E-Performance: Przez długi czas Niner Bikes miał w swoim portfolio wyłącznie „ręcznie” napędzane rowery górskie i szutrowe. Ale to się wkrótce zmieni w modelach RIP e9 i WFO e9. W przypadku dwóch motocykli enduro i trailowych ze wspomaganiem elektrycznym mała amerykańska kuźnia polega na niemieckiej inżynierii firmy Bosch. Performance Line CX 4th Gen. wystrzeliwuje ogromne aluminiowe bolidy, dzięki czemu powstają dwa specjalne modele e-rowerów.
Niner RIP e9: e-rower na szlaki czy enduro?
Oczywiste jest, że staniesz się lepszy na rowerze tylko wtedy, gdy jeździsz więcej, zostajesz dłużej poza domem lub odważysz się wspinać wcześnie rano. Wewnętrzny głód świni jest zdecydowanie łatwiejszy do pokonania dzięki e-rowerowi. Dzięki 150 mm skokowi i 29-calowym kołom Niner RIP e9 to zdecydowanie uniwersalna broń na co dzień. Ponieważ od przejażdżki po pracy po jednodniową wycieczkę, szybki i średnio ciężki rower turystyczny dotrze wszędzie.
Mówi się, że ręcznie spawana rama z aluminium 6061 i jednoczęściowe mocowanie silnika, które łączy górne i dolne czopy z mocowaniem amortyzatora, zapewniają wyjątkową sztywność. Kute wsporniki siodełka i widełki tylnego trójkąta, wahacze, wydrążone haki i charakterystyczne łożyska przegubowe Enduro Max Black Oxide są również używane w krytycznych punktach, dzięki czemu ta zupełnie nowa rama Niner jest solidna. „Ninerds”, jak sami siebie nazywają, są tak pewni siebie, że wysyłają RIP e9 (i wszystkie inne motocykle!) z dożywotnią gwarancją.
Czwarta generacja Bosch Performance Line CX zapewnia niezbędny napęd. Dzięki nowemu oprogramowaniu system osiąga moment obrotowy 85 Nm i maksymalną moc wyjściową 250 watów. Ponadto akumulator 625 Wh jest prawie niewidocznie zintegrowany z dolną rurą, co ponownie znacznie zwiększa zasięg.
Wiele wysiłku włożono w rozwój podwozia Niner RIP e9. Napęd elektryczny zmniejsza znaczenie charakterystycznego systemu CVA firmy Niner. Dlatego „Ninerds” zwrócili się do sprawdzonych systemów i uciekli się do 4-prętowego systemu Horst-Link i zoptymalizowali go do Niner RIP e9. Dźwignia, długość i skok amortyzatora, a także wyrównanie i pozycja montażowa zostały dostosowane z wielką dbałością o szczegóły i niezliczonymi testami, aż w końcu charakterystyczna mechanika Niner Bikes znów wyszła na pierwszy plan.
Rezultatem jest niezwykle gładka, zrównoważona krzywa sprężyny. Zapewnia to dobrą sylwetkę zarówno pod górę, jak iw dół i jest odpowiednie na każdą trasę. Niezależnie od tego, czy chcesz uzyskać więcej przejażdżek tygodniowo, wykręcić więcej mil na przejażdżkę, czy po prostu chcesz dać zwykłemu dawkę niezwykłości.
Niner RIP e9: szczegóły techniczne i geometria
rozmiary: S, M, L
ustawienie: Niner RIP e9 150mm skoku
Silnik: Bosch Performance Line CX 4. generacji 25 km/h
Pokaz: Bosch Purion
Akku: Bosch Powerte 625 Wh
Niemy: Wahacz RockShox Super Deluxe Select Plus 185,55 mm
widelec amortyzowany: RockShox Yari RC 160 mm
wirniki: Stans Notubes Flows z koncentratorami Formuły
opony: Maxxis Minion DHF 29×2,5WT / Maxxis Agresor 29×2,5WT
hamulce: Magura MT5 203mm
przerzutka tylna: SRAM SX Eagle 12 biegów
wyzwalania: SRAM SX Eagle 12 biegów
Łańcuch: SRAM SX Eagle 12 biegów
Kaseta: SRAM PG1210 Orzeł 11-50T
Sztyca: KS LEV SI (S: 100mm, M: 125mm, L: 150mm)
Siodło: Niner Custom TR ze wspornikami CR-MO
spinki do mankietów: Race Face Aeffect R 780mm, wznios 20mm, zacisk 35mm
Waga: ok. 25,2 kg
Wszystkie informacje nt www.ninerbikes.com
Schreibe einen Kommentar