Nowości produktowe: Jeśli przyjrzysz się bliżej motocyklom wyścigowym, często możesz stwierdzić, która grupa osprzętu jest zainstalowana, patrząc na korbę. Zwykle pochodzi od jednego z trzech głównych producentów grup osprzętu (Campagnolo, Shimano, Sram), a producenci coraz częściej włączają również warianty z miernikiem mocy w swoim asortymencie. Ale nie zawsze musi to być standardowy producent, ponieważ specjaliści tacy jak Rotor koncentrują swoje korby na tym ważnym elemencie rdzenia i oferują różnorodne zestawy korbowe, które można nie tylko dostosować do indywidualnych potrzeb, ale są również kompatybilne ze wszystkimi grupami osprzętu.
Kręgi śrub, śruby tarczy, pająki i powiązane listy kompatybilności - wszystko to niepotrzebnie komplikuje nasze życie z rowerami wyścigowymi. Standard Direct Mount, który był udoskonalany przez długi czas, na dłuższą metę porządkuje, a teraz umożliwia również stosowanie tego fantastycznie prostego i rozsądnego rozwiązania systemowego w rowerach wyścigowych, które jest również wstecznie kompatybilne z pająkami Direct Mount. Direct Mount szturmem podbił rynek rowerów górskich wiele lat temu i jest obecnie standardem dla pojedynczych systemów. Kilka lat temu korby Rotor promowały również temat montażu bezpośredniego w rowerach wyścigowych.
W tym czasie Rotor utorował drogę do mocowania bezpośredniego w motocyklach wyścigowych, wprowadzając całkowicie nowo opracowane korby do rowerów wyścigowych Aldhu i Vegast jako systemy modułowe (lewe ramię korby, prawe ramię korby, oś z wielowypustem DM) oraz mocowanie bezpośrednie pierścień łańcuchowy. Ponieważ dużą zaletą jest łatwa instalacja! Montaż/demontaż jest dziecinnie prosty dzięki kluczowi imbusowemu 8 mm. Wszystkie tarcze 1x/2x montuje się, odkręcając prawe ramię korby, zdejmując/zakładając tarczę i mocując ramię korby. Za pomocą jednego standardowego narzędzia proces ten można wykonać w ciągu zaledwie kilku minut. Daje to nie tylko praktyczne korzyści podczas montażu, ale jest również znacznie wydajniejsze podczas jazdy, ponieważ przenoszenie mocy zostało znacznie ulepszone.
Oczywiście korby Rotor Direct Mount są w pełni kompatybilne z Shimano, Sram i Campagnolo.
Rotor Aldhu Carbon Crank - Zainspirowany Alpe d'Huez
Ważący 260 gramów (tylko ramiona korby 172,5 mm) mechanizm korbowy Rotor Aldhu jest najlżejszym mechanizmem korbowym producenta. Nic dziwnego, że nazwa tej wagi lekkiej jest skrótem od legendarnej wspinaczki na Alpe d`Huez. Korba Aldhu ma innowacyjną modułową konstrukcję Rotora z mocowaniem OCP dla owalnych pierścieni Q i technologiami mocowania bezpośredniego. W połączeniu z jednoczęściowymi tarczami, które są frezowane CNC z pojedynczych aluminiowych bloków, uzyskujesz idealną równowagę między niską wagą a wysoką sztywnością.
Rotor Direct Mount Crank Vegast - Nowy standard w konkurencyjnej cenie
Nazwa Vegast jest kompozycją i pochodzi od trzech legendarnych podjazdów GrandTours: VELeta (Vuelta España), GAlibier (Tour de France), STelvio (Giro Italia). Nacisk kładziony jest tutaj na wysoką jakość wykonania, atrakcyjną wagę i niezbędną porcję solidności. Technologia Direct Mount jest również stosowana w tej korbie Rotor i składa się ze specjalnego interfejsu, który łączy ramię korby, oś i tarczę. Korba Vegast jest również wyposażona w system wierceń Trinity z trzema wewnętrznymi otworami od osi do pedału. Daje to szczególnie niską wagę i jednocześnie doskonałą sztywność.
Zalety Rotor Direct Mount w rowerach wyścigowych
Szybki i łatwy montaż/demontaż, bez specjalnych narzędzi, doskonała przyczepność - ponieważ tarcza i oś są ze sobą bezpośrednio połączone, mniej elementów i niska waga, korzystne pod względem aerodynamicznym i wizualnym.
Korby miernika mocy wirnika
W dobie dobrze ułożonych programów treningowych i poszczególnych jednostek trudno wyobrazić sobie codziennego kolarza bez mierników mocy. Z jednej strony pozwala nam to na bardziej ukierunkowaną kontrolę treningu, a z drugiej strony wartości można całkiem nieźle porównywać z wartościami zawodowców. Rotor zawsze trzymał rękę na pulsie dzięki swoim miernikom mocy i nadal jest popularnym sposobem kontrolowania treningu.
Rotor 2InPower to topowy model tego producenta, wyposażony w pomiar mocy po obu stronach. Całość dostarczana jest w eleganckim opakowaniu i robi dobre wrażenie już po rozpakowaniu. Zainstalowany na stałe i wodoszczelny akumulator litowo-jonowy można ładować za pomocą kabla USB ze złączem magnetycznym. Przy pełnym naładowaniu możesz jeździć i mierzyć około 200 godzin. Cecha szczególna: Rotor 2InPower polega na dwóch różnych systemach pomiarowych w jednym urządzeniu. W sumie 8 tensometrów i czujnik przyspieszenia rejestrują dane siły i ruchu, które są rejestrowane i wyprowadzane indywidualnie z obu nóg. Tensometry są zainstalowane zarówno na osi, jak i na prawym ramieniu mechanizmu korbowego. Kadencja jest określana za pomocą czujnika przyspieszenia. Producent zapewnia, że w przypadku Rotor 2InPower nie jest wymagana ponowna kalibracja wymagana dla większości urządzeń przed każdą jazdą. Dane można przesyłać do wszystkich popularnych urządzeń za pośrednictwem ANT+ lub Bluetooth Smart.
Dużą zaletą korby Rotor 2InPower w porównaniu z innymi systemami jest, jak już wspomniano, pomiar z obu stron. W naszym przypadku wnioski dotyczące pozycji siedzącej można również wyciągnąć z zarejestrowanego rozkładu lewa-prawa. Ponadto pomiar dwustronny jest szczególnie zalecany sportowcom z wcześniejszymi kontuzjami lub dolegliwościami, ponieważ można w ten sposób uniknąć ryzyka silnie jednostronnego obciążenia i wynikającego z tego braku równowagi.
Korby wirnika - wniosek
Niektórzy wolą polegać na dodatkowych częściach i komponentach z jednego źródła, podczas gdy inni wolą upiększać swój motocykl bardziej ekskluzywnymi częściami. W przypadku tych ostatnich zdecydowanie warto przyjrzeć się Rotorowi. Między innymi, zwłaszcza w kontekście tego, że główni producenci, tacy jak Shimano, Sram i Campagnolo, są trudni do dostarczenia, a także nie mają prawie żadnych mierników mocy na stanie. Jeśli więc szukasz wysokiej jakości alternatyw lub czegoś bardziej specjalnego, charakteryzującego się wysoką precyzją, najlepszą jakością wykonania i atrakcyjnym wyglądem, uważamy, że Rotor gold to właściwy wybór. Mieliśmy mnóstwo zabawy z częściami, a łatwość montażu to tylko wisienka na torcie.
Schreibe einen Kommentar