Nowości produktowe: Wraz z nowymi kołami DT Swiss Mon Chasseral, szwajcarski producent przedstawia najnowszego przedstawiciela swojej lekkiej serii. PRC 1100 Dicut 24 powinien być lekki, zwinny i niezawodny oraz szczególnie dobrze sprawdzać się podczas wspinaczki.
Seria rowerów górskich Mon Chasseral firmy DT Swiss istnieje od 2007 roku. Jej nazwa pochodzi od lokalnej góry szwajcarskiego producenta. Najnowsze koło DT Swiss Mon Chasseral, PRC 1100 Dicut 24, to najlżejsze koło od DT Swiss o wadze 1266 gramów. Wyjmowane z formy obręcze karbonowe o wysokości 24 milimetrów są przystosowane do zastosowania bezdętkowego i hamulców tarczowych. Ta innowacyjna konstrukcja typu out-of-the-mold pozwala zaoszczędzić na wadze, a jednocześnie widoczna jest drobna karbonowa struktura obręczy.
Ze względu na niewielką wagę koła powinny nie tylko szczególnie szybko się wspinać, ale także przewyższać wszystkie inne koła DT Swiss pod względem przyspieszenia. Przy przyspieszaniu od zera do 30 km/h, w porównaniu z DT Swiss PRC 1100 Dicut 35, oszczędność energii wynosi aż 15 procent. Dzięki najlepszym wartościom sztywności wirnik DT Swiss Mon Chasseral przekonuje dobrym stosunkiem sztywności do masy, co w praktyce powinno zapewnić żywotność i zwinność.
Piasty kół Mon Chasseral są również zaprojektowane tak, aby były lekkie. Nowo opracowana obudowa piasty i mniejszy, węższy kołnierz piasty, a także wycięcia w systemie center lock zapewniają, że piasty DT Swiss 180 Dicut są lekkie. Waga została również zmniejszona dzięki mniejszym łożyskom kulkowym Sinc-Ceramic i lekkiemu aluminiowemu bębenkowi dla Shimano 11-biegowego.
Ale szprychy są również specjalnie przycięte. Na każdym kole zamontowano dwanaście szprych DT Aerolite i dwanaście szprych DT Aero Comp. Szczególną cechą jest to, że DT Swiss samodzielnie opracowuje wszystkie szprychy do swoich kół i produkuje je w Szwajcarii. Oprócz lekkiej konstrukcji i stabilności w grę wchodzi również kwestia aerodynamiki. Spłaszczenie szprych zapewnia lepszą aerodynamikę, a końcówki szprych w kształcie litery T pozwalają na bardziej aerodynamiczne sznurowanie.
Schreibe einen Kommentar