Test: Kettler Scarpia FS 2.0 to dość mocny, nowy E-MTB z kuźni tradycyjnego niemieckiego producenta. Mocne wyposażenie i bardzo dobroduszne zachowanie podczas jazdy powinno spodobać się szerokiemu gronu nabywców i potrafiło przekonać w teście.
Kettler Scarpia FS 2.0: Fakty
Skok zawieszenia: 150mm / 150mm
rozmiar koła: 27,5 cali
Napęd: Shimano E8000
Wyświetlacz / jednostka sterująca: Shimano E8000
Pojemność akumulatora (rower testowy): 750Wh
Materiał ramy: Alu
Waga kompletnego roweru (rozmiar XL bez pedałów): 25,60 kg
Maksymalna dopuszczalna waga: 150 kg
Cena: € 4.799
Oddzielny film testowy jest obecnie tworzony dla każdego testu E-MTB 2020 i zostanie tu dodany w nadchodzących dniach i tygodniach.
Ramki do zdjęć | Scarpia FS |
widelec amortyzowany | RockShox Yari RC |
napęd | Shimano E8000 |
akumulator | Shimano 504Wh |
niemy | RockShox Deluxe Select+ |
wirniki | Piasty Shimano SLX / obręcze Rodi Tryp35 |
Opona VR | Schwalbe prądy wirowe 2,6“ |
Tętno opon | Schwalbe prądy wirowe 2,6“ |
przerzutka tylna | Shimano SLX M7100 |
dźwignia zmiany biegów | Shimano SLX M7100 |
korba | Shimano E8000 |
przerzutka | Ohne |
Hamulec | Magury MT5 |
tarcze hamulcowe | Magura Burza 203/203mm |
sztyca | Limotec 80mm (XL) |
siodło | Fizik Tajga |
trzon | MonkeyLink AS-ML1 |
Lenker | Rower górski 320BT |
Nowość u tradycyjnego producenta Kettler: Scarpia FS 2.0 to naprawdę mocny E-MTB po raz pierwszy wkraczający w sezon. 150 mm skoku, mocne opony Eddy Current i agresywny wygląd: zapowiada się niezła frajda z jazdy w terenie! Aby nie zaniedbywać przydatności turystycznej, Kettler wyposażył rower w akumulator 750 Wh o dużym zasięgu, który zasila silnik Shimano E8000 z dolnej rury.
Pomyślna ergonomia
Co jest natychmiast zauważalne od pierwszego kroku: udana ergonomia Scarpia FS. Z jednej strony przyczynia się do tego udany kokpit, w którym początkujący i zaawansowani użytkownicy mogą się odnaleźć. Dzięki zastosowaniu minimalistycznej jednostki sterującej E7000 do napędu, uzyskano miejsce na ergonomiczną dźwignię sterującą sztycy regulowanej. Tak musi być. Geometria ramy jest podobna, nowoczesna, ale nie ekstremalna. Siedzisz lekko rozciągnięty i wysportowany, ale nawet długie trasy nie powinny stanowić problemu. Pozytywnie wyróżnia się dobre siodło Fizik, z którym wielu jeźdźców powinno się dobrze dogadać.
Ta pozycja wywiera również duży nacisk na pedały, co pomaga podczas wspinaczki. Tylko kąt siedzenia, który jest nieco luźny jak na nasz gust, i wynikająca z tego ciężka pozycja siedząca z tyłu nie jest całkiem optymalna. Na stromych odcinkach musisz przesunąć środek ciężkości znacznie do przodu, aby zapobiec podjeżdżaniu przedniego koła. Silnik Shimano zapewnia solidne osiągi i przekonuje przede wszystkim czułością i dynamiką - gdy jest naprawdę stromo, brakuje mu trochę mocy. W Scarpii FS nie stanowi to jednak dużego problemu, ponieważ dzięki 12-biegowej przekładni SLX masz na pokładzie kilka łatwych biegów górskich.
