E-Performance: W związku ze stałym rozwojem e-rowerów, Fulcrum opracowało pierwsze wszechstronne koło specjalnie do e-drogowych i e-szutrowych. Dzięki tej korekcie technicznej specjalista od kół przyjmuje konsekwentne podejście, biorąc pod uwagę wyższe wymagania techniczne na rynku e-rowerów. Ponieważ na rynku pojawia się coraz więcej e-gravelowych i e-szosowych rowerów, jest to zrozumiałe.
W ostatnich latach silniki w elektrycznych rowerach szosowych i elektrycznych rowerach szutrowych stawały się coraz mocniejsze. Powoduje to konieczność zastosowania specjalnego wirnika, który poradzi sobie z większymi obciążeniami wszystkich elementów pod względem ciężaru, obciążenia skrętnego i luzu łożyska.
Jednocześnie rowery muszą być tak lekkie i łatwe w obsłudze, jak to tylko możliwe, aby rozwój układu rama/silnik odniósł pełny skutek. Koła odgrywają tutaj kluczową rolę, a niezawodność, która jest znakiem rozpoznawczym wszystkich projektów Fulcrum, ma swoje znaczenie.
Fulcrum E-Racing 4: Szczególne obciążenie silnika
Po pierwsze, dla E-Racing 4 opracowano specjalny profil obręczy o wewnętrznej szerokości obręczy 22 mm (idealny do opon o średnicy od 30 do 45 mm). Potem pojawiły się specjalne samoblokujące nyple z długą główką i specjalne szprychy. Podobnie jak w przypadku kół E-MTB, silnik zwiększa obciążenie wolnobiegu, który musi pochłaniać większe obciążenia skrętne przez dłuższy czas.
Fulcrum E-Racing 4: wolnobieg jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu
Korpus bębenka jest punktem styku, w którym siła napędowa jest przenoszona z kasety na koło i jest poddawany większym naprężeniom z powodu większych sił i wstrząsów powodowanych podczas uruchamiania silnika. Dlatego Fulcrum używa w E-Racing 4 wolnobiegu z hartowanej stali z własnymi ostrzami blokującymi. Wytrzymują one o 30% większe naprężenia niszczące. Wyniki analizy laboratoryjnej zachowania poszczególnych zapadek przez ponad miliard cykli są jednoznaczne: żywotność hartowanej stali jest dwukrotnie większa niż żywotność zapadek Ergal stosowanych w konwencjonalnych wolnobiegach drogowych.
Cena i dostępność Fulcrum E-Racing 4
Nowy zestaw kół jest dostępny od ręki. Dzięki zastosowaniu o wiele bardziej stabilnych materiałów jest nawet dopuszczony do całkowitej masy 135 kg. Cena Fulcrum E-Racing 4 nie jest wysoka, więc jest dostępny z wolnobiegiem HG11 od 467 €. Z wolnobiegiem XDR kosztuje o 8 euro więcej, a jego sugerowana cena detaliczna wynosi 475 euro.
Wszystkie informacje są tam www.fulcrumwheels.com
Fulcrum E-Racing 4: szczegóły techniczne
Montaż | Gotowe na dętki i bezdętki |
Średnica obręczy | 28 cali |
aplikacja | E-Droga i E-Żwir |
Kategoria ASTM | 2 |
waga (zestaw) | 1870g |
materiał wirnika | aluminium |
materiał obręczy | aluminium |
wysokość profilu | Środki |
wysokość obręczy | VR i RW: 40 mm |
Szerokość obręczy | 27,1mm |
Wewnętrzna szerokość obręczy | 22mm |
szerokość opony | 30mm do 45mm |
układ hamulcowy | Dysk |
mocowanie hamulca tarczowego | centerlock |
Zgodność osi VR | Oś przelotowa 12x100mm |
Kompatybilność Oś HR | Oś przelotowa 12x142mm |
Szprychy VR | 24 (16 po lewej - 8 po prawej) |
Rzecznik HR | 24 (8 po lewej - 16 po prawej) |
materiał na szprychy | stal nierdzewna, podwójnie cieniowana |
mówił profil | okrągłe, proste pociągnięcie |
mówił sutki | aluminium, długa główka |
Centrum VR | aluminium, kołnierz aluminiowy |
tylna piasta | aluminium, kołnierz aluminiowy |
Akcje | uszczelnione łożyska maszynowe |
limit wagowy | 135 kg |
opcje wolnego biegu | HG11, XDR, opcjonalnie CAMPY N3W |
Schreibe einen Kommentar