Rowery trekkingowe i SUV-y 2022: Rowery trekkingowe od dziesięcioleci cieszą się ogromną popularnością. Nic dziwnego, ponieważ dzięki pełnemu wyposażeniu i sportowemu charakterowi są niezwykle wszechstronne i nadają się do wszystkiego, od długodystansowych wycieczek po codzienne rowery. W ostatnich latach ta klasa została rozszerzona o motocykle typu SUV, dlatego w tym artykule wyjaśniamy, co wyróżnia motocykle typu SUV i pokazujemy najlepsze rowery trekkingowe i SUV-y 2022 roku na wspólnej liście najlepszych.
SUV-y sprzedają się naprawdę dobrze w niemieckich salonach samochodowych. Niemniej jednak mówi się, że ta klasa pojazdów nie jest w niczym dobra i tak naprawdę nie zdobywa punktów w żadnej dyscyplinie. Z e-rowerem w klasie młodych SUV-ów jest inaczej. Po pierwsze, rowery nie są znacząco większe, cięższe i mniej wydajne ze względu na lepszą przydatność w terenie, a po drugie bardzo dobrze i niezawodnie sprawdzają się w łatwym terenie, w życiu codziennym iw podróży. Ponieważ z oponami z kolcami i zawieszeniem wyglądają również sportowo i obiecują szczyptę przygody, stopniowo wyprzedzają klasyczne rowery trekkingowe, z którymi są faktycznie używane. Baw się dobrze na najlepszych rowerach trekkingowych i SUV-ach 2022 roku!
Wszechstronne i pełne zawieszenie
„Właściwy e-rower do każdego zastosowania” to sposób, w jaki Corratec reklamuje E-Power MTC 120 Elite. Ponieważ dzięki ramie z pełnym zawieszeniem jazda po leśnych ścieżkach z korzeniami nie stanowi problemu, a tylny amortyzator zapewnia dodatkowy komfort nawet podczas długich wycieczek. Corratec korzysta również z sprawdzonej linii Bosch Performance Line CX, która jest zasilana akumulatorem PowerTube o pojemności 625 Wh. W standardzie montowany jest bagażnik ze zintegrowanym tylnym światłem, co zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo w ruchu drogowym. W przypadku kół Corratec stosuje nieco mniejszy rozmiar 650B, a obszerne opony zapewniają również dobre właściwości tłumiące.
Cena: 4.999 euro / corratec.com
Hardtail z wieloma zaletami
Bogate wyposażenie i sportowy silnik Shimano EP8 sprawiają, że NOS SUV jest idealnym wszechstronnym e-rowerem turystycznym. E-hardtail ma w pełni zintegrowaną baterię 630 Wh, dzięki której może osiągnąć wystarczający zasięg na jednodniowe wycieczki lub dojazdy do pracy. Hercules polega na zwinnych kołach „27,5 cala plus” (650B+), których szerokie opony zapewniają dobre właściwości tłumiące i dużą przyczepność. Widelec z zawieszeniem pneumatycznym ma przyzwoite rezerwy ze skokiem 120 mm. E-SUV jest dostępny z ramą trapezową z niższym stopniem lub z klasyczną ramą diamentową. Ponadto na pokładzie: stabilny bagażnik i system oświetlenia firmy Litemove.
Cena: od 4.599 euro / Hercules-bikes.de
Oswojony dziki koń
Erzberg Rodeo to jedna z najbardziej zaciekłych imprez motocrossowych w okolicy, a nazwa M1 e-MTB wskazuje na jego potencjał terenowy. W wersji cywilnej pozostało to w dużej mierze takie samo: przyzwoity skok zawieszenia wynoszący około 160 milimetrów, mocne hamulce Magura, duży akumulator 750 dla mocnego silnika Brose i teleskopowa podpora są podobne do MTB. Oświetlenie, błotniki, bagażnik i opony „Schwalbe Smart Sam” przemawiają za wszechstronnością.
Cena: 7.499 euro / m1-sporttechnik.de
Najlepsze wyposażenie i nie tylko
Dzięki Brose Drive S Mag Rotwild polega na wysokiej jakości dysku z lekkiego magnezu
Mieszkania. Jest też akumulator 750 Wh, który z pewnością wystarczy na długie wycieczki. Skok sprężyny 130 mm na przednim i tylnym kole gwarantuje maksymalny komfort i bezpieczeństwo jazdy. Na zjazdy Rotwild zainstalował wysuwaną sztycę, która zapewnia znacznie większą swobodę ruchów na rowerze. Widzieć i być widzianym to motto systemu oświetleniowego Supernova, który oferuje nawet funkcję świateł drogowych. Z ceną ponad 7.000 euro, Rotwild – wraz z M1 – jest najbardziej ekskluzywnym motocyklem w naszej ofercie.
Cena: 7.499 euro / rotwild.de
E-SUV z mocnym silnikiem
Wraz z Earpem, niemiecki producent Bionicon przedstawia prawdziwy E-SUV. Hardtail może pochwalić się czwartą generacją Bosch Performance Line CX. Zapewnia to typowe 250 watów ciągłej mocy przy maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym aż 85 Nm. Świetny widelec amortyzowany „Fox 34 Rhythm” w połączeniu z 29-calowymi kołami i dużymi oponami Schwalbe zapewniają bardzo dobry komfort. Bionicon Earp jest dostępny w trzech różnych wersjach, które znacznie różnią się komponentami i kolorem. Najtańszy Earp zaczyna się od ceny około 3.000 euro, a tym samym oferuje atrakcyjny stosunek ceny do wydajności.
Cena: od 3.099 euro / bionicon.de
Rower do dużych obciążeń z niskim wejściem
Uważaj na dostojnych jeźdźców: przy wadze systemowej do 150 kg Copperhead Evo 2 XXL Street zapowiada się na solidnego towarzysza od szlaków po codzienne użytkowanie. Z widelcem amortyzowanym 120 mm, 4-tłoczkowymi hamulcami z przodu, sztycą regulowaną i pojemnymi oponami Schwalbe ma cechy typowe dla MTB, ale dzięki pełnemu wyposażeniu w błotniki, stopkę boczną i system oświetlenia nadaje się również w pełni do codzienny użytek - po prostu SUV. Zupełnie nowy „Smart System” firmy Bosch służy jako napęd: silnik Performance CX o momencie obrotowym 85 Nm, pilot LED i akumulator PowerTube o pojemności 750 Wh. Jakby tego było mało, Bulls oferuje również Copperhead Evo 2 XXL Street jako prawdziwy krok - przez rower. To jest wszechstronność!
Cena: 4.299 euro / byki.de
Sportowy tourer z dużym skokiem zawieszenia
Sportowy tourer firmy KTM nosi nazwę Macina Chacana LFC i jest w pełni wyposażonym E-Fully zdolnym do zwiedzania. Dzięki zawieszeniu o dużym skoku – 125 mm z tyłu i aż 130 mm z przodu – jest bardzo wygodny i idealny również na dłuższe wycieczki, zwłaszcza że torby bagażowe można zawiesić na „szynie” na tylnych błotnikach. Opona „Schwalbe Johnny Watts” charakteryzuje się niskimi oporami toczenia i wynikającym z tego większym zasięgiem. KTM wykorzystuje również sprawdzoną linię Bosch Performance Line CX; Na szczególną uwagę zasługuje system informacyjny KIOX oraz akumulator 750 Wh Intube.
Cena: 5.399 euro / ktm-bikes.de
SUV do miasta i na wycieczki
Cannondale Tesoro jest absolutnie wszechstronny i różnorodny. Jest dostępny nie tylko w różnych kolorach, ale także w różnych kształtach ramy: e-rower on/off-road ma klasyczną ramę w kształcie rombu lub wygodne wchodzenie z opuszczoną górną rurą. Dzięki skokowi 100 mm ten SUV lepiej czuje się na wiejskich drogach i ścieżkach rowerowych; dzięki dołączonemu bagażnikowi nadaje się zarówno na długie wycieczki, jak i na zakupy w mieście. Dzięki akumulatorowi 625 Wh silnik „Bosch Performance Line” ma duży zasięg ponad 100 km.
Cena: od 3.599 euro / cannondale.com
Wygodny rower z dużą ilością technologii
Zemo SU-E FS12+ jest naszpikowany technologią, ponieważ oprócz w pełni zintegrowanego tylnego amortyzatora, rower posiada różnego rodzaju funkcje elektroniczne.SU-E jest wyposażony w zintegrowany czujnik GPS firmy IoT, który umożliwia stale lokalizować rower. W przypadku upadku zamontowany na stałe czujnik zderzeniowy informuje o zapisanym numerze kontaktowym. Jeśli chodzi o światło, używany jest również najlepszy materiał; tylne światło ma również funkcję światła hamowania Jeśli chodzi o jazdę, Zemo polega na Bosch Performance CX BES3 w połączeniu z akumulatorem 750 Wh - wystarczająca pojemność na długie przygody na polnych, leśnych i łąkowych ścieżkach lub codzienną bitwę w miejska dżungla.
Cena: 5.999 euro / zemo.com
Pełne zawieszenie i niski próg
Nowa seria eParcours firmy Victoria jest wyjątkowa pod względem konstrukcji, ponieważ tylko kilku producentów oferuje połączenie niskiego wejścia i pełnego zawieszenia. Elegancko zintegrowany tylny amortyzator jest zainstalowany prawie niewidocznie. Ten SUV klasy premium jest napędzany silnikiem Bosch Performance CX o mocy 250 W i momencie obrotowym 85 Nm, który zapewnia przyzwoite doładowanie – dzięki czemu nawet kierowcy sportowi mogą czerpać wiele radości z jazdy eParcours. Aby radość nie skończyła się szybko, E-SUV ma na pokładzie akumulator o pojemności 625 Wh. Na dłuższe wycieczki instalowany jest solidny bagażnik, a jeśli zapada późny wieczór lub bardzo wczesny poranek, standardowo instalowany jest wysokiej jakości system oświetlenia.
