Nowości produktowe: Dzięki BH Core Hardtail Hiszpanie wysyłają niezwykle ekscytujący E-MTB na sezon 2021 - z nowym magnezowym silnikiem centralnym i momentem obrotowym 65 Nm, dużą baterią 540 Wh oraz opcją przedłużacza zasięgu i wagą mniejszą niż 20 kg.
Silnik środkowy BH świętował swoją premierę w BH Core GravelX, który został zaprezentowany tej wiosny i już wtedy nas przekonał. Reakcja sprzedawców była bardzo dobra, a silnik był w stanie się sprawdzić - Baskowie idą teraz w ich ślady i oferują silnik środkowy do różnych celów w różnych wersjach. Nowy BH Core Hardtail to topowa wersja: wyposażony w nową magnezową obudowę, oszczędza 300 g w porównaniu do dobrze znanej wersji i waży 2,2 kg. Wydajność pozostaje taka sama - silnik przykłada do łańcucha maksymalnie 65 Nm. Dzięki zintegrowanemu wolnobiegowi napęd odłącza się powyżej limitu 25 km/h i nie stawia zauważalnego oporu podczas pedałowania.
Recenzja BH Core GravelX 2.6: Innowacyjny nowicjusz z przekonującym silnikiem umieszczonym centralnie
Test: Wraz z Core, hiszpański producent BH zaprezentował jakiś czas temu zupełnie nową platformę e-rowerów dla rowerów wyścigowych, szutrowych i sportowych rowerów miejskich. Dzięki samodzielnie opracowanemu centralnemu silnikowi, dużej baterii, minimalistycznemu wyglądowi i innowacyjnej koncepcji obsługi byliśmy ciekawi, gdy tylko go zobaczyliśmy - teraz w końcu mieliśmy okazję przetestować BH Core w wersji Gravel.
Smukły wygląd pomimo pojemności akumulatora do 720 Wh
W Core HT jest również zasilany akumulatorem o imponującej pojemności 540 Wh, który jest na stałe zainstalowany w dolnej rurze. Niezwykłe, ponieważ dolna rura nie wydaje się być grubsza niż w zwykłym rowerze górskim. Kompaktowe wymiary dotyczą również samej jednostki napędowej, która prawie całkowicie znika za zębatką, a także ma przyjemnie wąski współczynnik Q na poziomie 163 mm. Wracając do akumulatora: system jest otwarty na przedłużacz zasięgu o mocy 180 watów, który można następnie wykorzystać do zwiększenia całkowitej pojemności do 720 Wh. Ma wygląd butelki do picia i jest również przymocowany do uchwytu na butelkę - jest już wliczony w cenę topowego modelu BH Core Pro.
Napęd obsługiwany jest za pomocą nowo zaprojektowanej, minimalistycznej jednostki sterującej na kierownicy oraz sprawdzonego X-Display, który swoją premierę miał już na AtomX i jest naszym zdaniem jednym z najlepszych wyświetlaczy E-MTB na rynku.
W naszej pierwszej dziesiątce znajdziesz jeszcze więcej topowych hardtaili E-MTB:
Top 10: Najlepsze e-MTB hardtaile 2021 – atrakcyjna grupa z marginesu
Nowości produktowe / E-MTB: Jeśli chodzi o E-MTB, większość ludzi automatycznie myśli o rowerach z pełnym zawieszeniem i zapomina o hardtailach, które nie tylko zdobywają punkty pod względem wagi, ale także dlatego, że są łatwe w utrzymaniu. Przedstawiamy najlepsze hardtaile E-MTB 2021 roku! Najbardziej ekscytujące (e)rowery 2021 roku w 17 kategoriach W ramach wyboru naszych czytelników 2020/2021 […]
Szczegółowo: BH Core HT 29
Pozwolono nam wcześniej przyjrzeć się ekscytującemu nowemu BH E-Hardtail. Niedroga wersja BH Core HT waży około 19 kilogramów – co jest imponujące, biorąc pod uwagę czasami dość ciężkie części dodatkowe i aluminiową ramę. Waga z 18 przed przecinkiem powinna być łatwa do wdrożenia przy rozsądnych nakładach finansowych. Ładny!
BH Core HT: Dwa warianty wyposażenia
BH Core HT będzie początkowo dostępny w dwóch konfiguracjach. Oba stoją na dużych 29-calowych kołach i są wyposażone w amortyzowany widelec o skoku 100 mm. Obszar zastosowania powinien zatem dotyczyć bardziej obszaru turystyki terenowej niż ostrej akcji na szlaku; Przemawiają za tym również precyzyjnie wyprofilowane opony Maxxis i punkty mocowania bagażnika na ramie. Godne pochwały jest to, że oba modele opierają się na 12-biegowym systemie przerzutek Shimano, a podstawowa wersja wykorzystuje również widelec z amortyzacją pneumatyczną Rock Shox.
Rdzeń biustonosza 29
Napęd: Biustonosz 2ES Mag
Akku: 540 Wh wewnętrzny
Okrążenie: Shimano Deore 12-rzędowa
Widelec: RockShox Judy Silver 100mm
hamulce: ShimanoMT 201
wirniki: EXR25 TR firmy Alexrim
opony: Drut Maxxis Ikon 29×2,2″
Cena: € 2.999
Biustonosz Core Pro
Napęd: Biustonosz 2ES Mag
Akku: 540 Wh wewnętrzne + 180 Wh zewnętrzne
Okrążenie: Shimano SLX/XT 12-rzędowa
Widelec: Fox 32 Rytm 100mm
hamulce: ShimanoMT 520
wirniki: EXR25 TR firmy Alexrim
opony: Drut Maxxis Ikon 29×2,2″
Cena: € 3.999
Schreibe einen Kommentar