Podobne e-rowery górskie w teście
Canyon Neuron:ON 9.0 E-MTB w teście: Przyjemny w dotyku, wszechstronny samochód z potencjałem do jazdy w terenie
Test: Canyon Neuron:ON 9.0 zastępuje dobrze wychowany rower turystyczny z pełnym zawieszeniem w gamie E-MTB z Koblencji, ale był w stanie udowodnić w teście, że jest to doskonały, wszechstronny i wszechstronny rower terenowy . Nawet na zjeździe był (prawie) całkowicie przekonujący dzięki świetnemu podwoziu, jeśli podejdzie się do niego nieco ostrożniej. Kanion Neuron:ON […]
Test Ducati MIG-S E-MTB: Sportowy narciarz zjazdowy z przemyślaną konstrukcją ramy
Test: Nazwa Ducati na ramie budzi duże nadzieje. Mig-S może to w większości spełnić - z doskonałymi osiągami na szlaku, co powinno szczególnie spodobać się sportowym kierowcom. Na podjeździe trzeba podejść trochę łagodniej. Ducati MIG-S: Fakty Skok zawieszenia: 150mm/140mm Rozmiar kół: Mullet-Mix 29/27,5 cala Napęd: Shimano E8000 […]
Scott Strike eRide 910 E-MTB w teście: Wygodny tourer o wysokiej przydatności do codziennego użytku
Test: Scott Strike eRide jest, że tak powiem, turystycznym odpowiednikiem sportowego Genius eRide. Ma jednak prawie taki sam skok sprężyny i geometrię, która została rozbrojona tylko przez dodatkowe części. Dzięki wysokiej jakości ramie i systemowi TwinLoc ma również niektóre z mocnych stron obecnych rowerów elektrycznych Scott. Scott Strike eRide 910: Fakty Podróż: […]
Wysokie poczucie bezpieczeństwa na szlaku
Jeśli szlak prowadzi w stronę doliny, Kettler E-MTB może przekonać się dzięki bardzo łagodnemu, przyjaznemu dla początkujących prowadzeniu. Nie jest też szczególnie zwinny ze względu na dość dużą wagę, ale wcale taki nie musi być. Dzięki centralnej pozycji na rowerze nie musisz być zbyt aktywny na rowerze, aby zachować kontrolę nawet podczas pokonywania zakrętów - idealny dla nowicjuszy na szlaku.
Podwozie jest wygodne, ale zapewnia niewielkie przeciwciśnienie w trudnym terenie. Wbudowane opony wiroprądowe firmy Schwalbe to absolutny plus. Bardzo ciężkie opony są nieco kosztem żywotności, ale zapewniają duże bezpieczeństwo w terenie i z łatwością usuwają jeden lub drugi błąd jazdy. Potężne hamulce Magura MT5, które należą do najlepszych w tym segmencie E-MTB, również przyczyniają się do tego wysokiego poziomu bezpieczeństwa. W każdym razie cały sprzęt bardzo nam się podoba - z jednym wyjątkiem: wysuwana sztyca zapewnia zbyt mały skok.
Wielki test Velomotion E-MTB 2020: pola testowe, indywidualne testy i podstawowe informacje
Postawiliśmy sobie trudne zadanie sumiennego i obiektywnego przetestowania 57 eMTB. Dzięki naszym dwóm dużym polem testowym „Highend” i „Bestseller” mieliśmy ogromny wybór różnych motocykli.
Nasz wniosek z testu
Test E-MTB 2020: Najlepsze elektryczne rowery górskie do każdego zastosowania
Test E-MTB 2020: W ciągu ostatnich kilku tygodni i miesięcy przeanalizowaliśmy prawie 60 aktualnych e-rowerów górskich. W zależności od obszaru zastosowania wiele motocykli było przekonujących. Podsumowaliśmy dla Ciebie nasze ulubione artykuły redakcyjne w zależności od grupy docelowej lub obszaru zastosowania. E-MTB Test 2020: Nasi zwycięzcy testów W obu naszych testach mieliśmy bardzo wąską przewagę […]
Nasi kandydaci do testu w kategorii bestsellerów: BH AtomX Lynx 6 Pro | BMC Trailfox AMP SX dwa | Proton Bottechia | Bulls E-Stream Evo AM 3 | Kanion Neuron: ON 9.0 | Centurion No Pogo E R2600i | Corratec E-Power RS 160 Pro | Cube Stereo Hybrid 140 HPCTM | Ducati MIG-S | Ulotka Uproc 3 6.50 | Focus Jam² 6.8 Dziewięć | Fuji Blackhill Evo 27,5+ 1.3 | Ghost Hybrid ASX 6.7+ | Gigantyczna postawa E Pro 0 | Wzmacniacz GT Force | Haibike XDURO AllMtn 3.5 | Hercules Nos Pro FS 1.1 | Kettler Scarpia FS 2.0 | Zdalny CTRL Kona | KTM Macina Chacana 291 | Przepięcie Lapierre'a AM 7.6 | Nox Hybrid All-MTN 5.9 Comp Sachs | Radon Render 8.0 | R Rayom FullRay E-Seven 9.0 | Scott Strike eRide 910 | Wyspecjalizowany Turbo Levo | Stevens E-Pordoi | Stevens E-Sledge ES | Thok Mig 2.0 | Kolejka trekkingowa 7
Można to również znaleźć w kiosku Rocznik testowy Velomotion E-MTB 2020. Na ponad 57 stronach znajdziesz wszystkie 160 indywidualnych testów rowerów, ekscytujące historie i porady dotyczące wszystkiego, co ma związek z e-rowerami górskimi.
Tutaj możesz również bezpośrednio u nas zamówić rocznik E-MTB 2020.
Schreibe einen Kommentar