Kalendarz adwentowy / loteria: Nutcase, amerykański producent kasków rowerowych, swoim portfolio wyraźnie wnosi kolor do branży kasków rowerowych. Precz z nudną ochroną, bo robi się kolorowo. Czyniąc to, polegają na klasycznym „Nutshell” i podrasuj go wieloma kolorami i praktycznymi dodatkami.
Nutcase Metroride: kolorowy design i widoczność
Jeśli chodzi o wzornictwo, założona w 2000 roku firma stawia na kolor i jeszcze raz kolor. Nudna szarość i czerń to już przeszłość, a nuda to przeszłość. Nutcase oferuje łącznie sześć różnych kolekcji kasków. W tym kolekcja kasków dla dzieci i niemowląt. Więc cała rodzina Buntów jest chroniona.
Nutcase Metroride jest stworzony dla osób dojeżdżających do pracy i tych, którzy chcą nimi zostać. Dzięki odblaskowym paskom z technologią 3M będziesz dobrze widoczny również po zmroku.
Nutcase Metroride: praktyczna technika
Kask Metroride jest wyposażony we wszelkiego rodzaju technologie bezpieczeństwa. Dobra obsługa jest zawsze brana pod uwagę. Ponieważ system blokowania został opracowany wspólnie z FidLock. Magnetyczne zamknięcie zatrzaskuje się szybko i łatwo i można je łatwo ponownie zwolnić. Niemniej jednak, jeśli dojdzie do najgorszego, trzyma się jak bomba.

Nutcase Metroride ma również nowoczesną technologię MIPS, dzięki czemu energia uderzenia jest również rozpraszana w czysty sposób, a głowa jest dobrze chroniona. Ruchoma skorupa wewnętrzna spoczywa na wewnętrznej skorupie EPS. Zewnętrzna powłoka wykonana jest ze stabilnego poliwęglanu.

Wewnętrzną wyściółkę można wymienić, dzięki czemu kask Nutcase Metroride leży wygodnie. Dostępne są trzy różne rozmiary od 3,6 mm do 9 mm grubości.
Kask o wadze 310 gramów jest dostępny w rozmiarach S/M i L/XL. Sugerowana przez producenta cena detaliczna to 119,90 euro.
Strona internetowa: www.nutcasehelmets.com
Kalendarz adwentowy / loteria:
Procedura prawna jest wykluczona. Z uczestnictwa wykluczeni są pracownicy Domu Mediowego Degen oraz ich osoby bliskie.
Nagrody rozlosowane w kalendarzu adwentowym Velomotion zostały przekazane bezpłatnie przez odpowiednie firmy – dziękujemy za wsparcie firmom, których logo można zobaczyć na stronie przeglądu.
Okres uczestnictwa kończy się o północy odpowiedniego dnia kalendarzowego.
Zwycięzcy zostaną powiadomieni e-mailem (na podany adres) po losowaniu (od 25 grudnia).
Twój adres e-mail zostanie zapisany tylko na czas trwania loterii. Wszystkie zebrane dane zostaną usunięte po wylosowaniu zwycięzców. Zwycięzcy zostaną powiadomieni e-mailem i będą mieli 14 dni na odpowiedź na wiadomość i podanie adresu do wysyłki.
Kliknięcie w celu otrzymywania biuletynu Velomotion można cofnąć w dowolnym momencie, klikając odpowiedni link na dole biuletynu.