Spectrum: Od 19 lat ADFC wraz z kasą chorych AOK organizuje akcję „Rowerem do pracy”. Celem jest, aby ludzie pracujący osiodłali drogę do pracy przez co najmniej 20 dni w okresie kampanii. W nagrodę wszyscy uczestnicy mogą wziąć udział w ekskluzywnym konkursie z atrakcyjnymi nagrodami. Ponieważ coraz więcej osób pracuje z domu w czasach kryzysu związanego z koronawirusem, AOK i ADFC wymyśliły na ten rok innowację.
20 dni zbierania kilometrów z home office
„Wiele osób odkryło na nowo koło podczas kryzysu związanego z koronawirusem – to wielki postęp, zarówno dla zdrowia, jak i dla środowiska. Chcemy pomóc w utrzymaniu trendu dojeżdżania do pracy na rowerze i sprawić, by ludzie dobrze się przy tym bawili. Dlatego nasza wspólna kampania „Rowerem do pracy” trwa również w roku związanym z koronawirusem. Nawet ci, którzy pracują w domu, mogą się przyłączyć i doświadczyć ducha zespołu” według krajowego menedżera ADFC, Burkharda Storka.
Jazdy fitness również liczą się w statystykach
Ze względu na kryzys związany z koronawirusem, praktyczna kampania rozpocznie się 1 czerwca i potrwa do 30 września. Nawet ci, którzy pracują w biurze domowym, mogą wziąć udział w tym roku. Po raz pierwszy kampania obejmuje również przejażdżki fitness, które wykonuje się na rolkach w plenerze lub w pomieszczeniu. Czy indywidualnie, czy w zespole – to nie ma znaczenia. Można już odwiedzić oficjalną stronę kampanii "Rowerem do pracy" rejestruj się i zbieraj kilometry.
Weź udział i wygraj
Każdy, kto osiągnie 20-dniowy cel i wprowadzi swój przebieg przed oficjalną datą zamknięcia 16 października, zostanie automatycznie zgłoszony do konkursu. Oprócz mniejszych nagród, takich jak wysokiej jakości siodełka, kaski, torby rowerowe i pakiety ubezpieczeń rowerowych, główną nagrodą jest e-rower o wartości ponad 2.000 euro. Istnieją również comiesięczne dodatkowe loterie. Warto więc wziąć w tym udział. Nie jest wykluczone, że liczba nieco ponad 250.000 2019 rowerzystów z XNUMX roku zostanie w tym roku przekroczona.
Schreibe einen Kommentar