Stevens Sledge ES: Fakty
Skok zawieszenia: 160mm / 150mm
rozmiar koła: 27,5 cali
Napęd: Shimano E8000
Wyświetlacz / jednostka sterująca: Shimano E7000
Pojemność akumulatora (rower testowy): 504Wh
Materiał ramy: Alu
Waga kompletnego roweru (rozmiar L bez pedałów): 22,43 kg
Maksymalna dopuszczalna waga: 140 kg
Cena: € 5.399
Ramki do zdjęć | Aluminium 7005TB |
widelec amortyzowany | Elita wydajności Fox 36 |
napęd | Shimano E8000 |
akumulator | Shimano 504Wh |
niemy | Elite wydajności Fox Float DPX2 |
wirniki | Piasty Shimano XT / obręcze SUNringlé Düroc TR35 |
Opona VR | Schwalbe prądy wirowe 2,6" |
Tętno opon | Schwalbe prądy wirowe 2,6" |
przerzutka tylna | ShimanoXT M8100 |
dźwignia zmiany biegów | ShimanoXT M8100 |
korba | ShimanoXT |
przerzutka | Ohne |
Hamulec | ShimanoXT M8120 |
tarcze hamulcowe | Shimano MT800 203/203mm |
sztyca | Rodzaj amortyzatora LEV-SI 150mm (L) |
siodło | Osygena Roccii |
trzon | Tlenowy E-Scorpo |
Lenker | Tlenowy E-Scorpo |
Huh, co to jest? W 2020 roku będziesz nieco zaskoczony, gdy zobaczysz aktualny eMTB bez akumulatora zintegrowanego z ramą. W Sledge ES firmy Stevens magazyn energii jest umieszczony na dolnej rurze w klasyczny sposób, ale jest naprawdę ładnie zintegrowany z konstrukcją i jest prawie niewidoczny wizualnie. Ponadto projekt ma wymierne zalety. Obsługa jest znacznie łatwiejsza, niezależnie od tego, czy wymieniasz go na pełną drugą baterię w trasie, czy po prostu wyjmujesz ją w domu, aby naładować baterię. Ponadto konstrukcja ramy jest prostsza, co pozwala zaoszczędzić koszty i wagę.
Ciężka pozycja siedząca z tyłu
W praktyce Stevens, pokryty eleganckim efektem, okazuje się niesamowicie żywy i zwinny. Kompaktowa rama i niska waga pozwalają motocyklowi bez wysiłku przyspieszać przy wychodzeniu z zakrętów. Wbudowany silnik E8000 bardzo dobrze współgra z tymi właściwościami. Dynamika, przyspieszenie, naturalność – te niekwestionowane cechy japońskiego silnika umieszczonego centralnie sprawiają również, że hamburm daje dużo frajdy. Niestety czuć też, że nie jest to jeden z najmocniejszych dysków na rynku. Sledge ES osiąga swoje granice, zwłaszcza gdy robi się naprawdę stromo.
Sam napęd odgrywa tutaj rolę, ale także kompaktowa geometria z krótkimi tylnymi rurami tylnymi; Ze względu na ciężką pozycję siedzącą z tyłu przednie koło traci kontakt z podłożem. Jednak dopóki nie stanie się to zbyt techniczne, ze Stevenami możesz wspiąć się na prawie każdy szczyt, również dzięki szerokiej stopniowanej kasecie 12-biegowej przerzutki Shimano.
Ze względu na skok 160 mm lub 150 mm, mocne elementy zawieszenia Fox Performance Elite i przyczepne opony Eddy Current firmy Schwalbe, Stevens Sledge ES kusi, by spodziewać się maszyny zjazdowej. E-MTB również spełnia te oczekiwania, jeśli wiesz, jak go używać. Podczas gdy wiele innych rowerów w tej klasie opiera się na długim rozstawie osi i miękkim podwoziu, dzięki czemu pokonuje nawet trudne szlaki, takie jak szyny, Sledge ES ma inne podejście.
