Test Bulls Cross Bike Street: Typowy rower crossowy jest sportowy, wszechstronny i odpowiedni zarówno dla młodszych, jak i starszych rowerzystów. W teście Crosser marki Bulls pokazuje czym charakteryzuje się ten typ roweru.
Sposobów na jazdę na rowerze jest chyba tyle, ile jest rowerów. Teren, częstotliwość i intensywność to tylko kilka z niezliczonych czynników, które określają indywidualny profil każdego rowerzysty. Jak dostać się stamtąd do idealnego roweru? Często jest to instynktowne uczucie „To ja!”, kiedy stoisz przed rowerem. Chociaż nie wszystkie rowery są tak łatwo dostępne; od czasu do czasu wymaga wyjaśnienia - i Bulls Cross Bike Street jest być może takim przypadkiem. Czym dokładnie jest i dla kogo jest przeznaczony?
Rowery crossowe istnieją mniej więcej tak długo, jak rowery trekkingowe, i oba pojawiły się, gdy rower górski wystartował. Jego zalety – solidna konstrukcja, przerzutki o dużym zakresie przełożeń, uniwersalność – szybko zainspirowały wywodzące się z niego typy rowerów. Rower trekkingowy pojawił się na rynku jako rower do codziennego użytku i wycieczek, a rower crossowy wypełnił lukę między nim a rowerem górskim, łącząc cechy obu koncepcji.
Bulls Cross Bike Street: Realizowane jak podręczniki
Na Bulls Cross Bike Street można to zobaczyć jak w książce z obrazkami: Przede wszystkim rzuca się w oczy kształt ramy ze spadzistą górną rurą - typowa cecha ram MTB od dawna, gdzie rowery trekkingowe były budowane konwencjonalnie dla długi czas. Następnie widelec amortyzowany – cóż, obecnie jest to prawie każdy rower. Ale co z błotnikami? Nie mają nic wspólnego z MTB, ale te są jakoś zbyt sportowe jak na rower trekkingowy. Dokładnie, krótkie plastikowe ochraniacze również można zdjąć bez większego wysiłku, są lekkie i łączą wystarczającą ochronę z dość dużym prześwitem na opony. Na mokrych ulicach miasta ciągnąłbyś za sobą małą fontannę, denerwując kolejnych kierowców; ale to nie jest problem na sportowej trasie solo. I tu ujawnia się obszar zastosowania crossera: można go bez problemu używać na przejażdżki po mieście, czy to w drodze do pracy, czy w czasie wolnym, ale tak naprawdę jest dostosowany do energicznej kondycji. wycieczki, gdzie udowadniają swoje geny MTB Amortyzowany widelec wygładza nierówne leśne ścieżki; 24-biegowa przerzutka jest tak szeroko stopniowana, że możesz pokonywać strome przejścia, takie jak zjazdy, z odpowiednią kadencją. A szczególnie dla tych ostatnich dostępne są stabilne hydrauliczne hamulce tarczowe - funkcja bezpieczeństwa, która szybko przeskoczyła z rowerów górskich do innych typów rowerów.
Podróżuj szybko i bezpiecznie
Nie należy zapominać o jeszcze jednej typowej cesze rowerów crossowych: systemie oświetlenia, zasilanym z dynama w piaście, dzięki czemu można go używać w każdej chwili. Spodoba się rowerzystom, którzy być może na co dzień nie pokonują bardzo długich dystansów, ale chcą je szybko pokonać i dlatego nie mogą nic zrobić z ospałym rowerem turystycznym lub miejskim. Niewielka odległość na uczelnię, na siłownię czy wieczorem do kina, z plecakiem, torbą kurierską czy sportową na plecach – to trasy, które często pokonujesz po zmroku. Jeśli nie chcesz męczyć się z podłączaniem i odłączaniem lampek akumulatora oraz ich regularnym ładowaniem, będziesz zadowolony z niezawodnego światła swojego Bulls Cross Bike Street.
Najlepszy rower młodzieżowy?
I ktoś inny jest zadowolony z tej cechy Bulls Cross Bike Street: rodzice, którzy chcą zaoferować swoim nastolatkom rower, który jest atrakcyjny wizualnie, tj. wystarczająco fajny, sportowy i lekki, a jednocześnie całkowicie sprawny. Dokładnie, do tego służył kiedyś ATB (All Terrain Bike) z kołami 24 lub 26 cali; ale ponieważ 14-letni chłopiec ma dziś prawie 1,65 metra wzrostu, a jego siostra bliźniaczka około 1,60 metra, te rowery są dla nich za małe - dzieciaki potrzebują 28-calowych rowerów! To dobrze, że Bulls oferuje Cross Street z ramą o wysokości 44 cm, ponieważ w ten sposób nastolatki mogą wsiąść bardzo wcześnie.
Za niecałe 700 euro Crosser nie jest oczywiście tani jak na rower młodzieżowy; Z kolei osoby dorosłe, które szukają roweru na każdą okazję, całkiem nieźle mogą sobie pozwolić na taką sumę. Dzięki szczegółom wyposażenia, takim jak magnetyczny uchwyt na butelkę na dolnej rurze, jest jeden lub drugi gadżet; Z drugiej jednak strony rower crossowy nie ogranicza się do szybkich, krótkich wycieczek po mieście i na wsi: przy niewielkim wysiłku można go w każdej chwili przekształcić w pełnoprawny rower trekkingowy, który wymaga jedynie bagażnika i może dużo błotników. W końcu wygodna, niezbyt sportowa pozycja siedząca na Bullsach pozwala również na długie wycieczki - a tym samym rower crossowy udowadnia, że to znacznie więcej niż tylko wypełnianie luki między rowerem górskim a rowerem trekkingowym. „To ja” wielu pomyśli na Bulls Cross Bike Street.
Schreibe einen Kommentar