SKS od 100 lat produkuje akcesoria rowerowe made in Germany. Oczywiście w asortymencie Sauerland nie powinno zabraknąć żadnych akcesoriów na porę deszczową. Dlatego przedstawiamy dwa nowe błotniki.
W porze zimnej i deszczowej ścieżki rowerowe i szlaki są bardzo różne. Kałuże i dziury w błocie sprawiają, że regularnie się mokniemy, a brud fruwa nam wokół uszu. Tak zwany błotnik od SKS ma temu zaradzić. W modelach Mudrocker Rear i Front mamy dwa błotniki o wysokiej kompatybilności i rozszerzenia, które są dość interesujące dzięki swoim funkcjom.
Błotnik tylny:
Błotnik SKS wykonany jest z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem szklanym o czarnym, matowo-połyskującym wykończeniu. Można go łatwo przymocować do wsporników siodełka dzięki gumowanym paskom na rzepy. Miękka wyściółka z tworzywa sztucznego między błotnikiem a rozpórkami jest również dobrze rozwiązana. To nie tylko zapobiega uszkodzeniu ramy, ale także utrzymuje błotnik na miejscu. Miękka podkładka może być używana w dwóch różnych pozycjach i pozwala znaleźć odpowiednią odległość od opony. Dobrą rzeczą w tej metodzie montażu jest również to, że nie musimy montować jej do sztycy, jak w przestarzałych modelach. To sprawia, że błotnik jest szczególnie interesujący dla rowerzystów górskich ze sztycami regulowanymi.
Mudrocker jest dostarczany z dwoma załącznikami. Rozszerzają one błotnik i elegancko łączą się z ramą. Przedłużenie obszaru suportu jest głębokie i zapobiega przedostawaniu się brudu i błota do łożysk i przegubów. Nie pasuje to jednak do każdego tylnego trójkąta.
Pod względem ceny SKS Mudrocker jest naprawdę bardzo interesujący. Błotnik można zamontować na prawie każdą ramę, pasuje do opon 650B, 28″ i 29″ o szerokości do 3,0″ i zakrywa całe tylne koło o długości 840mm. Dla 34,99 Euro więc masz dużo w ofercie. Oczywiście wygląd musi się podobać. Jeśli jednak chcesz, aby Twoje plecy były w miarę suche, powinieneś przyjrzeć się bliżej SKS Mudrocker Rear.
Przedni wahacz błotny
Każdy, kto spędza dużo czasu na szlakach i błotnistych leśnych ścieżkach, wie, jak często brud dostaje się do twarzy i oczu. Nawet małe błotniki pomagają, ale mają też swoje ograniczenia. SKS Mudrocker Front jest o wiele dłuższy i nadal wygląda bardzo dobrze na motocyklu.
Błotnik przedni jest wykonany z odpornego na uderzenia tworzywa sztucznego i robi szczególne wrażenie dzięki możliwościom montażu. Błotnik można przymocować nie tylko za pomocą opasek kablowych lub dostarczonych gumowanych pasków na rzepy, ale dzięki adapterowi można go przykręcić bezpośrednio do widelca. Aby to zrobić, wystarczy postępować zgodnie z instrukcjami, prawidłowo zamontować adapter, a następnie starannie zintegrować go z widelcem. Chociaż SKS stwierdza w tej instrukcji, że ich adapter Mudrocker jest kompatybilny z widelcami Rockshox, nie mogliśmy znaleźć odpowiedniej śruby w zakresie dostawy, aby przymocować go do naszego Zeba. Niemniej jednak rozwiązanie z uniwersalnym adapterem wielokrotnym ma sens. Mógł też być widelec. Następnie po prostu użyliśmy dołączonych pasków na rzepy. Te wytrzymały co najmniej tak dobrze, ale nie integrują się tak dobrze jak adapter.
Podobało nam się również przetwarzanie. Ładne są też detale takie jak gumowane podkładki w punktach styku błotnika w obszarze jednostki rurki zanurzeniowej. Liczne wycięcia umożliwiają również zamontowanie go na szerokiej gamie widelców, co bardzo lubimy i czego można oczekiwać od błotnika.
Przód SKS Murocker jest dla o 25,00 Euro dostępne.
Wszystkie błotniki SKS są dostępne tutaj: https://www.sks-germany.com/
Schreibe einen Kommentar