Nowości produktowe: Wczoraj Amerykanie zaprezentowali nam Fox DHX2 i Fox Float X2 z licznymi innowacjami, oprócz aktualizacji ich widelców. Wiele się zmieniło w porównaniu do modeli z poprzedniego roku, zwłaszcza w środku. Koneserzy mogą dostrzec różnicę z czysto wizualnego punktu widzenia, ale producenci Fox DHX2 i Float X2 pozostają wierni oryginalnemu kształtowi. Zebraliśmy dla Ciebie najważniejsze informacje w zwięzłej formie.
Amortyzatory stalowe i pneumatyczne do użytku w rowerach enduro, freeride i downhill są dostępne na rynku od 5 lat i od tego czasu można je znaleźć w dużych ilościach na szlakach. Zawsze były drobne aktualizacje i innowacje - ale teraz specjaliści od zawieszenia z USA wychodzą zza rogu z kompletną renowacją, która dotyczy zarówno Float X2, jak i DHX2. Od kilku miesięcy krążą plotki, że nie tylko Fox jest w grze segment wideł ma w ręku kartę atutową, ale zaprezentuje również innowacje w swoich amortyzatorach. Było wystarczająco dużo spekulacji i obserwacji na Mistrzostwach Świata w Downhillu, a liczne wyścigi Enduro podsyciły młyn plotek. Z wczoraj mamy pewność - oczywiście zaprezentujemy Wam również te nowości.
Fox DHX2 i Float X2 – fakty
- Progresywne dolne zderzaki MCU
- Technologia VVC w KDP
- oddzielnie kontrolowane ustawienie platformy, tryb firmowy ciaśniejszy niż wcześniej
- Nowe podwozie
- Krótszy zbiornik
- Poprawiony przepływ oleju
- Możliwość zablokowania sprężyny na płytce sprężyny
- Stalowa sprężyna nie jest wliczona w cenę
- Cena: 819–859 €
Fox DHX2 & Float X2 – technologia i informacje
Jakkolwiek różne mogą być te dwa amortyzatory, Fox DHX2 i Float X2 mają ze sobą wiele wspólnego. Niemal wszystkie innowacje dotyczą obu modeli i są równie dobrze przygotowane na nadchodzący sezon. Oba otrzymały całkowicie zmienione podwozie, aktualizacje technologii tłumienia i sprężyn oraz ulepszony przepływ oleju na rok produktowy 2021. Pod względem ceny do uzgodnienia DHX2 od 819 € do 859 € bez sprężyny i ceny za Pływak X2 wynosi od 849 do 889 euro, w zależności od wariantu. Niestety nie znamy jeszcze wagi dwóch tylnych amortyzatorów. Będą dostępne około połowy kwietnia.
Stalowa sprężyna i amortyzator powietrza pozostają w konstrukcji dwururowej z oddzielnymi przepływami oleju - ale teraz, zgodnie z oczekiwaniami, z technologią VVC dla etapu szybkiego sprężania. Szybkość kompresji i odbicia można regulować za pomocą ośmiu kliknięć. Nowością jest również to, że etapy odbicia są konstrukcyjnie oddzielone od siebie, dzięki czemu dźwignia platformy ma nowe miejsce. Nieznany z istniejących modeli jest również dolny zderzak, który pełni rolę pewnego rodzaju stopera końcowego i ma zapewniać większą progresję końcową.
Nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, jak DHX2 i Float X2 wypadną w nadchodzących testach i jak harmonizuje się interakcja z nowymi widelcami, zwłaszcza zupełnie nowym Fox 38.
Wymiary montażowe z dźwignią | Wymiary montażowe bez dźwigni | |
---|---|---|
Imperialny Fox DHX2 | 7.875x2.0 (200x51) / 8.5x2.5 (216x63) | 9.5x3.0 (241x76) / 10.5x3.5 (267x89) |
Fox DHX2 metryczny | 210x50 / 210x55 / 230x57,5 / 230x60 / 230x65 | 250x75 |
Fox DHX2 Trunnion metryczny | 185x50 / 185x55 / 205x60 | 225x75 |
Fox Float X2 Imperial | 7.875x2.0 (200x51) / 8.5x2,5 (216x63) | 9.5x3.0 (241x76) / 10,5x3.5 (267x89) |
Fox Float X2 metryczny | 210x50 / 210x55 / 230x57,5 / 230x60 / 230x65 | 250x75 |
Fox Float X2 Trunnion metryczny | 185x50 / 185x55 / 205x60 / 205x65 | 225x75 |
Jeśli masz jeszcze trochę czasu
Na Velomotion znajdziesz serię artykułów, które dokładniej omawiają konfigurację, czyszczenie i inne tematy związane z zawieszeniem Fox. To się nazywa Podwozie Foxa w piątek aw każdym z tych artykułów znajduje się wideo na nasz temat kanał YouTube powiązany, w którym Chris z Fox szczegółowo wyjaśnia wszystko, co musisz wiedzieć.
Schreibe einen Kommentar