowała tylny trójkąt tak, aby był dość neutralny. Besta obejmuje zatem bardzo szeroki zakres zastosowań i powinna być nie tylko odpowiednim E-MTB dla entuzjastów.
HoheAcht Besta: Napęd i wyposażenie karbonowego E-MTB
Wszystkie trzy warianty wyposażenia HoheAcht Besta są zaprojektowane jako ramy w całości z włókna węglowego. Ta ostatnia oszczędza wagę - 21,3 kg to wartość dla topowego modelu Besta Dio, która robi wrażenie! Przyczynia się do tego również niska waga Silnik Shimano EP8 który jest jednym z najlżejszych na rynku w swojej klasie. Niemniej jednak Shimano EP8 zapewnia większą moc na szlaku w niższym zakresie wydajności niż wielu jego dobrze znanych konkurentów. HoheAcht uzupełnia silnik o akumulator Shimano o pojemności 630 Wh.
Niedawno bardzo szczegółowo zajęliśmy się napędem i zmierzyliśmy wartości wydajności na stanowisku testowym:
Silniki i napędy E-MTB 2022 w teście: ShimanoEP8
Nowości produktowe / E-MTB: W ramach naszego głównego przeglądu silników na sezon 2022 przyjrzymy się dziś Shimano EP8. Oprócz danych technicznych dysponujemy również wartościami laboratoryjnymi ze stanowiska badawczego dotyczącymi osiągów i zasięgu napędu E-MTB. Silniki i napędy E-MTB sprawdzone 2022 Na początek sezonu 2022 szczegółowo przyjrzymy się […]
Jak już wspomniano, topowy model Besta Dio błyszczy szlachetnym chassis Öhlins. Topowe wyposażenie uzupełnia obwód Sram XX1 Eagle i mocne hamulce Magrua MT7. Toczysz się na nowych kołach Mavic E-Deemax. Tak więc za 9.999 125 € wjeżdża do domu absolutnie spójnie wyposażony e-MTB. Tylko zakres regulacji sztycy XNUMX mm może być za mały dla aktywnych rowerzystów od rozmiaru ramy M wzwyż.
Geometria HoheAcht Besta
Rozmiar | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|
wysokość ciała (cm) | 155 - 165 | 165 - 175 | 175 - 185 | 185 - 195 |
Rozmiar ramy (cm) | 40 | 44 | 48 | 52 |
rura podsiodłowa (mm) | 400 | 440 | 480 | 520 |
górna rura (mm) | 585 | 605 | 630 | 655 |
główka ramy (mm) | 105 | 115 | 125 | 135 |
rozstaw osi (mm) | 1230 | 1252 | 1279 | 1305 |
tylny trójkąt (mm) | 450 | 450 | 450 | 450 |
Wysokość suportu (mm) | 336 | 336 | 336 | 336 |
Kąt skrętu (°) | 64,5 | 64,5 | 64,5 | 64,5 |
Kąt siedziska (°) | 76,5 | 76,5 | 76,5 | 76,5 |
Stosy (mm) | 610 | 619 | 628 | 637 |
Zasięg (mm) | 443 | 460 | 483 | 505 |
Wyposażenie HoheAcht Besta
Modell | Najlepsza Dio | Najlepsza Monto | Besta Roko |
---|---|---|---|
Lokalizator GPS | PowUnity BikeTrax BT03X | PowUnity BikeTrax BT03X | PowUnity BikeTrax BT03X |
widelec amortyzowany | Öhlins RXF36 M.2 Powietrze | RockShox ZEB | RockShox 35 złoty RL |
niemy | Uniwersalny czop MTBM Öhlins TTX2 Air 1969 | RockShox Super Deluxe Select+ | RockShox Super Deluxe Select+ |
Lenker | Protaper Carbon 810mm | Kalloy - High Eight, 720 mm | Kalloy - High Eight, 720 mm |
trzon | Protaper, 50mm | Kalloy - HoheAcht, 40mm, 60mm | Kalloy - HoheAcht, 40mm, 60mm |
obręcz | Mavic E-Deemax S35 | Sunringlé Duroc SD37 Expert | Mach1 Ciężarówka 30 |
opona | Maxxis Assegai, dysektor | Maxxis Assegai, dysektor | Kontynentalny Król Gór |
piasty | Mavic E-Deemax | Sunringlé Duroc SD37 Expert | Formuła CL-811, CL-148S |
mechanizm korbowy | Shimano STEPS, FC-E8050, 170mm | Shimano STEPS, FC-EM600, 170mm | Shimano STEPS, FC-EM600, 170mm |
przerzutka tylna | SRAM XX1 Orzeł | SRAM NX Eagle | SRAM SX Eagle |
dźwignia zmiany biegów | SRAM XX1 Orzeł | SRAM NX Eagle | SRAM SX Eagle |
hamulce | Magura MT7, czterotłokowa | Hayes Dominion A4, czterotłokowy | Shimano BR-MT420, czterotłokowy |
siodło | Fizik Tundra M5 | WTB NAPIĘCIE | WTB NAPIĘCIE |
sztyca | RockShox Reverb Stealth 125 mm | Kind Shock SP, 125mm | Kind Shock SP, 125mm |
Silnik | Schody Shimano EP8 | Schody Shimano EP8 | Schody Shimano EP8 |
akumulator | Stopnie Shimano, 630 Wh | Stopnie Shimano, 630 Wh | Stopnie Shimano, 630 Wh |
Wyświetlacz | Stopnie Shimano SC-EM800 | Stopnie Shimano SC-EM800 | Stopnie Shimano SC-E7000 |
Waga | Od 21,3 kg | Od 22,2 kg | Od 22,9 kg |
Schreibe einen Kommentar