Nowości produktowe: Jak żadne inne hamulce, Magura Raceline w neonowym kolorze ucieleśnia wyścigi rowerów górskich w najczystszej postaci. Od pierwszego HS33 Raceline Barta Brentjena przez Gustava M do dzisiejszego MT7 Raceline to ponad dwie dekady i niezliczone sukcesy w zawodach. Właściwie zarezerwowana tylko dla oficjalnie sponsorowanych drużyn i sportowców, Magura wprowadza nową edycję MT2021 i MT8 Raceline dla fanów neonowożółtych korków na początku sezonu 7.
Najpóźniej wraz ze zwycięstwem Barta Brentjensa na igrzyskach olimpijskich w Atlancie w 1996 roku neonowe hamulce Magura podbiły serca fanów rowerów górskich na całym świecie. Jak żadne inne hamulce, rzucające się w oczy stopery oznaczają czyste wyścigi. Wraz z początkiem sezonu producent z Bad Urach oferuje fanom neonowożółte hamulce w limitowanej edycji specjalnej. Ważący 195 gramów lekki MT8 do biegów przełajowych i maratonów ma obudowę Carbotecture SL i ergonomiczną 1-palcową dźwignię hamulca z włókna węglowego HC dla optymalnego hamowania. Magura ma gotowy model MT7 dla ambitnych jeźdźców grawitacyjnych. Dźwignia hamulca HC na 1 palec moduluje siłę hamowania 4-tłokowego MT7 zgodnie z potrzebami. Oba modele specjalne są ograniczone do rynku europejskiego i obecnie nie są dostępne w USA.
Edycje specjalne Magura Raceline 2021: Dane techniczne*
MT8
- Klamka hamulca: Carbotecture SL
- Dźwignia hamulca: 1-palcowa karbonowa HC
- Tłok: 2
- Waga: 195 gram
- Cena: € 599,80
MT7
- Klamka hamulca: Carbotecture SL
- Dźwignia hamulca: 1-palcowa HC
- Tłok: 4
- Waga: 255 gram
- Cena: € 479,80
*Zestaw hamulcowy bez tarcz hamulcowych
Oficjalne wideo z premiery
Sieć: www.magura.com
Schreibe einen Kommentar