Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

KomponentenTestyAkcesoria

Testowanie Citec GR 3000: Solidna zabawa na szutrze

15 Maj 2021 by Floriana Nowaka

Test: Rowery szutrowe nie są już rzadkością, ponieważ coraz więcej entuzjastów kolarstwa zwraca się ku terenowym rowerom wyścigowym. Oprócz rowerów opracowanych specjalnie do jazdy po szutrach, coraz częściej stosowane są również specjalne komponenty i warianty wyposażenia. Nie ma znaczenia, czy jest to grupa osprzętu Gravel, kierownica Gravel czy, jak w naszym przypadku, koła Gravel. Wraz z Citec GR 3000, niemiecki producent Citec dodał do swojej oferty solidny zestaw kół szutrowych, aby zapewnić najlepsze osiągi i mnóstwo radości z jazdy na najbardziej zróżnicowanych wyprawach rowerem szutrowym. Sprawdziliśmy, co ten zestaw kołowy ma do zaoferowania i jak się nim jeździ.

Zestaw kołowy Citec GR 3000 został specjalnie zaprojektowany do jazdy po szutrze i oprócz bardziej wytrzymałej konstrukcji w porównaniu z klasycznymi kołami do rowerów szosowych, ma również różne funkcje, które powinny sprawić, że jazda po wzgórzach i dolinach będzie przyjemniejsza. Celem było opracowanie prawdziwie wszechstronnego pojazdu, który zapewnia bardzo wysoką stabilność i łączy to z niską wagą i dobrym komfortem jazdy. Z całkowitą wagą 1675 gramów na zestaw kołowy, Citec GR 26 o wysokości 3000 mm jest naprawdę powodem do dumy. Przy dopuszczalnej masie ładunku wynoszącej 120 kilogramów można właściwie mówić o udanym połączeniu stabilności i wagi.



 

Aby takie osiągi były w ogóle możliwe, zestaw kół szutrowych Citec został całkowicie przeprojektowany i wyprodukowany we własnym zakresie. Aluminiowa obręcz o wysokości 26 mm z systemem wklęsłym stanowi wkład, którego nie należy lekceważyć, ponieważ umożliwia między innymi solidną konstrukcję, a także zapewnia komfort. Oczywiście felgi są również przystosowane do zastosowania bezdętkowego i mogą być używane do opon bezdętkowych. Dzięki dużej wewnętrznej szerokości obręczy można zamontować opony o szerokości do 56 mm, co zapewnia niezrównaną wszechstronność w niemal każdym terenie. Ponieważ obszerne opony poprawiają nie tylko przyczepność, ale także znacznie poprawia się komfort jazdy. Zwłaszcza jeśli używasz Citec GR 3000 z oponami bezdętkowymi, a zatem z mniejszym ciśnieniem powietrza.



Dzięki Citec Power-Block System zapewniasz nie tylko wygodną jazdę po wzniesieniach i dolinach, ale także maksymalną stabilność i trwałość. Ponieważ firma Citec jest mocno przekonana o swojej jakości, do tego dochodzi 5-letnia gwarancja na pęknięcie szprych. Możesz nazwać wszechstronnym urządzeniem Citec swoim własnym za 699 euro, więc stosunek ceny do wydajności jest również tutaj.

www: citec.de



tagi:Citec GR3000Koła szutrowerower szutrowyAktualnościTestowanie

O Floriana Nowaka

Florian Nowak to zawodowy kolarz na poziomie EuropeTour, który brał udział w wielu międzynarodowych wyścigach. Na mistrzostwach Niemiec w 2017 roku był najlepszym zawodowcem spoza WorldTour, zajmując 7. miejsce i dzięki temu mógł rekomendować się na Tour de L'Avenir i Mistrzostwa Świata. Ale nie tylko czuje się komfortowo na motocyklu wyścigowym, ale zawsze pociąga go również teren terenowy. Oprócz sportu pracuje na swoim drugim filarze i ukończył studia z zarządzania biznesem na LMU w Monachium.

Cilo Kyano C2

Recenzja Cilo Kyano C2: Mocny silnik – mały akumulator – wszechstronna koncepcja?

Komfort i wydajność na co dzień: Byki Iconic EVO FS

Loteria: Wygraj nowego Scott Addict 30!

Nowy Giant Anthem Advanced SL

Światowej klasy – rower mistrza świata XC: Nowy Giant Anthem Advanced SL

Ryś amerykański Smith

Recenzja Smith Bobcat: Fotochromowy, wszechstronny model na szlak

Cratoni Skyvision

Recenzja Cratoni Skyvision: Mistrz stosunku ceny do jakości z drobnymi słabościami

Shimano Technium L

Shimano Technium L w recenzji: Świetne szkło, słaba rama?

Recenzja Lazer VeloVox: Łatwa komunikacja na rowerze

Mavic Comete Ultimate 2 MIPS w teście: Wydajność i ochrona z jednego źródła

Scott Fastlane

Nowy elektryczny rower szosowy Scott Fastlane: Wbudowany tylny wiatr o wadze poniżej 10 kilogramów

Uvex Sportstyle 235V

Recenzja Uvex Sportstyle 235V: Stylowy, wszechstronny model z ogromnym polem widzenia

Jeśli wyjątkowo nie lubisz łapać gumy: Specjalistyczny Mondo TLR

Test: Okulary fotochromatyczne: Święty Graal dla kolarzy górskich?

Rudy Project Spinshield Pro

Projekt Rudy Spinshield Pro: Klasa premium z drobnymi kompromisami

Related Stories

  • Długoterminowy test zestawu kołowego Citec Gravel: Solidny na wzgórzach i dolinach
  • Testowane torby rowerowe: Ładowarka Topeak
  • Recenzja roweru Wahoo Kickr: Więcej niż trening na rolkach?!
  • składniki: Nowy napęd do rowerów miejskich Brose Drive C w pierwszym teście.
  • składniki: Test Zipp 30 Course: Alu, szeroki i płaski... i dobry?
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH