Nowości produktowe / E-MTB: Jeśli chodzi o E-MTB, większość ludzi automatycznie myśli o rowerach z pełnym zawieszeniem i zapomina o hardtailach, które nie tylko zdobywają punkty pod względem wagi, ale także dlatego, że są łatwe w utrzymaniu. Przedstawiamy najlepsze hardtaile E-MTB 2021 roku!
Najbardziej ekscytujące (e)rowery 2021 roku w 17 kategoriach
W ramach naszej ankiety czytelników 2020/2021 nominowaliśmy i zestawiliśmy dziesięć szczególnie ekscytujących motocykli w 17 różnych kategoriach. Szukasz nowego roweru na ten sezon? W takim razie zdecydowanie powinieneś rzucić okiem na naszą listę:
- Top 10: Najlepsze rowerki dziecięce 2021 - nie tylko na Zajączka Wielkanocnego
- Top 10: Najlepsze rowery cargo z silnikiem w 2021 roku – uniwersalna oszczędność miejsca
- Top 10: Najlepsze rowery trekkingowe 2021 - nowoczesna klasyka
- Top 10: Najlepsze miejskie e-rowery 2021 — szykowne, szybkie, modne
- Top 10: Najlepsze karbonowe rowery szosowe 2021 - najszlachetniejsze ze szlachetnych
- Top 10: Najlepsze miejskie e-rowery 2021 - nie tylko dla metropolii
- Top 10: Najlepsze kompaktowe rowery elektryczne 2021 — oszczędność miejsca
- Top 10: Najlepsze podstawowe rowery szosowe 2021 — Dużo sportu za te pieniądze
- Top 10: Najlepsze e-gravelowe rowery 2021 roku - sportowe pomimo silnika
- Top 10: Najlepsze rowery szutrowe 2021 roku — wszechstronni wyznaczacze trendów
- Top 10: Najlepsze e-rowery SUV 2021 - Wszechstronne i wygodne
- Top 10: Najlepsze e-MTB hardtaile 2021 – atrakcyjna grupa z marginesu
- Top 10: Najlepsze rowery górskie typu hardtail 2021 – 100% wyścigu!
- Top 10: Najlepsze w pełni MTB 2021 - od XC po Enduro
- Top 10: Najlepsze w pełni E-MTB 2021 - na szlaki i do codziennego użytku
- Top 10: Najlepsze MTB dla początkujących 2021 - okazje na szlak
- Top 10: Najlepsze e-rowery trekkingowe 2021 — wszechstronna różnorodność
10 najlepszych hardtaili eMTB w 2021 roku
Mondraker Prime 29
Mondraker Prime 29 jest wyjątkowo odpowiedni na szlaki dla hardtaila E-MTB.Dzięki widelcowi amortyzowanemu 120 mm i mocnym oponom 29er o szerokości 2.6 cala obiecuje czystą radość z jazdy z dala od rzeczywistego obszaru zastosowania. hardtaile. Pomimo bardzo wąskiej sylwetki, w dolnej rurze ukryto akumulator o pojemności 625 Wh. Prime jest napędzany silnikiem Bosch Performance CX o momencie obrotowym 85 Nm. Dostępny również z kołami 27.5 cala lub z pełnym wyposażeniem.
Cena: € 3.499
Bull’s Copperhead E1
Atrakcyjny stosunek ceny do wydajności, napęd Bosch Performance i solidne wyposażenie - Bulls Copperhead E1 od dawna jest klasykiem wśród e-MTB. Dostępny jako 27.5 lub 29er, Copperhead E1 chce przede wszystkim jednego: być uniwersalnym i wszechstronnym. Dzięki interfejsom MonkeyLink system oświetlenia można łatwo doposażyć, a przygotowania do błotników, bagażników i nóżek zapewniają równowagę między sportem a życiem codziennym.
Cena: 2.449 – 2.649 euro
Test: Bulls Copperhead E1 – tanio i dobrze?: Testowanie Bulls E-Hardtail
Test E-MTB: podstawowe e-MTB za około 2.000 euro to prawdopodobnie najlepiej sprzedające się elektryczne rowery górskie na rynku. Wraz z popularnym Copperhead E1, Bulls wprowadza ekscytujący e-hardtail z napędem Bosch Performance na rok 2020. W związku z niektórymi cenami przekraczającymi 10.000 2.000 euro, pojawia się uzasadnione pytanie: co może zrobić hardtail E-MTB dla każdego za XNUMX [...]
Rdzeń biustonosza 29
Dzięki Core 29 BH ma w swojej ofercie niezwykle ekscytujący e-hardtail na rok modelowy 2021. Smukły wygląd wynika z własnego magnezowego silnika środkowego i (nieusuwalnego) akumulatora o pojemności 540 Wh. Całkowita waga to znacznie poniżej 20 kilogramów! Na życzenie BH Core jest dostępny z przedłużaczem zasięgu 180 Wh, który – zamaskowany jako butelka do picia – jest umieszczony na dolnej rurze.
Cena: 2.999 – 3.999 euro
Pierwsze spojrzenie: BH Core HT: Lekki e-hardtail z dużym akumulatorem
Nowości produktowe: Dzięki BH Core Hardtail Hiszpanie wysyłają niezwykle ekscytujący E-MTB na sezon 2021 - z nowym magnezowym silnikiem centralnym i momentem obrotowym 65 Nm, dużą baterią 540 Wh oraz opcją przedłużacza zasięgu i wagą mniejszą niż 20 kg. Silnik środkowy BH świętował swoją premierę w BH Core GravelX, który […]
Skupienie Kruka²
Focus był jednym z pierwszych producentów, którzy zobowiązali się do niskiej masy całkowitej e-rowerów górskich. Raven² jest praktycznie tego najlepszym przykładem: dzięki zastosowaniu lekkiego układu napędowego Fazua i rozsądnie dobranym komponentom, Focus Raven jest jednym z najlżejszych E-MTB na rynku o wadze około 16 kg. Dwa rowery w jednym: silnik i akumulator można wyjąć jako jedną całość, zamieniając e-rower w klasyczny MTB.
Cena: 3.999 euro - 4.999 euro
Gigantyczny Fathom E+
Seria Fathom E+ firmy Giant ma uniwersalne zastosowanie dzięki wygodnej pozycji siedzącej, dużym oponom i 120 mm skoku z przodu. Mocne środkowe silniki Yamaha, a także opcjonalne modele z podwójnymi przerzutkami czynią go wyjątkowym. Do wyboru jest magazyn energii o pojemności 2 lub 500 Wh. Praktyczne: jeśli chcesz, możesz użyć tak zwanego „Range Extender Plus”, aby podłączyć dodatkową baterię w celu zwiększenia zasięgu. Jest również dostępny jako 625-calowy rower młodzieżowy.
Cena: 1.949 – 3.508 euro
Giant Fathom E+ 2 E-MTB w teście: Lekki pakiet dla koneserów sportu
Test: Nie zawsze musi być w pełni - Giant Fathom E+ 2 zapewnia duży komfort dzięki grubym oponom, własny napęd jest przekonujący, a dzięki dwóm zębatkom ma zasięg, który jest wyjątkowy w tym Przedział cenowy. Pozwala również na ładowność ponad 130 kg - świetnie! Napęd: Giant SyncDrive Sport Maksymalny moment obrotowy: […]
Specjalistyczny Hardtail Turbo Levo
Specialized Turbo Levo stał się integralną częścią rynku e-rowerów. Podobnie jak jego odpowiedniki z pełnym zawieszeniem, hardtail opiera się na silniku Specialized 1.3 o momencie obrotowym 90 Nm. Charakteryzuje się przede wszystkim mocnym napędem i niemal bezoporowym pedałowaniem powyżej granicy wyłączenia. W wyjątkowo smukłej rurze dolnej ukryta jest bateria o pojemności 500 Wh. 29-calowe koła i dobrze dobrane wyposażenie obiecują dużo frajdy z jazdy.
Cena: 2.899 – 3.899 euro
Więcej informacji o Turbo Levo Hardtail bezpośrednio od Specialized
Conwaya Cairona
Dzięki serii hardtail Cairon E Conway wprowadza do wyścigu prawdziwych wszechstronnych użytkowników. Niezależnie od tego, czy 27.5 lub 29er, klasycznie czy jako rama trapezowa, wybór jest różnorodny. Wszystkie warianty są wyposażone w niezwykle mocny silnik Bosch Performance CX o momencie obrotowym 85 Nm. W zależności od wyposażenia akumulator Bosch PowerPack lub PowerTube służy jako magazyn energii. Ładnie rozwiązane: nawet w podstawowych wersjach akumulator jest starannie schowany w dolnej rurze za pomocą osłony.
Cena: 2.399 – 3.999 euro
Zespół KTM Macina
Dzięki ponad 25-letniemu doświadczeniu w e-rowerach, tradycyjny austriacki producent KTM jest jednym z „starych wyjadaczy” na rynku. Znajduje to odzwierciedlenie w popularnej serii Macina Team: wysokiej jakości aluminiowe ramy łączą się z elegancką integracją. Austriacy, napędzani potężnymi silnikami Bosch Performance CX, pokazują, że rozumieją wymagania swoich klientów. Potwierdzają to w pełni wyposażone wersje do codziennego użytku oraz wersja „XL” dla ciężkich kierowców.
Cena: 2.999 – 3.999 euro
Hybrydowy szlak XC Nox
Seria Hybrid XC producenta Nox z Zillertal daje klientowi dużą swobodę w konfiguracji. Do wyboru są bardzo wydajne układy napędowe. Niezależnie od tego, czy jest to Sachs RS (112 Nm), czy Brose Drive S (90 Nm), Hybrid XC Trail jest przygotowany na najbardziej strome podjazdy. Skok sprężyny 130 mm z przodu i warianty wyposażenia odpowiednie na szlak obiecują mnóstwo radości z jazdy. Boczne podpórki, bagażniki i błotniki można doposażyć, aby nie zaniedbywać codziennego życia.
Cena: od EUR 3.699
Radon Jealous AL Hybrid
Najlepiej wyposażone (e-)rowery w atrakcyjnych cenach - firma wysyłkowa Radon z Bonn reprezentuje tę kombinację jak żaden inny producent. Seria Jealous AL Hybrid jest dobrze wyposażona na dłuższe wyprawy w umiarkowanym terenie. Silnik Bosch Performance CX i akumulator PowerTube 625 Wh nie pozostawiają nic do życzenia. 29-calowe e-hardtaile wyglądają elegancko i dobrze przemyślane. Odświeżenie: sztyca regulowana jest już określona w wersji „9.0”.
Cena: 2.699 – 2.999 euro
Więcej informacji o Jealous AL Hybrid bezpośrednio od Radona
Schreibe einen Kommentar