Test: Nazwa Ducati na ramie budzi duże nadzieje. Mig-S może to w większości spełnić - z doskonałymi osiągami na szlaku, co powinno szczególnie spodobać się sportowym kierowcom. Na podjeździe trzeba podejść trochę łagodniej.
Ducati MIG-S: fakty
Skok zawieszenia: 150mm / 140mm
rozmiar koła: Mullet mix 29/27,5 cala
Napęd: Shimano E8000
Wyświetlacz / jednostka sterująca: Shimano E7000
Pojemność akumulatora (rower testowy): 504Wh
Materiał ramy: Alu
Waga kompletnego roweru (rozmiar L bez pedałów): 23,66 kg
Maksymalna dopuszczalna waga: 120 kg
Cena: € 4.699
Ramki do zdjęć | MIG |
widelec amortyzowany | Bombowiec Marzocchi Z2 |
napęd | Shimano E8000 |
akumulator | Shimano 504Wh |
niemy | Spławik Fox DPS 140mm |
wirniki | Thok e-plus |
Opona VR | Maxxis Assegai Exo+ 2,6" |
Tętno opon | Maxxis Assegai Exo+ 2,6" |
przerzutka tylna | sram sx orzeł |
dźwignia zmiany biegów | sram sx orzeł |
korba | Shimano E8000 |
przerzutka | Ohne |
Hamulec | Sram Przewodnik T |
tarcze hamulcowe | Sram Linia środkowa 203/203 mm |
sztyca | Kindshock E20i 150mm (dł.) |
siodło | Ducati |
trzon | Thok aluminium |
Lenker | Ponadwymiarowe aluminiowe taśmy nośne Thok |
Z rowerami producentów samochodów zawsze jest problem. Rowery są często zaniedbywane i zwykle nie oddają sprawiedliwości wielkiemu imieniu, które widnieje na ramie. Byliśmy odpowiednio sceptyczni, gdy kilka lat temu kultowy producent Ducati ogłosił E-MTB. Na szczęście nasz ówczesny sceptycyzm był zupełnie nieuzasadniony. Wersja 2020 Ducati MIG-S to także ekscytujący, indywidualny e-rower górski, który całkiem słusznie nosi legendarną nazwę!
Podobne e-rowery górskie w teście
Giant Stance E+ 0 Pro 29 E-MTB w teście: Fajny terenowy tourer z udaną koncepcją
Test: Kto powiedział, że nie można się dobrze bawić z małą ilością podróży? Giant Stance E+ 0 Pro zaskoczył nas w teście jako tani „walet do wszystkiego”. Pomimo ogólnie bardziej zorientowanych na wycieczki cech, było dużo zabawy w terenie, nawet jeśli tutaj trzeba jechać trochę wolniej. Giant Stance E+ 0 Pro: […]
Bulls E-Stream Evo AM 3 E-MTB w teście: Uniwersalne zastosowanie z dużą wytrzymałością
Test: dzięki Bulls E-Stream Evo AM 3 firma z Kolonii wysyła na sezon 2020 mocny, wszechstronny rower E-MTB, który jest szczególnie imponujący dzięki świetnemu silnikowi i dużej baterii. Wyposażenie jest spójne i umożliwia także wyprawy w wymagający teren. Bulls E-Stream Evo AM 3 27,5+: Fakty Skok zawieszenia: 150mm/150mm Rozmiar kół: […]
Cube Stereo Hybrid 140 HPC TM E-MTB w teście: Przekonujący ogólny pakiet z chęcią zjazdu
Test: Cube Stereo Hybrid 140 HPC TM na papierze imponuje wręcz zbyt dobrym sprzętem w cenie 5.000 euro. W praktyce rower Bosch CX zachowuje to, co obiecują dane techniczne i zapewnia doskonałe osiągi na szlaku. Jednak jego ogólna orientacja powinna bardziej spodobać się sportowym narciarzom zjazdowym […]
Mieszanka mullet i sztywny tył
Aby opracować Ducati E-MTB, Ducati zaangażowało rodaków z Thok, na których ramie w dużej mierze opiera się MIG-S. Rower, który jest wyposażony w mieszankę 29-calowych kół z przodu i 27,5 cala z tyłu, jest bardzo harmonijny na szlaku – zakładając, że poradzisz sobie z dość sportową orientacją.
Szczególnie zaskakujący jest tutaj tył, który pomimo „zaledwie” 140 mm skoku jest niezwykle mocny, zwłaszcza przy dużych prędkościach. Oferuje duże rezerwy na mocniejsze tempo i bez problemu poradzi sobie z nieudanym lądowaniem lub złym wyborem linki. Jeśli jednak szukasz miękkiego, przyjemnego w dotyku tylnego końca, który wyprasuje każdy mały kamyk, na pewno będziesz rozczarowany. Amortyzowany widelec Marzocchi Bomber Z2 z przodu ma również bardzo dobrą sylwetkę, która dobrze współgra z tyłem dzięki czułej reakcji i przyzwoitemu tłumieniu.
