Nowości produktowe/komponenty: Świat biegów przełajowych ewoluuje. Szersze opony, niższe ciśnienie w oponach i dzisiejsze tory regularnie zawierają ogrody skalne i spadki godne wyścigów enduro. Na obecnym rynku XC dostępne są zarówno maszyny typu hardtail, jak i motocykle o krótkim skoku, których rowerzyści szukają komponentów, które wytrzymają agresywny styl jazdy, zachowując przy tym lekkość roweru XC. Zadaniem producentów komponentów jest ciągłe zwiększanie możliwości rowerów XC i rowerzystów. Reynolds podąża za tymi wymaganiami, wprowadzając nowy zestaw kołowy: zupełnie nowy Reynolds 309/289XC.
Nowa rodzina Reynolds 309/289 XC oferuje cztery etapy rozbudowy, w tym limitowaną wersję z turkusowym zestawem piasty Super Bubba X siostrzanej firmy Ringlé. Każdy z tych poziomów zawiera nowe projekty obręczy i liczbę szprych charakterystyczne dla przedniej i tylnej osi. Przy cenach wahających się od 1.299 € do 2.099 €, z pewnością znajdzie się opcja dla tych, którzy chcą wymienić zestaw kołowy z włókna węglowego z dożywotnią gwarancją.
Koła Reynolds XC: Konstrukcja obręczy
Jak sama nazwa kół może sugerować, nowy zestaw kołowy 309/289 XC ma szerokość wewnętrzną 30 mm z przodu i 28 mm z tyłu. Z różnych powodów wybrano szerokość mieszaną. Szersze obręcze zapewniają mniejszy nacisk, lepszą przyczepność i bardziej precyzyjne sterowanie. Jednak szersze felgi mogą również skutkować mniej wyrozumiałą i bardziej wyboistą jazdą. Aby uniknąć tego ostatniego, profil obręczy został zmniejszony do 21 mm. Zmniejszenie głębokości poprawiło ogólną elastyczność i wygodę, jednocześnie zapewniając wszystkie wymienione powyżej korzyści wynikające z szerszej obręczy. Ponieważ większość ciężaru i mocy rowerzysty jest przenoszona na tylne koło, obręcz o szerokości 28 mm i 28 szprychach została zaprojektowana tak, aby zapewnić idealną równowagę mocy, komfortu i osiągów. Na przedniej osi obręcz została poszerzona do 30 mm, aby uzyskać jeszcze większą precyzję kierowania i sztywność ścian bocznych tam, gdzie ma to największe znaczenie. Aby zachować podobne wrażenie z tyłu, liczbę szprych trzeba było zmniejszyć do 24.
Koła Reynolds XC: Blacklabel
Koła Reynolds Blacklabel wykorzystują te same technologie konstrukcji obręczy IDM (Impact Dispersing Matrix) i MR5, co koła Reynolds zjazdowe, aby zapewnić niesamowitą odporność na uderzenia i trwałość w nowym, lekkim pakiecie XC.
Na poziomie Blacklabel oferowane są dwie opcje kompilacji. Pierwsza opcja obejmuje koncentratory Blacklabel Hydra firmy Reynolds/I9. Te piasty są w pełni obrabiane CNC z zapadką 52° dla natychmiastowego dostarczania mocy.
Druga opcja to model z limitowanej edycji z piastą Ringlé Super Bubba X. Zostały one anodowane w turkusowym hołdzie dla oryginalnych Super Bubba z przeszłości. Ten zestaw piast jest dostępny tylko w zestawie kołowym Blacklabel 309/289r i jest dostępny do wyczerpania zapasów. Super Bubba X ma kąt nacisku 4° i konstrukcję pierścienia zapadkowego dla maksymalnej trwałości. Każdy z tych zestawów kołowych jest wyposażony w szprychy Sapim CX-Ray i aluminiowe nyple, dzięki którym wszystko jest lekkie i mocne na torze.
Koła Reynolds XC: TR i TR:
Oprócz wersji Blacklabel stworzono wersję TR i TR tego koła dla tych, którzy są bardziej zorientowani na budżet. Wersje TR i TRs wykorzystują tę samą konstrukcję i profil obręczy 309/289 z konstrukcją obręczy PR3 z aktualnej serii kół TR i TRs, oferując niezrównaną jakość jazdy i trwałość w niższej cenie. TR łączą się ze szprychami Sapim CX Delta i nyplami ze stopu do piasty TRs MTN z 5-stopniowym zazębieniem za pomocą 6-stopniowych zapadek. TR wykorzystuje szprychy Sapim Sprint, mosiężne nyple i piastę TR MTN z zazębieniem 10° na 4 zapadki.
Aby uzyskać więcej informacji, po prostu umrzyj stronie Reynoldsa odwiedzać!
Koła Reynolds XC: ceny
Czarna etykieta 309/289 XC – 2.099 €
Czarna etykieta 309/289r XC – 1.850 euro
TR 309/289 XC – 1.549 €
TR 309/289 XC – 1.299 €
Schreibe einen Kommentar