Nowości produktowe / E-Performance: Stella Morena Premium MDBO to sportowy i niezwykle wygodny e-rower, który dzięki przemyślanemu wyposażeniu jest popularny w wielu obszarach użytkowania.
Stella Bikes: Koncepcja sprzedaży blisko klienta
Minęło dziesięć lat, odkąd pierwszy e-rower z logo Stella na ramie ujrzał światło dzienne. Od samego początku holenderski producent stawia sobie za cel oferowanie motorowerów w przystępnej cenie, celowo przełamując tym samym trend. Ważnym elementem składowym - oprócz opłacalnego montażu samych rowerów - jest koncepcja sprzedaży: nie ma dealerów, zamiast tego Stella sprzedaje rowery bezpośrednio swoim klientom. W przeciwieństwie do klasycznych direct mailingów sprzedaż nie odbywa się jednak online – albo udajesz się do jednego z coraz liczniejszych centrów testowych, albo korzystasz z bezpłatnej oferty testowania w domu; W tym celu dostępne są mobilne zespoły sprzedaży i serwisu.
Ta odważna koncepcja opłaciła się: Stella zatrudnia obecnie ponad 500 osób i prowadzi łącznie prawie 50 centrów testowych – 42 z nich w Holandii, pięć w Belgii i obecnie dwa w Niemczech. Dodatkowo ponad 80 mobilnych zespołów dba o obsługę i sprzedaż u klienta.
Stella Morena Premium MDBO: Cichy silnik, sportowe biegi, komfortowy pakiet ogólny
Morena Premium MDBO to nowy model na ten sezon - rower elektryczny, który ma wypełnić lukę między rowerami miejskimi i trekkingowymi. Wygodny, ale sportowy - tak najlepiej można podsumować podejście do roweru, który występuje w wersji trapezowej i męskiej. Sercem ciemnozielonej ramy jest silnik Bosch Performance Line, który jest doskonałym wyborem dla roweru tej klasy. Dzięki momentowi obrotowemu 65 Nm jest więcej niż wystarczająco mocny do codziennych zadań, ale pozostaje znacznie cichszy niż na przykład mocniejszy napęd CX. Ponadto łaskocze jeden lub dwa kilometry dodatkowego zasięgu z akumulatora 500 Wh.
Wbrew trendowi sam akumulator nie jest całkowicie zintegrowany z dolną rurą, ale jest zamocowany we wnęce. Jest to więc prawie niewidoczne wizualnie, obsługa jest również znacznie łatwiejsza niż w przypadku w pełni zintegrowanej lampy mocy, a rama może być lżejsza. Całość obsługiwana jest za pomocą sprawdzonego wyświetlacza Intuvia.
Stella wyposażyła Morenę Premium MDBO w 10-biegową przerzutkę Deore z kasetą 11-36, dzięki czemu nadal możesz poruszać się szybko i bez nadmiernego wysiłku nawet na bardziej stromych podjazdach i/lub z pełnym obciążeniem. Jeśli nie potrzebujesz aż tak szerokiego asortymentu, możesz również rzucić okiem na Morena Premium MDB, która jest wyjątkowo łatwa w utrzymaniu dzięki przerzutkom w piaście i napędowi paskowemu.
Niezależnie od tego, jak sportowa może być dźwignia zmiany biegów Morena Premium MDBO, nie musisz rezygnować z komfortu. Z przodu umieszczono amortyzowany widelec Suntour NEX E25, który opiera się na stalowej sprężynie, którą niestety można tylko w ograniczonym stopniu dostosować do wagi kierowcy. Niemniej jednak: na złych ścieżkach rowerowych lub leśnych autostradach zawsze oferuje zauważalny wzrost komfortu jazdy. Przyjemnie szerokie opony 50 mm firmy Schwalbe i amortyzowana sztyca również dobrze do tego pasują.
Cechą szczególną Stelli jest system oświetlenia: przednie światło jest innowacyjnie zintegrowane z błotnikiem, a emblemat na główce ramy, który służy również jako wejście kablowe, świeci jako dodatkowe oświetlenie przednie. Niestety tym ostatnim można sterować tylko razem z głównym reflektorem.
W sumie, dzięki Morena Premium MDBO, Stella tworzy pakiet, który jest również atrakcyjny cenowo. 3.349 euro wystarczy na wszechstronny i wszechstronny pakiet wyposażenia, przemyślaną ramę i innowacyjne funkcje.
Schreibe einen Kommentar