Geometria jest podobna, ale nie tak ambitna jak konfiguracja zawieszenia. Dzięki dość niskiemu suportowi i specjalnemu umieszczeniu akumulatora pod dolną rurą, MIG-S ma nisko położony środek ciężkości, co nagradza go bardzo pełną i bezpieczną jazdą. Pozostałe wymiary ramy, która jest ogólnie dość kompaktowa, są raczej umiarkowane. Nawet mniej doświadczeni motocykliści powinni dość szybko odnaleźć się na Ducati.
Geometria Ducati MIG-S
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
rura podsiodłowa (w mm) | 400 | 435 | 470 | 520 |
Pozioma rura górna (w mm) | 560 | 585 | 615 | 650 |
tylny trójkąt (w mm) | 450 | 450 | 450 | 450 |
Kąt skrętu (w °) | 66 | 66 | 66 | 66 |
Kąt siedziska (w °) | 74.5 | 74.5 | 74.5 | 74.5 |
Zasięg (mm) | 405 | 426 | 450 | 479 |
Stosy (mm) | 596 | 606 | 624 | 642 |
Opony Maxxis Assegai o szerokości 2,6 cala i odpornej na przebicia osnowie Exo+ zapewniają również duże bezpieczeństwo na zjazdach. Nawet w trudnych warunkach gruntowych niezawodnie trzymają się podłoża i zapewniają dobrą przyczepność. Niestety układ hamulcowy nie był tak przekonujący: Sram Guide T jest połączony z dużymi tarczami z przodu iz tyłu, ale zapewnia niewielką rezerwę, zwłaszcza na dłuższych zjazdach - pomimo naszych lekkich kolarzy testowych.
Średnia wydajność wspinaczkowa
Choć krzykliwy E-MTB jest przekonujący na zjazdach, droga w górę niekoniecznie jest jedną z jego mocnych stron. Nie jest to nawet zasługą napędu Shimano E8000, który nie jest jednym z najmocniejszych silników centralnych, ale wciąż ma wystarczającą moc na strome odcinki. Ponadto szeroka gama przerzutek SX Eagle firmy Sram pomaga w łatwych przerzutkach górskich. Jednak gdy zrobiło się naprawdę stromo, musieliśmy aktywnie przenieść ciężar do przodu, aby utrzymać chwiejne przednie koło na ziemi. Głównym tego powodem jest raczej luźny kąt rury podsiodłowej w połączeniu z raczej krótką ramą główną. To połączenie daje w efekcie bardzo ciężką tylną pozycję siedzącą.
Wielki test Velomotion E-MTB 2020: pola testowe, indywidualne testy i podstawowe informacje
Postawiliśmy sobie trudne zadanie sumiennego i obiektywnego przetestowania 57 eMTB. Dzięki naszym dwóm dużym polem testowym „Highend” i „Bestseller” mieliśmy ogromny wybór różnych motocykli.
Nasz wniosek z testu
Test E-MTB 2020: Najlepsze elektryczne rowery górskie do każdego zastosowania
Test E-MTB 2020: W ciągu ostatnich kilku tygodni i miesięcy przeanalizowaliśmy prawie 60 aktualnych e-rowerów górskich. W zależności od obszaru zastosowania wiele motocykli było przekonujących. Podsumowaliśmy dla Ciebie nasze ulubione artykuły redakcyjne w zależności od grupy docelowej lub obszaru zastosowania. E-MTB Test 2020: Nasi zwycięzcy testów W obu naszych testach mieliśmy bardzo wąską przewagę […]
Nasi kandydaci do testu w kategorii bestsellerów: BH AtomX Lynx 6 Pro | BMC Trailfox AMP SX dwa | Proton Bottechia | Bulls E-Stream Evo AM 3 | Kanion Neuron: ON 9.0 | Centurion No Pogo E R2600i | Corratec E-Power RS 160 Pro | Cube Stereo Hybrid 140 HPCTM | Ducati MIG-S | Ulotka Uproc 3 6.50 | Focus Jam² 6.8 Dziewięć | Fuji Blackhill Evo 27,5+ 1.3 | Ghost Hybrid ASX 6.7+ | Gigantyczna postawa E Pro 0 | Wzmacniacz GT Force | Haibike XDURO AllMtn 3.5 | Hercules Nos Pro FS 1.1 | Kettler Scarpia FS 2.0 | Zdalny CTRL Kona | KTM Macina Chacana 291 | Przepięcie Lapierre'a AM 7.6 | Nox Hybrid All-MTN 5.9 Comp Sachs | Radon Render 8.0 | R Rayom FullRay E-Seven 9.0 | Scott Strike eRide 910 | Wyspecjalizowany Turbo Levo | Stevens E-Pordoi | Stevens E-Sledge ES | Thok Mig 2.0 | Kolejka trekkingowa 7
Można to również znaleźć w kiosku Rocznik testowy Velomotion E-MTB 2020. Na ponad 57 stronach znajdziesz wszystkie 160 indywidualnych testów rowerów, ekscytujące historie i porady dotyczące wszystkiego, co ma związek z e-rowerami górskimi.
Tutaj możesz również bezpośrednio u nas zamówić rocznik E-MTB 2020.
Schreibe einen Kommentar