Cena: 4.999 euro / victoria- Fahrrad.de
Wieloletni bestseller z dużą ilością technologii
Wszechstronny Pegasus Premio Evo 10 Lite to od lat jeden z najpopularniejszych modeli e-rowerów. Dostępny w trzech różnych kształtach oprawek – od wygodnych przejściówek, przez trapezowe, aż po sportowe romby – zaspokoi prawie wszystkie potrzeby i preferencje. Oprócz kształtu ramy, pojemność baterii można również zmieniać od 400 Wh do 750 Wh w zależności od budżetu i wymagań. Na pokładzie znajduje się bagażnik i system oświetlenia Fuxon ze światłami do jazdy dziennej. Amortyzowany widelec Suntour zapewnia niezbędny komfort, a siodło Comodoro zapewnia dodatkową amortyzację. Dlatego Pegasus Premio nie powinno zabraknąć na liście najlepszych rowerów trekkingowych i SUV-ów 2022 roku.
Cena: od 3.249 euro / pegasus-bikes.de
W pełni z tonami momentu obrotowego
Nowy Nox Hybrid Tour 5.1 jest niezwykle sportowy dzięki centralnemu silnikowi Sachs, który wciąż jest dość rzadki. Działa przy napięciu 48 woltów i zapewnia niewiarygodny moment obrotowy 112 Nm. Aby zabawa trwała długo, w pełni zintegrowana bateria ma pojemność 650 watogodzin. Dzięki pełnemu skokowi sprężyny wynoszącemu 130 mm z przodu i z tyłu, Nox radzi sobie również z wyboistymi i wyboistymi przejściami bez konieczności rezygnacji z komfortu. Oczywiście system bagażowy jest już zainstalowany na rowerze tej kategorii. To jest zobrazowane sportowy E-SUV tutaj w wersji Comp.
Cena: od 5.399 euro / noxcycles.com
Duży skok sprężyny w standardzie, duży zakres do doposażenia
Sięgaj, sięgaj, sięgaj! Wiele modeli Flyer tradycyjnie korzysta z dysku Panasonic, który jest zasilany w pełni zintegrowanym akumulatorem o pojemności 630 Wh. Najważniejszym elementem Flyer Goroc X jest dodatkowa bateria, którą można łatwo podłączyć i zapewnia dodatkowe 800 Wh za około 530 euro. Daje to pojemność 1.260 Wh i niezrównane zasięgi. Goroc X jest w pełni amortyzowany i stworzony do każdego zastosowania; Dzięki 140 mm skoku sprężyny z przodu iz tyłu pochłania nawet największe nierówności terenu. Rower elektryczny crossover ze Szwajcarii jest również wyposażony w bagażnik.
Cena: od 5.199 euro / flyer-bikes.com
Sportowy z niskim krokiem
Absolutny komfort i dodatkowa dawka bezpieczeństwa dzięki bardzo niskiemu przekrokowi: Kettler Escaro Town & Country powinien inspirować zwłaszcza kobiety. Jest idealny do dojazdów do pracy, ale jednodniowe wycieczki to także świetna zabawa z rowerem e-trekkingowym. Dzięki akumulatorowi 500 Wh zasięg jest wystarczający, a Bosch Performance Line CX jest w swoim żywiole, zwłaszcza jeśli chodzi o sportowe tempo. Rower jest dostępny w czterech wysokościach ramy w atrakcyjnej cenie - więc każdy znajdzie coś dla siebie. Mostek jest również bardzo interesujący: można go ergonomicznie regulować, co zapobiega oznakom zmęczenia podczas dłuższych wycieczek.
Cena: 3.099 euro / Kettler-alu-rad.de
Wszechstronne sporty w pełni
Dzięki akumulatorowi o pojemności 750 Wh Scott ma zasięg ponad 100 km. To dobrze, ponieważ nowy Bosch Performance CS BES3 zapewnia dużo zabawy swoim sportowym charakterem. Dzięki pełnemu zawieszeniu Scott Axis eRIDE Evo czuje się jak w domu w każdym terenie i jest idealny zarówno do dojazdów do pracy po bruku, jak i przygód na szlakach. System Bosch KIOX oferuje nowoczesne. Treści informacyjne i szczegółowa nawigacja za pomocą opcjonalnej aplikacji mobilnej. E-SUV będzie dostępny od 2022 roku. Jeśli nie chcesz czekać tak długo, możesz już teraz kupić topowy model Axis eRIDE Evo Tour FS za 5.999 euro.
Cena: od 3.999 euro / scott-sports.com
Więcej ciekawych rowerów trekkingowych i SUV znajdziesz na naszej liście najlepszych: Najlepsze rowery trekkingowe 2021 roku
Schreibe einen Kommentar