Geometria Stevens E-Sledge ES
16 | 18 | 20 | 22 | |
---|---|---|---|---|
rura podsiodłowa (w mm) | 400 | 430 | 460 | 490 |
Pozioma rura górna (w mm) | 577 | 600 | 622 | 640 |
główka ramy (w mm) | 95 | 100 | 110 | 120 |
tylny trójkąt (w mm) | 436 | 436 | 436 | 436 |
Rozstaw osi (w mm) | 1174 | 1196 | 1219 | 1239 |
Kąt skrętu (w °) | 65.5 | 65.5 | 65.5 | 65.5 |
Kąt siedziska (w °) | 75 | 75 | 75 | 75 |
Zasięg (mm) | 414 | 433 | 454 | 469 |
Stosy (mm) | 602 | 611 | 620 | 629 |
Podobne e-rowery górskie w teście
Test Ghost Hybrid ASX 6.7+ E-MTB: Udany rower terenowy z mocnymi stronami na zjazdach
Test: Silnik Bosch CX, opony mullet, skok 160 mm – brzmi nieźle? To też robi! Ghost Hybride ASX 6.7+ daje dużo frajdy, zwłaszcza na zjazdach. Dzięki opuszczanemu widelcowi amortyzowanemu nieźle radzi sobie na podjazdach, nawet jeśli nie jest to jego główna dyscyplina. Ghost Hybride ASX 6.7+: Fakty Podróż: 160 mm/160 mm […]
Specialized Turbo Levo E-MTB w teście: Mocne osiągi mimo przeciętnego wyposażenia
Test: Co się mówi? Nie oceniaj książki po okładce? Jeśli chcesz zastosować tę mądrość w świecie rowerów, możesz powiedzieć: Nie oceniaj roweru po jego komponentach. Specialized Turbo Levo jest tego imponującym dowodem, ponieważ oferuje wysoką wydajność pomimo skromnego wyposażenia. Specialized Turbo Levo: Fakty Podróże: […]
Lapierre Overvolt AM 7.6 E-MTB w teście: Wygodny, wszechstronny ze sportowym akcentem
Test: Nowoczesne modele E-MTB, takie jak Lapierre Overvolt AM 7.6, zawdzięczają swoją reputację silnych, wszechstronnych rowerów. Dzięki oponom plus i nowoczesnej geometrii ma duży potencjał do jazdy w terenie, ale świetnie sprawdza się również jako sportowy motocykl turystyczny. Lapierre Overvolt AM 7.6: Fakty Skok: 160 mm/160 mm Rozmiar koła: 27,5 cala Napęd: wyświetlacz Bosch Performance CX […]
Żywa, zabawna maszyna na zjeździe
Tutaj również widać jego żywiołowy charakter, ale dzięki dobrze zharmonizowanym komponentom ma niezbędną szczyptę płynnego działania, aby nie denerwować się zbyt szybko. Podwozie można bardzo różnorodnie regulować z przodu iz tyłu, aby dopasować je do różnych stylów jazdy. Szczególnie z przodu, złożone tłumienie Grip2 wymaga pewnego doświadczenia i kilku jazd próbnych, zanim znajdziesz właściwą konfigurację. Zawiedzie się więc każdy, kto oczekuje elektrycznego roweru górskiego w stylu „trzymaj kierownicę i jedź na pełny gaz”. Jednak ci, którzy bawią się terenem na zjazdach i przedzierają się przez ciasne nasypy pod presją, znajdą tutaj odpowiedniego towarzysza. Tylko stosunkowo wąskie kierownice przykuły naszą uwagę nieco negatywnie w skądinąd dobrze zaokrąglonym zestawie wyposażenia.
Wielki test Velomotion E-MTB 2020: pola testowe, indywidualne testy i podstawowe informacje
Postawiliśmy sobie trudne zadanie sumiennego i obiektywnego przetestowania 57 eMTB. Dzięki naszym dwóm dużym polem testowym „Highend” i „Bestseller” mieliśmy ogromny wybór różnych motocykli.
Nasz wniosek z testu
Test E-MTB 2020: Najlepsze elektryczne rowery górskie do każdego zastosowania
Test E-MTB 2020: W ciągu ostatnich kilku tygodni i miesięcy przeanalizowaliśmy prawie 60 aktualnych e-rowerów górskich. W zależności od obszaru zastosowania wiele motocykli było przekonujących. Podsumowaliśmy dla Ciebie nasze ulubione artykuły redakcyjne w zależności od grupy docelowej lub obszaru zastosowania. E-MTB Test 2020: Nasi zwycięzcy testów W obu naszych testach mieliśmy bardzo wąską przewagę […]
Nasi kandydaci do testu w kategorii bestsellerów: BH AtomX Lynx 6 Pro | BMC Trailfox AMP SX dwa | Proton Bottechia | Bulls E-Stream Evo AM 3 | Kanion Neuron: ON 9.0 | Centurion No Pogo E R2600i | Corratec E-Power RS 160 Pro | Cube Stereo Hybrid 140 HPCTM | Ducati MIG-S | Ulotka Uproc 3 6.50 | Focus Jam² 6.8 Dziewięć | Fuji Blackhill Evo 27,5+ 1.3 | Ghost Hybrid ASX 6.7+ | Gigantyczna postawa E Pro 0 | Wzmacniacz GT Force | Haibike XDURO AllMtn 3.5 | Hercules Nos Pro FS 1.1 | Kettler Scarpia FS 2.0 | Zdalny CTRL Kona | KTM Macina Chacana 291 | Przepięcie Lapierre'a AM 7.6 | Nox Hybrid All-MTN 5.9 Comp Sachs | Radon Render 8.0 | R Rayom FullRay E-Seven 9.0 | Scott Strike eRide 910 | Wyspecjalizowany Turbo Levo | Stevens E-Pordoi | Stevens E-Sledge ES | Thok Mig 2.0 | Kolejka trekkingowa 7
Można to również znaleźć w kiosku Rocznik testowy Velomotion E-MTB 2020. Na ponad 57 stronach znajdziesz wszystkie 160 indywidualnych testów rowerów, ekscytujące historie i porady dotyczące wszystkiego, co ma związek z e-rowerami górskimi.
Tutaj możesz również bezpośrednio u nas zamówić rocznik E-MTB 2020.
Schreibe einen Kommentar