Nowości produktowe: Wyposażona w czujnik jasności i funkcję światła hamowania, nowa tylna lampka Sigma Blaze zapewnia rowerzystom dodatkowe bezpieczeństwo i komfort. Innowacyjne tylne światło było już prezentowane na targach Eurobike jesienią.Teraz Sigma Blaze jest dostępna w sklepach jako pojedynczy produkt lub w komplecie z przednią lampą Aura 80.
Sigma Sport obiecuje większe bezpieczeństwo i komfort dzięki nowemu tylnemu światłu Blaze, które jest już dostępne. W tym celu tylne światło zgodne ze standardem StVZO ma dwie nowe funkcje. Zintegrowany czujnik jasności wykrywa światło otoczenia iw razie potrzeby automatycznie włącza tryb nocny. Według producenta działa to nie tylko o zmroku, ale także podczas przejeżdżania przez tunele czy ciemne leśne ścieżki. Kolejną cechą jest funkcja światła hamowania, która sygnalizuje innym użytkownikom drogi konieczność hamowania. Ta funkcja została zrealizowana za pomocą zintegrowanego czujnika przyspieszenia, dzięki czemu nie ma bezpośredniego kontaktu z dźwignią hamulca, jak w przypadku konwencjonalnego światła hamowania.

Tylne światło jest wyłączone w trybie jazdy dziennej, aktywna jest tylko funkcja światła hamowania z trzema świecącymi diodami LED. W trybie jazdy nocnej, oprócz światła ciągłego, podczas zwalniania zapalają się dwie diody LED. Według producenta Sigma Blaze widać z odległości nawet 500 metrów. Sigma określa czas świecenia na maksymalnie siedem godzin, ładowanie przez USB powinno odbyć się w trzy godziny. Mocowanie O-ring umożliwia nieskomplikowane i beznarzędziowe mocowanie do sztycy podsiodłowej. Tylne światło, które waży zaledwie 22 gramy, jest dostępne w cenie 24,95 euro lub jako kompletny zestaw z przednią lampą Aura 80 za 79,95 euro. Wzorowy: jeśli chodzi o oświetlenie, Sigma Sport polega na opakowaniach bez plastiku i opakowaniach kartonowych z certyfikatem FSC.
Sieć: www.sigmasport.com